Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In welk merk tref je de grootste boeren/agressieve/ongelikte beren als chauffeur aan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Is gewoon de anonieme politie of een cd nummerplaat...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Dat was een graptjen hee Pol!
      Jaja, weet dat wel. Mochten ze nu eens allemaal daar gaan rijden hé...Maar ja, utopie en dan hebben we hier niets meer om mee te lachen of ons druk over te maken.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Dat was een graptjen hee Pol!
        Ja ma toch Maurice...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Ja ma toch Maurice...
          Ik dacht dat ik een ruziestoker was, maar gij kunt ook 2 stenen doen vechten hé!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Gelijk rijbewijs afnemen voor de rest van zijn leven. Nu denk ik er gelijk aan dat we die nog niet zo héél lang geleden ook eens zijn tegengekomen op de Brusselse ring en die deed juist hetzelfde. Was ook een ouder model van een Audi maar kan me het juiste model & de kleur niet meer herinneren.
            Je zal maar achteloos net naar rechts gaan (je hebt geen reden om extra uit te kijken want vanuit die hoek verwacht je niemand aan die snelheid!) als deze gek er achteraan komt in geknald, mag er niet aan denken.

Comment

Ik dacht dat ik een ruziestoker was, maar gij kunt ook 2 stenen doen vechten hé!

Comment

audi met grote voorsprong op nr1 kwa assholes.
                Dacia en oude skoda's zorgen ook altijd dat ik op mijn ongemak ben door hun onkunde.
                de nieuwe skoda's hebben dan weer duidelijk een ander en beter publiek getrokken
                lets have some more member berries

Comment

Misschien provinciegebonden. Hier in limburg zo ver ik kan zien toch vooral bmw's. Deze week alleen al 3 keren dat ik bmw's zotte toeren heb zien uithalen.
                  Of gelijk nen tijd terug, op een dubbelbaans gewestweg werd ik plots voorbijgestoken langs rechts over een kort(!) stukje pechstrook, bmw natuurlijk.

Comment

Hier is dat vooral Dacia, BMW en Mini.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      audi met grote voorsprong op nr1 kwa assholes.
                      Dacia en oude skoda's zorgen ook altijd dat ik op mijn ongemak ben door hun onkunde.
                      de nieuwe skoda's hebben dan weer duidelijk een ander en beter publiek getrokken
                      Om gekke toeren te kunnen uithalen moet je toch iet of wat kunnen rijden. Ik merk dat vooral aan MB-rijders. Zie die feitelijk nooit echt gekke dingen uithalen, de meesten daarvan kunnen dan ook niet rijden.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Die mannen met n'een BMW... da zijn de grootste bandieten op de baan. Daarstraks op de N42 ne zot in ne zwarte 7 serie die enen voorbij ging die al heel de tijd 50 reed, daar waar je 90 mocht. En dit over de volle witte lijn. Wa wint dienen daar nu mee ?

Comment

BMW.

Comment

Om gekke toeren te kunnen uithalen moet je toch iet of wat kunnen rijden. Ik merk dat vooral aan MB-rijders. Zie die feitelijk nooit echt gekke dingen uithalen, de meesten daarvan kunnen dan ook niet rijden.
                            bompa's met geld kopen idd nog steeds Mercedes of jaguar en kan ik mij ook aan ergeren. de agressieve chauffeurs zijn wel grotendeels naar audi gegaan.
                            misschien net omdat ze niet genoeg skills hebben voor een RWD?
                            soit ik er zeker van dat ik ook regelmatig wel eens mensen erger omdat ik gehaast ben. ik heb echter geen zelfmoord neigingen en wil ook mijn wagen niet beschadigen
                            lets have some more member berries

Comment

Voor mij is dat heel simpel: het is altijd het merk waar ik op dat moment mee rijd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Die mannen met n'een BMW... da zijn de grootste bandieten op de baan. Daarstraks op de N42 ne zot in ne zwarte 7 serie die enen voorbij ging die al heel de tijd 50 reed, daar waar je 90 mocht. En dit over de volle witte lijn. Wa wint dienen daar nu mee ?
                                € 165 dacht ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten

bompa's met geld kopen idd nog steeds Mercedes of jaguar en kan ik mij ook aan ergeren. de agressieve chauffeurs zijn wel grotendeels naar audi gegaan.
                                  misschien net omdat ze niet genoeg skills hebben voor een RWD?
                                  soit ik er zeker van dat ik ook regelmatig wel eens mensen erger omdat ik gehaast ben. ik heb echter geen zelfmoord neigingen en wil ook mijn wagen niet beschadigen
                                  Goh, ik zie ze toch in alle mogelijke merken gekke dingen doen. Alleen al een constante aanhouden op een snelweg blijkt toch een aartsmoeilijke opgave te zijn voor velen. Maar mocht ik hier een top 3 moeten neerzetten van clowns op de weg, dan is het toch: 1°) BMW - 2°) Audi - 3°) Volvo-rijders.
                                  Last edited by Metaxa; 23/03/2017, 11:41.

Comment

€ 165 dacht ik...
                                    Ha da valt nog mee... dan ga'k het is meer doen (ja ik was dienen gestampten boer lol)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo
                                      Voor mij is dat heel simpel: het is altijd het merk waar ik op dat moment mee rijd
                                      Lol
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                                        ... Hier in limburg zo ver ik kan zien toch vooral bmw's. ...
                                        Wacht maar tot over een jaar of 5 a 10. Dan zit Limburg ook vol met idioten in een
                                        Audi

Comment

BMW/Audi/Merc rijders zijn de dikste klojo's op de baan natuurlijk, maar met volste recht: als ge meer wegenbelasting en BTW betaalt moogt ge u ook meer permitteren op de baan, is de logica zelve.
                                          Zelf BMW rijder, maar een echte heer in't verkeer. Wel een klootzak in alle andere situaties... Dat is misschien ook gerelateerd? Ik weet het niet..

Comment

Working...
                                          X