Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In welk merk tref je de grootste boeren/agressieve/ongelikte beren als chauffeur aan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Wat die TV op de slaapkamer betreft, dat klopt, dat heb ik niet.
    Maar een groot gezin is daar nooit van gekomen. Slechts 1 opvolger, en die is al even de deur uit.
    Jij begrijpt het grapje toch ook direct hee
    Wij hebben een TV geplaatst na de geboorte van ons tweede kind, tot heden met groot succes.
    Dus Espace en grote gezinnen,... het lijkt wel omgekeerd als ik sommige breaks volgestouwd zie met een dikke vrouw, drie koters, de bagage tot tegen het plafond en obligatoire fietsenrek aan de koffer als ik in de zomer naar zee rij lol.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

... het lijkt wel omgekeerd als ik sommige breaks volgestouwd zie met een dikke vrouw, drie koters, de bagage tot tegen het plafond en obligatoire fietsenrek aan de koffer als ik in de zomer naar zee rij lol.
      En om nog eens lekker in clichés te vervallen:
      tijdens de zomervakantie die break volgestouwd tot tegen het plafond, een kofferbak op het dak, de patatten en ajuinen mee op weg naar één of andere camping in Frankrijk, want "de kinderen vinden dat zo plezant" ... 's avonds op die camping BBQ met een paar bakken Jupiler (ook van thuis meegenomen) en na de BBQ een wedstrijdje zakkenlopen o.i.d.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
        Dus leve Scania, daar moet je niet arrogant mee rijden, iedereen gaat toch uit de weg.
        Vrachtwagens zijn pas een plezier om te kloten. Tegen 89 km/uur op het rechtse vak. Ze komen eerst 5 minuten bumperkleven en telkens al die pippo's hun discobar aan lichten gezien en al hun toeters gehoord. En dan gaan ze tegen 91 km/uur naast u hangen. Even cruise control aantikken tot exact dezelfde snelheid en hij kan niet meer voorbij. 5 kilometer verder moet die zijn afrit nemen. Oeps pak maar de volgende of de daarna volgende en draai maar terug. Al tientallen keren gedaan. Sommige cowboys gaan dan wat naar rechts. Maar dat is provoceren want duwen gaan ze toch nooit doen. Zij kloten de andere weggebruikers dus ik kloot terug. Ik heb tijd. En zij? Dus scania niet arrogant rijden? Ik denk dat je eerder kunt zeggen scania en bij uitbreiding elk merk van vrachtwagen is pas echt arrogant rijden!

Comment

Gij hebt héél veel geluk dat ik geen vrachtwagenchauffeur ben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
            Vrachtwagens zijn pas een plezier om te kloten. Tegen 89 km/uur op het rechtse vak. Ze komen eerst 5 minuten bumperkleven en telkens al die pippo's hun discobar aan lichten gezien en al hun toeters gehoord. En dan gaan ze tegen 91 km/uur naast u hangen. Even cruise control aantikken tot exact dezelfde snelheid en hij kan niet meer voorbij. 5 kilometer verder moet die zijn afrit nemen. Oeps pak maar de volgende of de daarna volgende en draai maar terug. Al tientallen keren gedaan. Sommige cowboys gaan dan wat naar rechts. Maar dat is provoceren want duwen gaan ze toch nooit doen. Zij kloten de andere weggebruikers dus ik kloot terug. Ik heb tijd. En zij? Dus scania niet arrogant rijden? Ik denk dat je eerder kunt zeggen scania en bij uitbreiding elk merk van vrachtwagen is pas echt arrogant rijden!
            Ik weet niet met welk merk gij rijdt, maar je bent alleszins het levende bewijs dat niet alle eikels in een boom hangen.

Comment

Was verkeerd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten
                Allé jong... da's gewoon crimineel gedrag zoiets. Moet opletten da ge ne keer ni de verkeerde Pool tegen komt... En ge kloot er niet alleen de vrachtwagenchauffeur mee, maar alle andere auto's die achter jullie rijden. D'een derde band geraakt verzadigd. Domste da'k al gelezen heb tot hiertoe. Hoop dat 't trollen is of zo.

Comment

Of wachten op een sandwich...
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

En dan te weten dat de meeste vrachtwagenchauffeurs beter kunnen rijden en betere chauffeurs zijn dan de meeste hier op het forum...
                    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

omg... ik kan mij soms ook kwaad maken op een vrachtwagen maar stel je eens in die mensen hun plaats...
                      lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL

Allé jong... da's gewoon crimineel gedrag zoiets. Moet opletten da ge ne keer ni de verkeerde Pool tegen komt... En ge kloot er niet alleen de vrachtwagenchauffeur mee, maar alle andere auto's die achter jullie rijden. D'een derde band geraakt verzadigd. Domste da'k al gelezen heb tot hiertoe. Hoop dat 't trollen is of zo.
                        Ik denk zelf dat u da geen 10 keer kan lukken. Ene verkeerden tegenkomen en ge zit de kant in.

Comment

Hoe kun jij nu weten wanneer die zijn afrit moet hebben? Da's een shitverhaal jong
                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                            Hoe kun jij nu weten wanneer die zijn afrit moet hebben? Da's een shitverhaal jong
                            T is te hopen in ieder geval.... Anders zou't ne klzk zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

T is te hopen in ieder geval.... Anders zou't ne klzk zijn
                              Als ge zo'n -of het nu waar is of niet- verhaal komt schrijven, zijt ge dan niet überhaupt een klzk?

Comment

Klootzak of niet, dit soort simpele van geest hoort in een instelling thuis...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                                  BMW's en Audi's omdat die bestuurders blijkbaar nog steeds niet weten waarvoor dat handeltje links van hun stuur dient.
                                  Ik weet dat wel. Dat is de cruisecontrol, en rijd nochtans met een BMW
                                  BMW 420dA : >>>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten

Ik weet dat wel. Dat is de cruisecontrol, en rijd nochtans met een BMW
                                    Neenee, dat is om aan te trekken en zo de nekharen van uw voorligger te verlichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten

Neenee, dat is om aan te trekken en zo de nekharen van uw voorligger te verlichten
                                      Altijd plezant als ge die ziet rechtkomen

Comment

Zou het dan toch BMW zijn? Eergisteren sneed er mij ene de pas af vanop een rondpunt om een enkele straat in te rijden. Was al een tijdje in mijn gat aant duwen ook. Net daarna, eerst een zwarte wolk getrotseerd van de BMW... achter mij ne Mini, ook in mijn gat aant duwen en van zodra het weer een 2 vaksbaan, vloog die mij over om samen met zijn BMW vriendje het volgende rondpunt onveilig te gaan maken....

Comment

• VW? Gisteren een trees in een vw golf die Mn pas afsneed tegen 120( ge kent dat wel, tegen 120 tussen de kamions in en dan kappen zonder te kijken, of wel te kijken maar niet om geven dat er iemand rijdt), ik die (toegegeven niet al te slim) verhaal wou halen over waarom ze de veiligheidsmechanismes van Mercedes wou testen. Maar ik zal dan wel als agressor in Mn dikke Mercedes overgekomen zijn. Zucht.

Comment

Working...
                                          X