Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zie het probleem ook niet waarom het niks mag kosten. We zijn toch allemaal liefhebbers hier.

Ik zit nu aan mijn 2e jaar zonder funkar, of auto die ik kan gebruiken voor te zwijnen/tracken.

Dit jaar zal het nog een kalm jaar worden door een stenen projectje maar tegen volgende zomer koop ik mij toch terug iets met veel lawaai en op benzine, en dan zien we wel wat het kost.
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Oef, eindelijk! Weer een blaaskaak ergernis minder en ook nog in het juiste topic
      Kom kom, dit is nergens voor nodig om zo te reageren. Het is niet omdat iemand niet u denkwijze volgt dat je hem een blaaskaak moet noemen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Ik zie het probleem ook niet waarom het niks mag kosten. We zijn toch allemaal liefhebbers hier.

Ik zit nu aan mijn 2e jaar zonder funkar, of auto die ik kan gebruiken voor te zwijnen/tracken.

Dit jaar zal het nog een kalm jaar worden door een stenen projectje maar tegen volgende zomer koop ik mij toch terug iets met veel lawaai en op benzine, en dan zien we wel wat het kost.
        Als ik u een tip mag geven... Geef liever iets meer uit.

Ik zit nu aan een totaalbedrag waar ik 4 mx-5's voor had kunnen kopen..

Comment

• Mij mag het ook iets kosten hoor! Zeer zeker dat, het is tenslotte een van mijn hobby’s. De dag dat ik geen firmawagen meer mag/kan hebben als daily, zal ik het zeker niet nalaten nog altijd die funritjes te doen.

Met wat je opdoet door de zaterdag eens te gaan eten in een deftige bistro, rij ik op en af naar de Ring.

Iedet ‘t zijne!
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Kom kom, dit is nergens voor nodig om zo te reageren. Het is niet omdat iemand niet u denkwijze volgt dat je hem een blaaskaak moet noemen.
            Heb je hem die opmerking ook gemaakt? Hij zoekt mij al langer trouwens dus beter zo.

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Het leven is me echt te kort om met kalvers als jij bezig te zijn
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Als ik u een tip mag geven... Geef liever iets meer uit.

Ik zit nu aan een totaalbedrag waar ik 4 mx-5's voor had kunnen kopen..

Ik ben sinds kort verliefd op een wrx sti van 2002-2004 na een stevig ritje in de haven hier

BMW X5 45e

Comment

EINDELIJK!!

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...boet~a3e8fb59/

Nu hopen dat ze nog effectief boetes gaan uitschrijven voor die slapers achter het stuur.
                als men 'last night the dj saved my life' moet gaan zingen en de verplichte 2sec regel respecteert die ook niet wordt nageleefd en niet beboet wordt maar voor de veiligheid een stuk belangrijker is, zal er niet veel rechts kunnen gereden worden

ik snap de frustratie, maar srry dit is gewoon oncontroleerbaar en erg vrij interpreteerbaar, domme wet om een bepaald publiek tegemoet te komen omdat ook de politiek wel weet dat dit ergens bovenaan de verkeersergernissen staat

Comment

Ik ben sinds kort verliefd op een wrx sti van 2002-2004 na een stevig ritje in de haven hier

Das ook een van mijn all time favorites, maar dat zou ik niet direct kopen. Heb het geluk om er in mijn omgeving een paar te kennen. Geen enkele STI heeft zijn eerste motor nog van die ik ken. Draaien vroeg of laat in de soep, meeste bouwen ze om naar closed deck setup.

Maar ze zijn zo fantastisch efficiënt eens je doorhebt hoe ze te gebruiken. 18liter verbruik is ook de standaard

Comment

• Mag ook iets kosten, maar wil er mij ook ni blauw aan betalen, maw de gulden middenweg, een MX-5 leent zich daar perfect toe.

Comment

Prachtig geluidjen ook! Af en toe kom je ze nog wel is tegen, altijd machtig om te horen. Ne Scooby dan ze zeggen!

Comment

• Die blauwe is een gewone wrx, met 2 liter blok? Kan dat? Ken de ballen van subaru.

Voor mij die blauw zijn, grote spoiler en veel lawaai .

BMW X5 45e

Comment

Die blauwe is een gewone wrx, met 2 liter blok? Kan dat? Ken de ballen van subaru.

Voor mij die blauw zijn, grote spoiler en veel lawaai .
                          Ja das idd een 2.0, daarna de 2.5
                          Beiden zijn moneypits.

Als er ene bij mij was is die hier met kot open vertrokken, buurman was not amused.

Comment

• Voor hetzelfde budget kan er ook een E36 328i of M3 gekocht worden. Maarja, ik en oude bmw’s. Ook moneypits a volonté

BMW X5 45e

Comment

Voor hetzelfde budget kan er ook een E36 328i of M3 gekocht worden. Maarja, ik en oude bmw’s. Ook moneypits a volonté
                              Hahaha, zou het niet beter kunnen zeggen
                              But I still want em
                              Aan mijn M3 heb ik nu wel al 3 jaar geen kosten meer.
                              Er zitten er ook geen meer aan te komen, want alles is preventief vernieuwd.
                              Last edited by order66; 14/02/2019, 08:10.
                              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                Mag ook iets kosten, maar wil er mij ook ni blauw aan betalen, maw de gulden middenweg, een MX-5 leent zich daar perfect toe.
                                Ja, ik denk dat er qua "Smiles per Gallon" zoals het wel eens gezegd wordt, weinig betere opties zijn dan de MX-5 of een Abarthje, qua TCO.

