Twee maanden geleden kocht ik voor mijn vrouw een tweedehands Opel Combo (gekeurd voor verkoop, carpass... alles volgens het boekje)
Vandaag kreeg ik echter een uitnodiging in de bus van de keuring ?
GELIEVE UW VOERTUIG OPEL COMBO TE LATEN KEUREN IN EEN STATION NAAR KEUZE TEN LAATSTE OP:
- de dag waarop het voertuig in gebruik genomen wordt op de openbare weg
- voor een tweedehands lichte vrachtauto, kampeervoertuig is na de inschrijving en voor ingebruikname op de openbare weg een administratieve keuring en weging vereist.
auto is nog gekeurd tot 19.9.2017
Wat is dat nu weer voor zever? Het betreft hier toch in feite maar een gewone auto (met 5 zitplaatsen) . Is dat echt verplicht om daar op in te gaan of kan die "administratieve keuring" ook niet gelijk met de gewone keuring in september volgend jaar ??
Bedankt voor het meedenken ;-)
Vandaag kreeg ik echter een uitnodiging in de bus van de keuring ?
GELIEVE UW VOERTUIG OPEL COMBO TE LATEN KEUREN IN EEN STATION NAAR KEUZE TEN LAATSTE OP:
- de dag waarop het voertuig in gebruik genomen wordt op de openbare weg
- voor een tweedehands lichte vrachtauto, kampeervoertuig is na de inschrijving en voor ingebruikname op de openbare weg een administratieve keuring en weging vereist.
auto is nog gekeurd tot 19.9.2017
Wat is dat nu weer voor zever? Het betreft hier toch in feite maar een gewone auto (met 5 zitplaatsen) . Is dat echt verplicht om daar op in te gaan of kan die "administratieve keuring" ook niet gelijk met de gewone keuring in september volgend jaar ??
Bedankt voor het meedenken ;-)
Comment