Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In welk merk tref je de grootste boeren/agressieve/ongelikte beren als chauffeur aan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
    soms erg van te zeggen want ik ben een VAG-fan ... (
    Volgens mij bestaan daar pillekes tegen.

Comment

Electrochocs zouden ook helpen hoorde ik

Comment

Ligier rijders!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
          Ligier rijders!
          Hahahahaha, ja die ook ja!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Dacia Duster.
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                Zet hier maar af!
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                  Dit is het meest onzinnige topic dat ik ooit gezien heb.
                  Om het in autotermen te zeggen : dit topic is een beetje... kort door de bocht.

Comment

Prius rijders kunnen er ook wat van

Comment

ja die ene die je tegenkomt, hangt het uit !

Comment

Electro en hybride zijn zo stil dat ik ze gevaarlijk vind . Dus telkens kijken (hoofd draaien) ,ook in spiegel en niet op gehoor afgaan en ik hoor niks dus niks.
                        Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

grootste boeren rijden in John Deere !!

Comment

Bwa iedereen zou beter zwijgen tot ze eens meerijden met een Roemeen die auto transport doet van DE naar RO of dergelijke.
                            Om het even heel kort op te sommen

-Rijdt een 2000km met een uur of 2slapen (in mijn geval had die al 16u gereden(1000km) dan nog eens 20uur erbij)
                            -Rijdt met een Focus 1.6 naft met een autoremorque aan met een totaal van 1800kg geladen
                            -Doet vlot 120a140 op de snelweg of die nu besneeuwd of kletsnat ligt maat niet uit
                            -Vlamt een camion voorbij door heel kort voor die in zn gat rijdt even naar links te gaan ik heb er een aantal zien passeren die ik kong aanraken met de hand
                            +op 1000km een keer goed in de remmen gegaan maar wonder boven wonder voorziet die kerel redelijk wat aankomen en kan die anticiperen.

Na een uur of 3 ben je dat gewoon.
                            Als je dat met onze slechte chauffeurs vergelijkt zijn ze zo slecht/gek nog niet.
                            Polo 6n 1.4

Comment

Zonder twijfel BMW. Gisteren er nog twee die aan het bumperkleven waren, over de pechstrook meerdere wagens voorbij gingen, zigzaggend over de drie baanvakken gingen .... Zwarte BMW M4 van regio Putte met persoonlijke nummerplaat 84 (en nog een letter).

Comment

Ma t zijn altijd BMW's die een M pakket hebben (hoop ik lol)

Comment

Wat werd er hier gezegd over Audi chauffeurs?:

“Ik ben blij dat ik nog leef, na wat ik maandagmiddag op de Brusselse ring heb meegemaakt”, zegt Jean-Luc aan RTL Info. De chauffeur werd door een “cowboy” aan razende snelheid rakelings langs rechts voorbij gestoken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170321_02791343
                                    Metaxa, ge overdrijft! Dit is er echt over.

Natuurlijk, die zot rijdt tegen 100 km/u, zo traag, dat is er om vragen hé! Uitlokking!
                                    Last edited by Maurice P.P.; 21/03/2017, 10:54.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170321_02791343
                                      Gelijk rijbewijs afnemen voor de rest van zijn leven. Nu denk ik er gelijk aan dat we die nog niet zo héél lang geleden ook eens zijn tegengekomen op de Brusselse ring en die deed juist hetzelfde. Was ook een ouder model van een Audi maar kan me het juiste model & de kleur niet meer herinneren.
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Metaxa, ge overdrijft! Dit is er echt over.

Natuurlijk, die zot rijdt tegen 100 km/u, zo traag, dat is er om vragen hé! Uitlokking!
                                        Kerel rijdt juist hé, 100 uiterst rechts, kan je niets tegen inbrengen. Een voorbeeld voor zovele anderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Kerel rijdt juist hé, 100 uiterst rechts, kan je niets tegen inbrengen. Een voorbeeld voor zovele anderen.
                                          Dat was een graptjen hee Pol!

Comment

Working...
                                          X