Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In welk merk tref je de grootste boeren/agressieve/ongelikte beren als chauffeur aan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In welk merk tref je de grootste boeren/agressieve/ongelikte beren als chauffeur aan?

Da's duidelijk: ik wil een statistisch iets betrouwbaarder resultaat toetsen aan mijn persoonlijke ervaringen: volgens mij zijn het Audi-rijders.
    35
    Audi
    42,00%
    15
    BMW
    31,00%
    11
    Mercedes
    0%
    0
    Volkswagen
    5,00%
    2
    Andere
    8,00%
    3
    Merk maakt niet uit: alle andere bestuurders, want ik ben de enige echt goede chauffeur
    11,00%
    4

Om 17 hr zijn 't allemaal gekken,meer dan 70 kmh ,wieltjeszuigers ,moraalridders ,dan zijn de buskes de grootste varkens .
    Bmw's houden in de dag afstand , 1 soort zit achter het stuur van een brutale/agressieve/niet pinker-gebruikende BMW ;wist je al en is meestal zo.
    En meestal zijn het splinternieuwe bakken ,voelen zich dan wat meer .Niet merk gebonden.
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Dacia rijders... Die rijden alsof ze niks te verliezen hebben.... Wat ook wel klopt

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Slechte poll, Pol. Je kan niet "allen" aanduiden.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
          Slechte poll, Pol. Je kan niet "allen" aanduiden.
          Hahaha, juist ja, ik had misschien een extra keuzemogelijkheid moeten geven: "allen, behalve ikzelf".
          bij deze...
          Last edited by Maurice P.P.; 18/03/2017, 14:42.

Comment

Heeft niet met het merk te maken, maar met het vermogen onder de kap en de mentale leeftijd van deze persoon.

Zet iemand met een lage mentale leeftijd in een krachtige wagen, welk merk dat ook mag zijn... en ze wanen zich god... dan rijden ze hun frustraties weg.

Dit is het meest onzinnige topic dat ik ooit gezien heb.

Comment

BMW's en Audi's omdat die bestuurders blijkbaar nog steeds niet weten waarvoor dat handeltje links van hun stuur dient.
              2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                Dan is mijn missie geslaagd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195
                  Heeft niet met het merk te maken, maar met het vermogen onder de kap en de mentale leeftijd van deze persoon.

Zet iemand met een lage mentale leeftijd in een krachtige wagen, welk merk dat ook mag zijn... en ze wanen zich god... dan rijden ze hun frustraties weg.

Zo is dat, merk je aan de Volvo-rijders met hun plug-in's.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie
                    BMW's en Audi's omdat die bestuurders blijkbaar nog steeds niet weten waarvoor dat handeltje links van hun stuur dient.
                    De MB-rijder niet vergeten!

Comment

Ik heb voor Audi gekozen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

De MB-rijder niet vergeten!

En Volvo en VW en Dacia en ....
                        Ach ik heb maar gewoon voor de laatste keuze in de poll gekozen.
                        Alleen ik ben een goede chauffeur, de rest zijn allemaal mongolen die mij ergeren...

Comment

Ik reed zo ook op de autosnelweg en ze maakten op de radio vermelding van een spookrijder... eentje dacht ik bij mezelf, het waren er minstens 50.

Comment

verhoudingsgewijs, RR en RRS, definitely

maar laatste tijd toch ook opvallend veel pushy Volvo's
                            2021 Taycan 4S
                            2021 Lexus UX250h

Comment

Camionettes met meerdere mannen in die niet door hun collegas als vriendelijk/aan de regels houdend willen aanzien worden

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

De bmw rijders zijn meestal het varkentje als het regent met hun rwd. Niet dat ik het erg vind om te zien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  Camionettes met meerdere mannen in die niet door hun collegas als vriendelijk/aan de regels houdend willen aanzien worden

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
                                  Klopt, heb zelf bijna een jaar op den bouw gestaan en met verschillende mensen mee gereden en meermaals voor mijn leven gevreesd, en dan mocht ik nog blij zijn dat die camionettes allemaal begrensd waren op 120km/h. Maar ja, 't zijn camionettes van het bedrijf hé dus dan moogt ge daar mee rijden gelijk nen achterlijken.

Comment

...en vooral boxers, transporters turbodaily's

geen sprinters of vito's !

Comment

Wel sprinters, maar dan de eerste generatie met meer roest gaten dan deuren

Comment

Audi rijders zijn de nieuwe BMW rijders vind ik soms erg van te zeggen want ik ben een VAG-fan ... al vind ik aan de Audi's van de laatste 10 jaar niet veel meer aan
                                        Benzine
                                        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                        Diesel
                                        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Working...
                                        X