Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik was vandaag op de baan en maakte het volgende mee

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die van Wheeler Dealers?
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Klopt,die kleine van Wheeler Dealers.
      Mag ik het vreemd vinden dat je die niet kent als je hier veel op 't forum zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Anakin 2
        Klopt,die kleine van Wheeler Dealers.
        Bwa... Is ook een irritant manneke. Sommige kennen die bewust niet

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Anakin 2 Bekijk Berichten
          Klopt,die kleine van Wheeler Dealers.
          Was die dan op de AF meetings ? Op het forum hier vind ik geen input terug van hem. Ken je misschien z'n nickname, dat zou me helpen om de man beter te leren kennen.

Comment

• Dat is een presentator. Die zit hier helemaal niet op het forum.

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Was die dan op de AF meetings ? Op het forum hier vind ik geen input terug van hem. Ken je misschien z'n nickname, dat zou me helpen om de man beter te leren kennen.
              zou 't zijn, Mike op AF diene mens weet wel wat afdingen van een prijs is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                Dat is een presentator. Die zit hier helemaal niet op het forum.

T was een grapje Ralph... omdat Anakin het raar vond dat ik die niet kende en toch regelmatig AF bezocht...

Comment

• En ik die dacht dat de 'diehard' leden hier alles en iedereen kennen als het over auto's gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL

T was een grapje Ralph... omdat Anakin het raar vond dat ik die niet kende en toch regelmatig AF bezocht...
                    Owkey!

Comment

• Een Hollandse rapper met Marokkaanse roots?
                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Anakin 2 Bekijk Berichten
                        En ik die dacht dat de 'diehard' leden hier alles en iedereen kennen als het over auto's gaat.
                        Neeje, google blijft de slimste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                          Een Hollandse rapper met Marokkaanse roots?

Comment

• MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Ik zet het hier want zelf vond ik het geen ergernis maar eerder een vaststelling hoe onbeschoft en roekeloos jongeren rond rijden. Ik kom van een oprit aan een school -zone 30- en links en rechts staan wagens geparkeerd. Dus ik zie weinig van het verkeer. Voorzichtig rij ik verder en stop vlak tegen de weg. Ik zie niets aankomen dus rustig de weg op. De wagen die van rechts komt aangereden was al gestopt om mij voor te laten. Mijn richtingaanwijzer staat naar links op. Ik ben halverwege de weg opgedraaid en daar komt een breezersletje in haar Audi aangevlogen en gaat volop in de remmen. Ik denk dat ze ipv. 30 km/uur dacht dat het daar minstens 70 km/uur is. In een smalle weg met zelfs versmallingen, een verkeersremmer en waar een school is en dus zone 30 met extra optische borden wordt aangegeven. Of ze zag het niet want het sletje had haar zonnebril op. Zon hallo niet te zien. Enkel grijze en donkere regenwolken. Natuurlijk gaat ze ook volop claxonneren en zie ik al direct een middelvinger omhoog gaan. Dus ik stop naast haar doe de venster even naar beneden. Ik wil haar vragen wat haar probleem is en of ze misschien met haar maandelijkse prullen zit? Maar ze schiet al terug met piepende banden en nog claxonnerend weg. Op dat moment hoor ik elders claxonneren. en jawel achter sletje stond Johnny in zijn gepimpt golfke. Twee middelvingers gaan omhoog en terwijl hij voorbij komt heeft hij ook zijn venster open gedaan en roept hij naar mij Johnny. Euh wie is hier de Johnny eigenlijk? Ik vond het lachwekkend om een breezersletje en waarschijnlijk haar vriendje Johnny zo te zien doen. En ergens voelde ik ook schaamte in hun plaats. Hoe kan iemand zo een kort lontje hebben en zich zo belachelijk maken?

Mensen die denken te weten dat ik het over hun heb mogen steeds een PM sturen. Ze zullen de situatie zeker herkennen. Ik wil er altijd graag op een beschaafde manier eens over praten. We kunnen het hebben over opvoeding, respect of samen achter de reden zoeken van hun belachelijk en asociaal gedrag. Sletje heeft misschien het excuus dat ze haar regels heeft. Johnny misschien dat hij daarom niet "gemogen" heeft. En lukt het niet op de beschaafde manier dan kunnen we het op jullie manier ook wel "uitpraten". Maar hoe ik erover ook nadenk : had dat sletje eens niet dringend een beurt nodig? In mijn ogen vraagt ze er gewoon om. En Johnny heeft misschien eens een "harde" levensles nodig. Spijtig genoeg ging het te snel en heb ik geen nummerplaten. Anders nodigde ik ze op een drankje uit. In de sportschool in de boksring of zo

Comment

• Met babbelen ga je weinig bereiken, behalve een scheldpartij. Die komen ooit wel ne keer 'de verkeerde' tegen en staan dan jankend in de gazet...

Comment

• Inventief zou daar wel raad mee weten
                                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Als jij direct vraagt of ze haar prullen heeft, denk je dan echt dat je daarna een normaal gesprek kan hebben?

Laat staan dat je op die manier excuses kan verwachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                      Als jij direct vraagt of ze haar prullen heeft, denk je dan echt dat je daarna een normaal gesprek kan hebben?

Laat staan dat je op die manier excuses kan verwachten.
                                      Dat is zeker waar. Natuurlijk is niet iedereen in staat om na provocatie, middenvinger enz... zijn andere kaak aan te bieden. Persoonlijk lukt mij dit ook niet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Denk dat je met dat soort volk op geen enkele manier een normaal gesprek kan beginnen... Misschien dat het beter gaat na een paar kletsen (die ze in feite jaren geleden tijdens hun opvoeding moesten krijgen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                          Denk dat je met dat soort volk op geen enkele manier een normaal gesprek kan beginnen... Misschien dat het beter gaat na een paar kletsen (die ze in feite jaren geleden tijdens hun opvoeding moesten krijgen )
                                          Kletsen geven mag niet meer. Dan zijt ge "niet goe bezig".

Comment

Working...
                                          X