Comment

Das ook een van mijn all time favorites, maar dat zou ik niet direct kopen. Heb het geluk om er in mijn omgeving een paar te kennen. Geen enkele STI heeft zijn eerste motor nog van die ik ken. Draaien vroeg of laat in de soep, meeste bouwen ze om naar closed deck setup.

Maar ze zijn zo fantastisch efficiënt eens je doorhebt hoe ze te gebruiken. 18liter verbruik is ook de standaard

Ik ken ook een aantal mensen die er zich aan gewaagd hebben, en gewoonweg allemaal problemen ermee en zowat binnen de 2 jaar terug weg gedaan wegens de stukken. Thans in de omgeving waar ons bedrijf voorheen lag, heb ik jaren eentje zien rijden. Maar dat pas precies wel ne 50'ger en die reed altijd heel beschaafd ermee.

Dus vraag me af als ge er gewoon beschaafd mee rijdt en af en toe eens wat gaaaas geeft, of dat dan geen problemen geeft. Want allemaal die ik ken reden er dus niet beschaafd mee.

Comment

• Wat is beschaafd. Ik durf zelf wel trappen, maar dat zal altijd zijn met een top onderhouden wagen, motor perfect op temperatuur, enz...
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Hahaha, zou het niet beter kunnen zeggen
                                      But I still want em
                                      Aan mijn M3 heb ik nu wel al 3 jaar geen kosten meer.
                                      Er zitten er ook geen meer aan te komen, want alles is preventief vernieuwd.
                                      Welke M3 heb je?
                                      BMW X5 45e

Comment

Welke M3 heb je?
                                        E46 M3. Gisterenmiddag nog lekker mee gereden, is er het weertje voor. Morgen opnieuw
                                        Hier een samenvatting van de werken die aan de wagen zijn gedaan :

Spuitwerken carrosserie motorkap zijflanken, bumper voor en achter, flanken achter, spiegels (steenslag wegwerken)
                                        Poly V riem
                                        Sensoren motorkap
                                        Schakelaar motorkap alarm
                                        Spanrol
                                        Poly V riem airco
                                        Set rubbers en gewrichten achteras
                                        ATE Blue Racing (x2)
                                        6x bougies
                                        Flector
                                        2 silentbloc motor
                                        Bevestiging veerpootbrug rechts
                                        Afscherming motorruimte voor
                                        Preventief verstevigen subframe
                                        4x Michelin PSS
                                        Olie sperdiff
                                        Olie SMG
                                        KW V3 schroefkit nieuw
                                        6x bobijn
                                        Verbindingsleiding SMG reservoir
                                        SMG versnellingspook
                                        Armleuning bovenstuk leder imola rechts
                                        Middenconsole opbergvak
                                        Naafdop BBS Rood
                                        Spoorstang RV
                                        Rooster motorkap
                                        Vlakslijpen cylinderkop
                                        Set dichtingen cylinderkop
                                        Kettingspanner
                                        Koelwaterleiding vervangen
                                        Glijstuk distributieketting
                                        VANOS versnellingsbak uitlaat compleet
                                        Lambdasonde
                                        Remblokkenset achter
                                        Alternator
                                        Vloernet bagageruimte
                                        Hulpkoppeling cylinder SMG
                                        Inleren cylinder
                                        Revisie remklauwen voor
                                        Vernieuwen dimmende achteruitkijkspiegel binnen
                                        Stuurtoestel xenon rechts
                                        SMG relais (reserve)
                                        Spiegelglas buitespiegel rechts verwarmd
                                        Lagerschalen krukas
                                        Lagerschalen drijfstang
                                        Oliepomp
                                        Geleiding lagerschalen krukas
                                        Uitrekslang servo
                                        Ontkoppelingsvork
                                        Silent bloc versnellingbak
                                        Koppeling vernieuwen
                                        Inleren koppeling SMG
                                        CSL remschijven voor
                                        Remblokken vooraan + achteraan
                                        SMG pomp nieuw
                                        BBS Le Mans wielen met E46 M3 maten
                                        Herbekleden stuur leder
                                        Bekleden alle sierlijsten, stuurinleg, pookzak in alcantara
                                        LED OEM lichtblokken achter + codering
                                        BMW emblemen voor + achter
                                        M3 embleem
                                        Richtingaanwijzers links + rechts
                                        OEM xenon lampen
                                        Ik vergeet er vast nog.
                                        Rond 16u kwam op de afrit van de E40 een F11 naast mij plots stoppen, met 2 duimpjes omhoog. Er zijn nog liefhebbers op de weg

Last edited by order66; 14/02/2019, 10:13.

Comment

• Bangelijk wagentje

Comment

Working...
                                          X