Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
In welk merk tref je de grootste boeren/agressieve/ongelikte beren als chauffeur aan?
ge zijt een strepeke vergeten er voor te zetten (hij wint....)
- € 165
Neen neen, hij wint altijd...
Plaats in zijn portemonnee....Lol!
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
K had goe in mijn spiegels gekeken zulle, geen combi's te zien In feite zou zoiets uitlokking moeten heten vind ik... Ze zouden mij 165 euro moeten geven van dienen tragen. T was ne helen oude man, ni verantwoord meer om te rijden. Hing er al lang achter en zijn manier van rijden was zo onzeker. Moeilijk uit te leggen, naar Zolder zal dienen ni meer gaan peins ik.
Het erge is dat BMW rijders dat zelf zo niet aanvoelen dat ze pushers zijn Maat heeft zo een 8 traps met veel pk. Als ik meerijdt dan zijn de voorgangers steeds slakken.
Soms zegt 'm iets maar ik zie 'm ook veel denken. Dat zijn gewoon pk-verslaafden'meer,meer,enz'.
Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Volvo is voor Bompas, Mercedes voor boeren, beenhouwers en kuisvrouwen, Audi voor de arrogante manager, BMWs zonder 6 cilinders is willen en niet kunnen, met 6 cilinders voor dikkenekken, Dacia voor de smakelozen, Opel voor duitse arbeiders, Ford is voor limburgse doppers, Renault voor waalse luierikken...
Amerikaanse bakken voor milieuterroristen, Japanners voor mensen die design een optie vinden, Koreanen voor garantiefreaken...
Blijft over: Saab (alvast tot ze overnomen werden door Opel en helemaal gefuckt waren) . Maar ja, die gaan we binnenkort ook niet meer in Antwerpen zien. De klanten van Saab waren blijkbaar zo gierig dat ze failliet gingen.
Dus leve Scania, daar moet je niet arrogant mee rijden, iedereen gaat toch uit de weg.
In gelijk welk merk eigenlijk, maar van een BMW of Audi verwacht ik echt niet dat deze geen richtingaanwijzers zouden hebben gezien de prijs... Of zou het dan toch een optie kunnen zijn???
Wat die TV op de slaapkamer betreft, dat klopt, dat heb ik niet.
Maar een groot gezin is daar nooit van gekomen. Slechts 1 opvolger, en die is al even de deur uit.
Comment