Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Boete uit NL maar vermelde locatie klopt niet met foto.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Boete uit NL maar vermelde locatie klopt niet met foto.

2 weken geleden heb ik een snelheidsboete uit Nederland ontvangen.

Echter had ik mijn twijfels over de plaats waar ik geflitst ben.Ik doe deze weg ca.2 maal per maand aan.
    Op de boete staat vermeld 'kruising straat x met straat y,nummer 2.
    De reden dat ik twijfelde aan de snelheid en plaats op de boete is dat ik op de opgegeven plaats bijna stapvoets voorbij rijd daar ik hier voorrang moet verlenen aan tegenliggers die uit een scherpe,onoverzichtelijke bocht van rechts kunnen komen.

Ik heb dus de foto opgevraagd.Daaruit bleek dat mijn vermoeden correct was.Omgeving op de foto komt niet overeen met de locatie op de boete.
    Op foto zie je mijn auto en daarachter enkel dichte struiken.Geen verdere herkenningspunten.

Wat zouden jullie doen?Bezwaar maken.?
    Heeft iemand dit ook al voorgehad?

Vrij simpel he
    Als er staat geflitst op kruising koestraat en varkensstraat
    Maar de foto is van kruising koestraat en ezelsstraat klopt het pv niet en ook ongeldig lijkt me. (In Be toch)
    Polo 6n 1.4

Comment

Je zou de locaties kunnen checken via Street View.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
        Vrij simpel he
        Als er staat geflitst op kruising koestraat en varkensstraat
        Maar de foto is van kruising koestraat en ezelsstraat klopt het pv niet en ook ongeldig lijkt me. (In Be toch)
        En dan krijg je per kerende een nieuwe pv met de juiste locatie en bijpassende foto toegezonden, met de opdracht deze per direct te betalen.
        Hoe ik dat weet : zelf meegemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Anakin 2 Bekijk Berichten
          2 weken geleden heb ik een snelheidsboete uit Nederland ontvangen.

Wat zouden jullie doen?
          Ik zou niet onnozel doen en betalen. Je weet goed genoeg dat je wel degelijk een overtreding hebt begaan.
          Raar dat sommige mensen, al naargelang het hen uitkomt, dan eens de letter en dan eens de geest van de wet willen toegepast zien.

Comment

Mooi betalen. Op den duur beginnen ze met incassobureaus, en dat zijn pas pesterijen hoor!

Comment

Heb de locatie al 2X gereden gecheckt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                Ik zou niet onnozel doen en betalen. Je weet goed genoeg dat je wel degelijk een overtreding hebt begaan.
                Raar dat sommige mensen, al naargelang het hen uitkomt, dan eens de letter en dan eens de geest van de wet willen toegepast zien.
                Beoordeel eerst jezelf eens en dan een ander.
                En neen,ik wist niet dat ik een overtreding begaan had.Ik zeg ook niet dat het niet zo is.Sorry dat ik in 16 jaar een moment eens niet op de kilometerteller keek.
                Eerste boete die ik ooit gekregen heb.

Comment

Als de locatie niet klopt met de boete is de kans groot dat ze foto's of zo hebben verwisseld.... stom van hen maar die dingen gebeuren. De Topic Starter kan zich blijkbaar zelf niet herinneren waar hij te snel zou gereden hebben dus mij lijkt de kans groot dat er gewoon een fuckup is gebeurd bij de politie.
                  Ik zou dit zeker niet zomaar betalen...

Bel die gasten gewoon eens, als 't een vergissing is kun je dit soms snel al per telefoon oplossen. Niet arrogant doen of zo, gewoon zeggen dat je denkt dat ze een fout gemaakt hebben...

Mijn schoonvader kreeg zo eens een parkeerboete uit Schaerbeek terwijl hij daar nog nooit geweest is. Gewoon even snel gebeld en vergissing opgelost. Was totaal ander merk/model van wagen, maar nummerplaat verschilde 1 letter. 't Zijn ook maar mensen dus fuckups gebeuren .

Bel die mannen gewoon eens, 't zijn meestal nog niet van de slechtste.
                  En heb je toch een overtreding begaan, dan kunnen ze de correcte PV opsturen (ze hebben blijkbaar zowiezo ergens zich vergist) en betaal je die gewoon netjes, kous af...

Bel gewoon ipv brieven en heel die miserie, dan is alles veel sneller opgelost...

Comment

Bezwaar indienen en dat komt goed. Zeker in Nederland zijn die mannen niet "dweirs".

Sending from somewhere, used with Tapatalk
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erik219 Bekijk Berichten
                      Bel die gasten gewoon eens
                      Bel die mannen gewoon eens
                      Bel gewoon
                      Telefoneren kan ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                        Telefoneren kan ook.

Gewoon telefoneren dan hé