Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coyote contacteren?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Coyote contacteren?

Hoi,
    Reeds een paar dagen probeer ik 'Coyotesystems' telefonisch te bereiken (om mijn abonnement op mijn Coyote NAV gps te laten overzetten)
    Weet echter dat dit een betalend 070 nummer is! (30 cent per minuut)
    Er wordt echter niet opgenomen!
    Ook stuurde ik reeds een aantal mails, waarop er ook geen reactie kwam (zelfs geen ontvangstmelding!
    Ik vind dat dit toch van weinig of geen respect getuigt voor de reeds schandalig veel betalende klanten!
    Het abonnementsgeld is binnen, en voor de rest kunnen hun klanten de pot op!
    Ik ben reeds 5 jaar abonnee met 2 auto's!
    Nog iemand problemen met deze jongens?
    Zijn er eventueel andere mogelijkheden om mijn abonnement over te zetten?
    Mvg
    Luc

In het begin via mail contact gehad om een abo af te sluiten na de gratis maand en toch snel reacties gehad.

Ik mailde toen met s.vanwynsberghe@CoyoteSystems.be , maar weet niet of die daar nog werkt.

Comment

Je zegt "er word niet opgenomen", als er effectief niet word opgenomen, dan betaal je ook niets.
      Maar ik vermoed dat je in wachtrij terecht komt, maar geen persoon aan de lijn krijgt?
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ja inderdaad, met om de 20 seconden een irritante stem'. 'U wordt zo dadelijk,geholpen door één van onze medewerkers.'
        Een echte schande!
        mvg
        Luc

Comment

Gewoon naar één van de filialen bellen/gaan/mailen, ben je het snelst geholpen.

Comment

Helaas niet te vinden in het Gentse!
            ik heb trouwens de mailadressen van deze filialen ook niet teruggevonden.
            mvg
            luc

Comment

Er zit een coyote winkel als je Brussel binnenrijd via Basilix.
              Recht tegenover die mediamarkt daar.

Comment

Working...
              X