Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Phantoom ongeluk wie heeft schuld ?? Wie moet betalenn ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Phantoom ongeluk wie heeft schuld ?? Wie moet betalenn ??

Dag Forumbezoekers ,

Ik zit met een rare vraag , mijn vrouw reed met de wagen achteruit perkeersensoren biepen dus ze stopt plots was heel snel onze buurman achtruit uit zijn garage aan het rijden.
    We hebben hem niet geraakt hij zegt van wel. Ik zie alvast geen schade. Maar goed mijn vraag is eigenlijk hij komt uit zijn garage gereden IN ACHTERUIT DAN NOG WEL dus doet eigenlijk ZELF een maneuver ...toch ?
    Heeft hij dan niet nog meer schuld dan ons , mochten we mekaar toch geraakt hebben ?

Ik probeerde al vriendelijk alles in den minne te regelen , maar er valt met de man niet te praten, hij is gewoon boos omdat we met onze wagen die vrij groot is (Viano) voor onze garage staan , waardoor hij moeilijker uit zijn garage kan omdat hem dat het zicht wat belemmert.

Wat mij bij mijn 2de vraag brengt we hebben dus beide een garage die staan vlak naast mekaar met 1 meter ertussen , nog niet zelfs.
    Nu hij stelt zijn wagen binnen , wij stellen hem voor onze garagepoort. Hij zegt dat we 5 meter ruimte moeten tussen laten en dus wij niet voor ons eigen poort mogen staan ? ... Kan dat ? klopt dit ?

Wat denken jullie ?

Je moet vrij zicht hebben bij het uitrijden van een oprit of garage.
    Je moet met andere woorden afstand houden.

Er is hier al een topic over waar sprake is dat hij er enkel in of uit moet kunnen maar ik heb wel een artikel gevonden waarin het anders staat beschreven.
    Zou het eens moeten opzoeken.
    Last edited by Gixxer; 18/03/2017, 13:05.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Dien klacht is, wegen valselijk beschuldigen... neem foto's van zijn voertuig. Breng je verzekering op de hoogte met het pv van valselijk beschuldigen. Vraag een onafhankelijk expert van de verzekering om zijn schade vast te stellen. Indien niets, ga je verder met de klacht en eis schadevergoeding.
      Kosten expert, ea. gemaakte kosten

en verpak dit verhaal onder het mom van, mijn verzekering wil dat er onafhankelijk expert komt kijken naar je schade.

Comment

Albanees/Tsjetsjeen inschakelen
        2021 Taycan 4S
        2021 Lexus UX250h

Comment

Leuke buur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
            Dien klacht is, wegen valselijk beschuldigen... neem foto's van zijn voertuig. Breng je verzekering op de hoogte met het pv van valselijk beschuldigen. Vraag een onafhankelijk expert van de verzekering om zijn schade vast te stellen. Indien niets, ga je verder met de klacht en eis schadevergoeding.
            Kosten expert, ea. gemaakte kosten

en verpak dit verhaal onder het mom van, mijn verzekering wil dat er onafhankelijk expert komt kijken naar je schade.
            Zou je niet beter proberen om tot een oplossing te komen met je buurman... De topicstarter moet er wellicht nog lang naast wonen.
            The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
            BMW F10 520da 2012
            MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
            BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
            Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
            VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Waarom zoek je je heil hier en niet bij je verzekeringsagent ?

Comment

Ja, de ts moet zelf uitmaken waar hij de grens trekt..

Comment

Hij zal de grenzen hier snel ontdekken.

Comment

Working...
                  X