Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zin en onzin van achteruit inparkeren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician
    Bij het uitrijden heb je dan ook meer bewegingsvrijheid in tegenstelling tot het achterwaarts inparkeren waar je links & rechts obstakels hebt.
    Bij het uitrijden heb je altijd meer bewegingsvrijheid aangezien je van een smalle naar een brede ruimte gaat.
    Bij inparkeren is het net andersom en ga je van breed naar smal, dán wil je net de meeste beweeglijkheid. Achteruit dus.

En bij vooruit inparkeren zie je bij het uitrijden echt weinig hè.
    En vooral, je ziet weinig op een moment dat je zelf ook minder gezien wordt.

Iedereen mag voor mij vooruit inparkeren hoor, maar ga niet beweren dat het makkelijker en veiliger is want dat is pertinent onjuist.
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
    Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
    If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Altijd vooruit omdat ik altijd in het koffer moet zijn. Leggen jullie je laptop en zo niet in het koffer? Ik hou de auto vanbinnen graag vrij van bagage/rommel en gebruik mijn koffer dus voor alles.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Ik vind het juist altijd grappig wanneer mensen zich in een klein plaatske proberen te wringen terwijl er 30m verder een hoop lege parkeerplaatsen zijn. Maarja, ze moesten maar eens een paar meter verder wandelen, dat is voor velen al te veel gevraagd.
        Inderdaad. Of staan te wachten tot er iemand weg rijdt. ALLES om geen 2m extra te moeten lopen. Ik zoek meestal al geen plaats op gelijkvloers of -1. Ga meteen naar een lager verdiep waar meer plaats is. Waarom moeilijk als het makkelijk ook kan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Inderdaad. Of staan te wachten tot er iemand weg rijdt. ALLES om geen 2m extra te moeten lopen. Ik zoek meestal al geen plaats op gelijkvloers of -1. Ga meteen naar een lager verdiep waar meer plaats is. Waarom moeilijk als het makkelijk ook kan.
          Just, heel just... of het dakverdiep van de eerste keer. In de regen, maar altijd plaats vlak naast de lift lol

Comment

Op sommige plaatsen mag je dan weer niet achterwaarts parkeren omdat diesels dan een zwarte vlek roet tegen de gevel blazen. (Vroeger toch....).

Comment

Die is nieuw. Nog nooit van gehoord, maar plausibele reden.

Comment

Steeds meer parkeerongevallen:

• 40% van de ongelukken met autoschade vindt plaats tijdens het parkeren.
                • In 8 van de 10 gevallen manoeuvreert de bestuurder de auto uit de parkeerplaats.
                • Bestelwagens en SUV’s zijn het vaakst betrokken bij parkeerongelukken.
                (weeral SUV's en camera's helpen niet, rara hoe komt dat toch?)

Achteruit leren parkeren , zal uiteraard wel helpen....

Comment

mensen kijken niet bij het uitrijden (en neen de spiegel is niet genoeg) en gebruiken hun richtingaanwijzer niet zodat de weggebruikers rondom hen totaal niet weten wat ze van plan zijn
                  www.peugeotforum.be

Comment

Bij mij was het achteruitrijlichtlampje stuk. Mensen letten steeds op of er iemand in de auto zit,juist is in gestapt ,gordel aan, motor draait, enz. Je kan dan meermaals in je spiegeltjes kijken , en plots uit het niets staan ze achter je auto .
                    Dat lampje heb ik toen asap gemaakt.
                    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Working...
                    X