Mededeling

Collapse
No announcement yet.

In welk merk tref je de grootste boeren/agressieve/ongelikte beren als chauffeur aan?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tja overlaatst ook een zwak moment gehad en voorrang van rechts over het hoofd gezien... ze dachten toen waarschijnlijk ook van tis weer zo'n dikke nek met zijn Mercedes.
    rijden met hoofdpijn is net zo gevaarlijk als dronken rijden en toch perfect legaal
    lets have some more member berries

Comment

• Een rijbewijs is een bewijs dat je de situatie goed kan inschatten... Defensief rijden ea. Niet dat je de wet kent... Als jij weet dat je door je hoofdpijn niet 100% bent ben je extra voorzichtig of blijf je zelfs van de baan.

Comment

• true, als je hoofdpijn onderweg pas opkomt zit je natuurlijk met een vervelende zaak
        lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa
          true, als je hoofdpijn onderweg pas opkomt zit je natuurlijk met een vervelende zaak
          Heb het soms ook is na een namiddag of nacht werken. Heel vervelend! Kan mij ook moeilijk concentreren dan op de weg. Als ik het voel opkomen neem ik mij vlug nog iets op het werk.

Comment

• ik denk dat veel shiftnegers regelmatig beter niet in de auto kruipen...maar wat doe je eraan
            ook truckers zullen door hun rijtijden soms gedwongen worden om te stoppen terwijl het nog gaat en 'moeten' rijden als e beter het niet doen

Comment

• Help!!!
              Ik rij dagelijks met een Audi, en volgende week moet ik met mijn baas mee in een BMW. Het gaat om een langere rit, zodat ik ook een paar honderd kilometer achter het stuur ga zitten.
              Hoe moet ik mijn rijstijl aanpassen aan de BMW? Ik wil nu ook niet dat andere BMW rijders gaan zeggen: "Wat een schijtluis, die rijdt met een BMW alsof het een Audi is? "

Dringend tips en richtlijnen gevraagd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                Help!!!
                Ik rij dagelijks met een Audi, en volgende week moet ik met mijn baas mee in een BMW. Het gaat om een langere rit, zodat ik ook een paar honderd kilometer achter het stuur ga zitten.
                Hoe moet ik mijn rijstijl aanpassen aan de BMW? Ik wil nu ook niet dat andere BMW rijders gaan zeggen: "Wat een schijtluis, die rijdt met een BMW alsof het een Audi is? "

Dringend tips en richtlijnen gevraagd!

Comment

• Kom vooraf even bij mij, kunnen we wat oefenen
                  Je moet vooral agressie en viriliteit uitstralen. Hemdje knopje verder open, en een aangepaste zonnebril. De rijstijl toon ik je wel maar vergeet het woordje stijl.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Kom vooraf even bij mij, kunnen we wat oefenen
                    Je moet vooral agressie en viriliteit uitstralen. Hemdje knopje verder open, en een aangepaste zonnebril. De rijstijl toon ik je wel maar vergeet het woordje stijl.
                    De enige echte eigenschap die een must have is, is dat je de alpha moet zijn.
                    Je moet de weg domineren, net zoals je vrouw jou domineert als je thuis komt. Niemand is beter dan jou.
                    Je bent verplicht neer te kijken op iedereen die met een mueslimotor rijdt, omdat jouw 3.0 I6 dé motor is. Size does matter in tegenstelling tot wat al die betas beweren.

Comment

• Onder ons gezegd, die 3.0 in lijn is wel dé motor hee

(begin het al te kunnen lol)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Onder ons gezegd, die 3.0 in lijn is wel dé motor hee

(begin het al te kunnen lol)
                        True, al heeft m'n vijfpitter me ook al kunnen overtuigen.
                        Loopcultuur van zo'n naft I6 is wel

Comment

• In welk merk tref je de grootste boeren/agressieve/ongelikte beren als chauffeur aan?

In BMW's. Vooral die gasten met basic BMW dieseltjes die eruit zien als potente bakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            In welk merk tref je de grootste boeren/agressieve/ongelikte beren als chauffeur aan?

In BMW's. Vooral die gasten met basic BMW dieseltjes die eruit zien als potente bakken.
                            Zeker die gasten die dan nog eens "job" in het leger hebben, en denken dat ze Black Ops zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                              Ik ben dan diegene in het Mazda'tje die zich niets aantrekt van wat er achter hem gebeurt en gewoon volop geniet met het dakje open! Duimpje werpend naar een Mazda'tje die in de tegenovergestelde richting komt aangereden.

Comment

Zeker die gasten die dan nog eens "job" in het leger hebben, en denken dat ze Black Ops zijn!
                                Did I hear some one call Black Ops ?

And yes, they do know something about farming ..

Last edited by ; 19/04/2017, 21:11.

Comment

Dank U, ik voel me al bijna opgenomen in de bende.
                                  Wat had ik gedaan als ik dit niet had gezien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

neen, dat zijn meestal de nederige omdat ze een echte bmw wel herkennen...

Comment

• Ja maar tov de 'gewoon voituurkes' gedragen ze zich in t geniep wel macho zulle

Comment

• ik weet dat ikzelf best wel eens de ongelikte beer aan tafel kan zijn, maar in het verkeer krijg ik dat niet over mijn hart, ik ga er steeds vanuit dat iedereen veilig bij zijn geliefden wil zitten en wat zou ik die mensen in hun weg leggen

Comment

• Gij rijdt dan ook met een Mercedes he Bobo

K vind da BMW hier wreed op z'n doos krijgt

Comment

Working...
                                          X