Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De baan op rijden ,je staat scheef,welke pinker gebruiken ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ja, maar gezond verstand zegt, stel dat je rechts pinkt en er komt uit rode straat rechts iemand gaat die mss denken dat hij kan rijden, hij heeft geen voorang maar mijn pinker geeft hem die visueel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
      als je moet oversteken is het redelijk natuurlijk om links te pinken, maar als je op de tekening de wagen van links laat komen en je wil rechts opslaan, dan voelt het net als bij het oprijden van een snelweg, alsof je invoegt.
      Volgens mij is het vooral een kwestie van of je gewoon de weg opkomt en moet aangeven of je links of rechts wil, of dat het eerder invoegen is in een hoofdweg. In jouw geval zou ik dus naar rechts pinken. Invoegen is meer gelijk op de autostrade, maar bvb ook op rotondes waar je net voor de rotonde de hoek kunt afsnijden om op een hoofdweg naar rechts uit te komen. Ook daar pink ik naar links op het moment dat ik die kleine shortcut verlaat en op de hoofdweg kom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        ...je gaat er wel vanuit dat het duidelijk uiterlijk zichtbaar is wat de 'hoofd'baan is
        stel nu dat er dezelfde situatie onderaan de tekening was als bovenaan (ook nog rode straat in verlengde hoofdbaan), zou ik niet rechts pinken...
        Als het echt een hoofdbaan is, dan gaat er een voorrangs- of STOP-bord staan als je uit die rode weg van vanonder komt. Dus daarmee is het sowieso toch duidelijk dat je op de hoofdweg komt, zelfs al kan je ahw rechtdoor, en dan moet je m.i. nog altijd je pinker steken.
        Als er geen borden staan, dan geldt er voorrang van rechts en kun je ook niet meer spreken van een hoofdbaan en is het een simpel T-kruispunt en kan jij gewoon rechtdoor rijden, zonder pinken, want je hebt voorrang op die die van links komen.

Comment

Dat is toch niet zo moeilijk?
          Enkel als de rijstrook waar jij op rijdt tijdelijk parallel loopt met de rijstrook waar je op wilt is het invoegen en dus links pinken, in alle andere gevallen pink je gewoon in de richting waar je naartoe gaat.

Bij de tweede tekening, komende uit de rode straat, pinken naar rechts en voorrang verlenen aan de zwarte weg, de tweede bocht beetje meedraaien en dan links pinken.
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
            ...je gaat er wel vanuit dat het duidelijk uiterlijk zichtbaar is wat de 'hoofd'baan is
            De hoofdbaan is altijd duidelijk, dat is de weg die voorrang heeft op een kruispunt waar geen voorrang rechts geldt.
            Je moet er gewoon voor zorgen dat je je pinker, eens je je op de hoofdbaan bevindt (op het kruispunt dus) snel genoeg weer afzet.
            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

shussboelie krijgt een kus van de juffrouw en bank vooruit
              www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                De hoofdbaan is altijd duidelijk, dat is de weg die voorrang heeft op een kruispunt waar geen voorrang rechts geldt.
                Je moet er gewoon voor zorgen dat je je pinker, eens je je op de hoofdbaan bevindt (op het kruispunt dus) snel genoeg weer afzet.
                mensen zien pinker terwijl ze uit aan het kijken zijn, het is maar te hopen dat ze hebben gezien dat'em snel genoeg weer afstond

maar flappy heeft gelijk, ik wil wel een pic van de juf

Comment

ze is nog rap de auto een beurt aan het geven
                  www.peugeotforum.be

Comment

Oké, die bank kan me gestolen worden maar dieje kus wil ik nu wel!!!

Comment

Working...
                    X