Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
In welk merk tref je de grootste boeren/agressieve/ongelikte beren als chauffeur aan?
Awel he... heb 15 jaar Renault gereden. Altijd de mooiste uitvoeringen. Vels Satis bvb, prachtige luxueuze wagen destijds. Voor de rest Espaces. Nu dienen BMW. De manier waarop ik bekeken word door vreemden is totaal veranderd in negatieve zin vind ik. Als ik parkeer op een invalidenplaats krijg ik soms opmerkingen. Of bekijken ze me alsof ik een gangster ben die zo maar op een invalidenplaats ga staan. Vroeger met de Renaults nooit voor gehad. Kan altijd maar minder ver stappen, vind dat ik heel terecht die kaart gekregen heb om op zo'n plaats te mogen staan. Maar blijkbaar is dit not done met een BMW. Terwijl ik nog altijd dezelfde mens ben. Had ik dat geweten, zou een reden zijn om hem niet te kopen. Kan er niet tegen dat ze me zo bekijken. Vind dat ik dat niet verdien die blikken en soms die opmerkingen.
zit dat niet een beetje tss je oren ? zal niet want anders zou je het niet vermelden
... maar ik heb al met vanalles gereden en merk 0.0 van verschil, op laatste stap smart naar s kan nochthans tellen qua mogelijke perceptie
ik krijg evenveel voorrangs bij aanschuiven en bij de s zitten ze net zo veel te pushen als je niet snel genoeg naar hun zin rijdt
of reageren ze op een bmw dan echt wel anders...moet zijn
en met invalideplekken heb ik ook - gelukkig zeg maar - geen ervaring
Voor de minder "begaafde" mens gaan een BMW & invalide ook niet samen hé, zeker geen 7-serie.
Want hoe kan een invalide ooit zo'n BMW aankopen terwijl die op ziekenkas staat.
Dat moet een profiteur zijn!
Voor de minder "begaafde" mens gaan een BMW & invalide ook niet samen hé, zeker geen 7-serie.
Want hoe kan een invalide ooit zo'n BMW aankopen terwijl die op ziekenkas staat.
Dat moet een profiteur zijn!
Buiten het feit dat ik hopelijk nooit een invalide wil zijn, zie ik nochtans redelijk véél "machtige" bakken a la nieuwe BMW 740 op de luchthaven staan. Er moet dus toch iets niet kloppen aan je uitleg.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Buiten het feit dat ik hopelijk nooit een invalide wil zijn, zie ik nochtans redelijk véél "machtige" bakken a la nieuwe BMW 740 op de luchthaven staan. Er moet dus toch iets niet kloppen aan je uitleg.
Euh Gert, ik deed voor hoe de gemiddelde typische zure vlaming denkt hé
Ben de laatste die een ander z'n rekening gaat maken.
Zelfs ik met m'n V70 heb al gehoord dat er achter m'n rug wordt gezegd "hoe komt die aan zo'n wagen".
En dat over een V70
Dus 'k wil inderdaad niet weten hoe ze dan over een invalide zijn 730d bezig zitten.
niemand kent uw persoonlijke situatie, je kunt ook moeilijk van éénieder zonder voorkennis verwachten 100% akkoord te gaan dat mensen misschien een uitkering zouden trekken, mogelijks geen verkeersbelasting moeten betalen en dat deels aanwenden om een 7 te bekostigen...dat is niet logisch dat ze je scheef bekijken, maar ook begrijpelijk...des mensens
Ja da's ook waar maar verplaats me te voet. Dan zouden ze moeten weten da'k wel verkeersbelasting betaal hee.
Nee, niemand kent mijn persoonlijke situatie dat klopt. Maar moet je als invalide ne sukkelaar zijn ? Ik heb heel veel belastingen betaald en rsz. Dat is een verzekering in feite voor als je zoiets tegen komt. Ik kan bvb ook prive extra verzekerd zijn voor invaliditeit hee. Of vroeger goed gewerkt hebben en nooit veel opgedaan. T was dan nog een premium selection, dus halve prijs ongeveer
Och, de meesten gunnen je het licht in je ogen niet. Anderzijds, toen ik twintig a dertig jaar was, zou ik misschien ook zo geredeneerd hebben en gedacht hebben dat het ne profiteur is.
Maar iig, ik rij er graag mee en t is het enige wat ik me echt permitteer. Ga niet op reis of zo, geen cafe's,... Allé mijn enige verzet hee
Euh Gert, ik deed voor hoe de gemiddelde typische zure vlaming denkt hé
Ben de laatste die een ander z'n rekening gaat maken.
Zelfs ik met m'n V70 heb al gehoord dat er achter m'n rug wordt gezegd "hoe komt die aan zo'n wagen".
En dat over een V70
Dus 'k wil inderdaad niet weten hoe ze dan over een invalide zijn 730d bezig zitten.
Jaja, had het sarcasme wel door hoor. Was met mijn bijdrage dus niet anders.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
ik merk weldegelijk een verschil tussen wanneer ik met de ster aan het rijden ben of met mijn vrouw haar matchbox. met de benz laat iedereen mij tussen als er vb geritst moet worden en gaan ze rapper naar rechts als ik voorbij wil.
BMW's proberen dan weer sneller mij uit te dagen als ik met de benz op baan ben. iets die ik nooit tegenkome met de vrouw haar auto
Gij vreemdeling zijn? Lol!
Van de firma natuurlijk, wat dacht je. Loool.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Comment