Mededeling
Collapse
No announcement yet.
In welk merk tref je de grootste boeren/agressieve/ongelikte beren als chauffeur aan?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk BerichtenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenDit is het meest onzinnige topic dat ik ooit gezien heb.
Comment
-
Bwa iedereen zou beter zwijgen tot ze eens meerijden met een Roemeen die auto transport doet van DE naar RO of dergelijke.
Om het even heel kort op te sommen
-Rijdt een 2000km met een uur of 2slapen (in mijn geval had die al 16u gereden(1000km) dan nog eens 20uur erbij)
-Rijdt met een Focus 1.6 naft met een autoremorque aan met een totaal van 1800kg geladen
-Doet vlot 120a140 op de snelweg of die nu besneeuwd of kletsnat ligt maat niet uit
-Vlamt een camion voorbij door heel kort voor die in zn gat rijdt even naar links te gaan ik heb er een aantal zien passeren die ik kong aanraken met de hand
+op 1000km een keer goed in de remmen gegaan maar wonder boven wonder voorziet die kerel redelijk wat aankomen en kan die anticiperen.
Na een uur of 3 ben je dat gewoon.
Als je dat met onze slechte chauffeurs vergelijkt zijn ze zo slecht/gek nog niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
Natuurlijk, die zot rijdt tegen 100 km/u, zo traag, dat is er om vragen hé! Uitlokking!Last edited by Maurice P.P.; 21/03/2017, 10:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Metaxa, ge overdrijft! Dit is er echt over.
Natuurlijk, die zot rijdt tegen 100 km/u, zo traag, dat is er om vragen hé! Uitlokking!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Kerel rijdt juist hé, 100 uiterst rechts, kan je niets tegen inbrengen. Een voorbeeld voor zovele anderen.
Comment
Comment