Dik gescheten ben je als je daar door gaat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ik was vandaag op de baan en maakte het volgende mee
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Hoe kuis je zoiets op van de baan ????? En er zijn enkele wagens doorgereden ook, zullen er ook mooi uitzien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenWassen met thinner, zodat die smurie mooi verdunt!
Comment
-
Kan gewone houtlijm zijn. Zéér veel water gebruiken.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Nee, daarjuist gezien op een filmpje van het nieuwsblad dat ze (de civiele bescherming?) met een hoge druk reiniger. Ging heel traag...
Comment
-
-
Zou dat nu aquaplaning teweeg gebracht hebben of zouden ze net heel veel grip gehad hebben.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
En de werkweek is weer leuk begonnen... .
Op de E313 richting Antwerpen is sinds 17.30 uur één rijstrook vrijgemaakt ter hoogte van Massenhoven. Nadat er vanochtend een ongeval plaatsvond met twee vrachtwagen, waarvan er één vuur had gevat, was de snelweg ruim zeven uur lang volledig afgesloten. Ook in de richting van Hasselt werd de E313 een tijdlang afgesloten. Intussen is de takeling nog steeds aan de gang. Richting Antwerpen blijft het filerijden vanaf Herentals, in de andere richting staat er een kijkfile vanaf Wommelgem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn de werkweek is weer leuk begonnen... .
Op de E313 richting Antwerpen is sinds 17.30 uur één rijstrook vrijgemaakt ter hoogte van Massenhoven. Nadat er vanochtend een ongeval plaatsvond met twee vrachtwagen, waarvan er één vuur had gevat, was de snelweg ruim zeven uur lang volledig afgesloten. Ook in de richting van Hasselt werd de E313 een tijdlang afgesloten. Intussen is de takeling nog steeds aan de gang. Richting Antwerpen blijft het filerijden vanaf Herentals, in de andere richting staat er een kijkfile vanaf Wommelgem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHoe komt dat toch dat het ginder altijd prijs is ? Gaat bijna geen dag voorbij. Ik moet er niet dikwijls passeren, heel uitzonderlijk. Maar als ik het doe, blijf ik ver weg van de spitsuren en dan nog heb je geen zekerheid.
E313 East 313° of zie ik het verkeerd?
effe opgezocht:
- Wegen van noord naar zuid hebben een nummer van twee cijfers eindigend op een 5, oplopende nummers van west naar oost (E5: Greenock - Algeciras) naar oostelijke routes (E115: Moskou - Bakoe).
- Wegen van west naar oost hebben een nummer van twee cijfers eindigend op een 0, oplopende nummers van noord naar zuid (E10: Svolvær - Narvik - Luleå) naar zuidelijke routes (E70: La Coruña - Trabzon).
e313 is een Oost-West verbindingsweg....
opgaande en ondergaande zon...
Comment
-
's Morgens heb je de zon in je rug als je naar Antwerpen rijdt. Kan natuurlijk wel dat je verblind geraakt via je zijspiegel.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenwat een kut autostrade !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Misschien iets te maken met de stand van de zon, en rijrichting?
De E313 leidt naar een grote en drukke (haven)stad met randgemeenten met een dichte bevolkingsdichtheid. In Ranst komt het verkeer van de E34 ook nog eens samen met dat van de E313. Voorts is de E313 ook de oudste autosnelweg van 't land en dat merk je aan de breedtes van de rijvakken, pechstroken en op- en afritten. Bij incidenten wordt daardoor de 'bewegingsvrijheid' om eventueel uit te wijken beperkt. Voeg daar nog wat verkeersovertredingen en asociaal rijgedrag bij. En je hebt de perfecte cocktail om (bijna) elke dag doffe ellende te creëren.
Veel mensen uit de regio vermijden de E313 bewust en gebruiken alternatieve wegen op 'den buiten', waardoor die wegen ook langzaamaan aan het dichtslibben zijn. En dan zwijg ik nog over de wegenwerken.
Ik woon in de omgeving van die E313. Ik heb altijd heel graag met de auto gereden en rij graag vlot. Maar nu is de fun er echt wel compleet af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJa, dat kan ik goed geloven... als je dagelijks daarlangs moet. Je kan er tegenwoordig ook geen uur meer opplakken dat je er wel vlot door geraakt.
Comment
Comment