Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik was vandaag op de baan en maakte het volgende mee

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Ik moet daar niet dagelijks langs hoor. Moest ik dat wel doen, dan kocht ik me een 45 per uur e-bike en zou langs het jaagpad van het Albertkanaal naar Antwerpen rijden. Je ziet trouwens tegenwoordig veel mensen het op die manier doen.
    Ah ok, ik dacht datje daar langs moest voor je werk. Maar 't zal in de wijde omgeving ook al voldoende druk zijn zeker ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Ah ok, ik dacht datje daar langs moest voor je werk. Maar 't zal in de wijde omgeving ook al voldoende druk zijn zeker ?
      Inderdaad.

Comment

Gisteren een witte Renault 19 met Franse nummerplaat gevuld met zwarte medemensen op de binnenring van voor Halle tot in Anderlecht aan 80 op het linkervak. Aan de bocht van Vorst ging hij naar het midden en versnelde (!) ineens naar 110. Man man er rijdt wat rond hoor...
        MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
          Gisteren een witte Renault 19 met Franse nummerplaat gevuld met zwarte medemensen op de binnenring van voor Halle tot in Anderlecht aan 80 op het linkervak. Aan de bocht van Vorst ging hij naar het midden en versnelde (!) ineens naar 110. Man man er rijdt wat rond hoor...
          Waarschijnlijk het rijbewijs behaald in Guruve in Noord Zimbabwe.

Comment

Je ziet idd. vaak al vooraf aan de auto en de inzittenden dat er stoten gaan gebeuren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
              Je ziet idd. vaak al vooraf aan de auto en de inzittenden dat er stoten gaan gebeuren
              Het zijn inderdaad stereotypen met reden.

Mijn (wekelijkse) favoriet?

-Nieuwe Mercedes S-klasse
              -CD - nummerplaat
              -Afrikaanse vrouw kleurrijk gekleed inclusief prachtige fruitkorf op het hoofd.
              -Niet rechts rijden, ook niet links rijden, maar ergens "ertussenin". Of op de pechstrook. Of het verdrijvingsvak.
              -Mistlichten en ruitenwissers aan (of het nu aan het sneeuwen is, of het is 30 graden en zonnig, maakt niet uit)
              -Houden van 60 (60 bij 50, 60 bij 70, 60 bij 90, 60 bij 120)
              Mijn Skoda

Comment

Hé, ik ken die. Haar zus rijdt met een Zafira , en haar moeder met een Hyundai Trajet ofzo
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Eén van mijn persoonlijke favorieten is de "West-Europese hatchbacktrut":
                  • Dame tussen de 18 en de 50
                  • Hatchback met enige levenservaring
                  • Zetel zo dicht mogelijk bij het stuur
                  • Handjes op tien voor twee
                  • Voor verhoogde concentratie de neus op de bovenkant van het stuur laten rusten
                  • Blik op oneindig
                  Vandaag zeer nipt een aanrijding kunnen vermijden met bovenstaand specimen omdat ze het nodig vond om een noodstop te maken voor een fietster die (al rijdend) oversteekt op een plaats waar het niet is toegestaan. Ikzelf (en mijn bonus malus) toch wel een kleine hartverzakking bezorgd op deze vroege morgen.
                  Last edited by ; 28/11/2017, 15:23.

Comment

wat had ze dan moeten doen? Doorrijden en de fietser overhoop rijden? Als een fietser is gestopt rijd ik aan een oversteekplaats (voor fietsers of voetgangers) ook door, maar aan een fietspad stop ik. Als ze de neiging hebben om door te rijden, dan stop ik overal, ook al heb ik wel degelijk voorrang. Eentje op mijn motorkap hebben is het me niet waard.
                    www.peugeotforum.be

Comment

Inderdaad, ook al is die fietser in fout, liever wat blikschade dan een eventuele zwaar gewonde of zelfs dode.
                      Hoe ik het lees zou jij gewoon doorgereden hebben?!

Comment

Ik begrijp het ook niet goed.

Comment

Gas geven en weer een kruisje erbij op de deur. Deden de piloten in WW1/2 ook.

Comment

Ik heb er geen problemen mee als er iemand bijvoorbeeld stopt voor een fietser die haaientanden voor zijn neus heeft op een rotonde (en dus moet wachten), of iemand van een parking of zijbaan laat rijden aangezien die daar anders 2 weken staat. Dat doe ik namelijk zelf ook. Maar dit lijkt mij niet echt een ideale manier op die baan te kruisen:

Fietser in kwestie staat (al dan niet correct) midden op de baan en voert een manoeuvre uit, dus voor die zou ik nu toch niet bepaald alles dichtgooien. De fietser stond trouwens volledig stil. Het gaat mij dan ook voor 99% om de voorligger die nogal bruusk remt en niet persé om de fietser vooraleer sommigen zich hier weer aangevallen voelen
                            Last edited by ; 28/11/2017, 20:03.

Comment

Die fietser heeft zich inderdaad heel erg in de problemen gebracht en net om die reden zou ik ook stoppen en die laten oversteken. Hoe langer die daar staat hoe groter de kans wordt dat die overreden wordt.
                              www.peugeotforum.be

Comment

Barbecue op de E17
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten
                                  Eén van mijn persoonlijke favorieten is de "West-Europese hatchbacktrut":
                                  • Dame tussen de 18 en de 50
                                  • Hatchback met enige levenservaring
                                  • Zetel zo dicht mogelijk bij het stuur
                                  • Handjes op tien voor twee
                                  • Voor verhoogde concentratie de neus op de bovenkant van het stuur laten rusten
                                  • Blik op oneindig

Vandaag zeer nipt een aanrijding kunnen vermijden met bovenstaand specimen omdat ze het nodig vond om een noodstop te maken voor een fietster die (al rijdend) oversteekt op een plaats waar het niet is toegestaan. Ikzelf (en mijn bonus malus) toch wel een kleine hartverzakking bezorgd op deze vroege morgen.
                                  Amai, gij kunt ook goed schatten zeg ?

Comment

t is nu niet omdat een zwakke weggebruiker zichzelf in de problemen brengt dat je daarvoor je voorrang moet afgeven. Creëert op zich weer nieuwe gevaarlijke situaties omdat je achterliggers niet verwachten dat je daar gaat stoppen.

Comment

Waarom mag die fietser daar niet oversteken?

Comment

Vandaag Mike Brewer tegengekomen op de E40 richting Calais.Hij had een zwarte Mazda RX-8 op de trailer staan.
                                        Last edited by ; 07/01/2018, 00:21.

Comment

• T zal een domme vraag zijn zeker... maar 'k ga ze toch stellen Wie is dat?

Comment

Working...
                                          X