Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    komaan gixxer, hoe kan dat nu et alors?
    Heb het nochtans al eens gezegd.

Hun uitleg was dat diegene die de folders bezorgde niet wist dat mijn huis in twee straten uitkomt.
    Hij zag mijn oprit als deze van mijn buur.
    Het moet nogal ne serieuze blinde mol geweest zijn.
    Ze waren hier toen al een paar maand bezig dus dikke zever maar ja.
    Maar eigenlijk was het beter zo.
    Hij stond veilig binnen en aangezien iedereen op toch een redelijke afstand moest gaan parkeren zijn er toch een paar inbraken geweest.
    Gelukkig was ik met de andere gaan werken want anders stonden ze er alle twee en dan hadden we wel een probleem.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• De jongeheer met de nieuwe BMW 8 en persoonlijke nr.plaat SLY deed het merk alle eer aan door ongestoord op de gehandicaptenplaats te parkeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
        De jongeheer met de nieuwe BMW 8 en persoonlijke nr.plaat SLY deed het merk alle eer aan door ongestoord op de gehandicaptenplaats te parkeren.
        Deze dus... .

Comment

• That's the one.

Comment

De jongeheer met de nieuwe BMW 8 en persoonlijke nr.plaat SLY deed het merk alle eer aan door ongestoord op de gehandicaptenplaats te parkeren.
            dom?of gewoon arrogant?

Comment

• Dat zult ge aan hem moeten vragen, geen idee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

dom?of gewoon arrogant?
                Dom en arrogant. Het blaaskaken niveau ligt tegenwoordig hoog in het verkeer
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• eerlijk?ik snap die gasten niet
                  een heel opvallende wagen met een al even opvallende nummerplaat......
                  je zou denken dat ze het ervoor doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

dom?of gewoon arrogant?
                    Of gehandicapt of chauffeur van?
                    (Aan de achterkant van de auto kan je dat niet uitsluiten.)

Comment

• Bwa, als ge geld genoeg hebt, dan is €100 boete voor er te staan een goedkoop parkeerticket om niet te ver hoeven te lopen. Zo denken die dus werkelijk.

Mijne buur iets verder woont in Monaco, heeft bij ons iets verder 2 helicopters, heeft heel wat exclusieve wagens (waaronder een McLaren) en dat is ook zo een type.

Vertelde mij eens iemand dat hij eens ergens naartoe vloog met zijne helicopter met vrienden om te gaan eten en gewoon pal bij het restaurant neerzette. Wel geen hinder voor het verkeer, maar die mocht daar gewoon niet landen, noch staan. Toen de politie kwam, zei die gewoon: 'Sleep hem maar af en stuur mij de boete maar'. Daar staat ge dan, want zoek maar eens iemand voor een helicopter te komen slepen.

Ni vragen wat een arrogantie daarin zit.

Ik persoonlijk lach meestal ook met boetes. Het is spijtig van het geld, maar moet er gene boterham voor laten. 'Gegokt en verloren', zeg ik altijd. Maar zal nooit parkeren op een gehandicaptenparking uit respect voor gehandicapten. Op een parking voor EV's ga ik ook niet staan, maar daar ben ik nog niet aan uit waarom ik dat doe

Comment

• Ik persoonlijk lach meestal ook met boetes. Het is spijtig van het geld, maar moet er gene boterham voor laten. 'Gegokt en verloren', zeg ik altijd. Maar zal nooit parkeren op een gehandicaptenparking uit respect voor gehandicapten. Op een parking voor EV's ga ik ook niet staan, maar daar ben ik nog niet aan uit waarom ik dat doe

Misschien als je vier banden zijn doorgestoken het lachen je wel vergaat omdat dat toch enig tijdverlies met zich meebrengt? Zuur parkeerticket dan en meestal kom je er dan met 100 € ook niet vanaf. En vooral verkeerd gegokt.

ps. kijken of uwe buur in Monaco nog zo lacht als ter plaatse zijn vlieglicentie wordt ingetrokken.
                        Daar staat hij dan.
                        Last edited by ivob2; 07/11/2019, 16:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten

Misschien als je vier banden zijn doorgestoken het lachen je wel vergaat omdat dat toch enig tijdverlies met zich meebrengt? Zuur parkeerticket dan en meestal kom je er dan met 100 € ook niet vanaf. En vooral verkeerd gegokt.

ps. kijken of uwe buur in Monaco nog zo lacht als ter plaatse zijn vlieglicentie wordt ingetrokken.
                          Daar staat hij dan.
                          Hij heeft voorheen in Dubai gewoond, heeft ook nog een gigantisch huis op de oude markt in Leuven, en heeft nog een riant appartement in Dubai. Hij kan overal heen.

Comment

• Daar is hij vet mee als hij op een parking voor een restaurant staat en zijn licentie is ingetrokken. kan hij, net als iedereen, even met de taxi naar de luchthaven of naar Leuven. Zo"n "mensen" pak je inderdaad niet in hun portefeuille. Daar zijn andere manieren voor.

Niet iedereen laat zich intimideren door een bundeltje bankbiljetten en/of de "mij doe je toch niets" houding. Iedereen heeft een zwak punt. Bluffen en gokken draait goed uit tot de dag dat jmen zijn hand overspeelt of iemand tegenkomt die bereid is mee te "spelen" en het spel misschien beter beheerst.
                            Last edited by ivob2; 07/11/2019, 16:45.

Comment

• misdaad loont...als je ziet dat alles overvol zit, als je ziet dat meer dan de helft (of was het 3/4) van de boetes ongeind blijft...
                              rijden zonder rijbewijs gaat, ik veronderstel dat vliegen zonder licentie ook nog steeds gaat...
                              alleen de brave belg heeft schrik en voelt een stok achter de deur van onze justitie, nee?

Comment

een 'gelieve zo veel mogelijk te delen' op FB zou dat mogen in dit geval ? Of heb je dan schending van privacy aan uw been ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ivob2 Bekijk Berichten
                                  Daar is hij vet mee als hij op een parking voor een restaurant staat en zijn licentie is ingetrokken. kan hij, net als iedereen, even met de taxi naar de luchthaven of naar Leuven. Zo"n "mensen" pak je inderdaad niet in hun portefeuille. Daar zijn andere manieren voor.

Niet iedereen laat zich intimideren door een bundeltje bankbiljetten en/of de "mij doe je toch niets" houding. Iedereen heeft een zwak punt. Bluffen en gokken draait goed uit tot de dag dat jmen zijn hand overspeelt of iemand tegenkomt die bereid is mee te "spelen" en het spel misschien beter beheerst.
                                  Ik wilde maar zeggen dat als ze zijn licentie in Monaco intrekken, dat nog geen ramp is. Ff met de auto naar frankrijk en hij kan naar België vliegen en vica versa. En geloof me, mensen met zoveel geld, hebben invloed. Die licentie zal niet lang ingetrokken zijn.

Niet iedereen laat zich mss intimideren door een bundeltje geld, klopt. Maar neem maar van mij aan dat bij 99% de oren beginnen flapperen en dat 60% een oogje dicht knijpt en het in ontvangst neemt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

een 'gelieve zo veel mogelijk te delen' op FB zou dat mogen in dit geval ? Of heb je dan schending van privacy aan uw been ?
                                    Denk ik wel. Heb er ook geen foto van gemaakt.

Comment

• Alles draait meer rond ethiek, en ik zie - voor mij althans - geen verband tss arm of rijk en al dan niet schijt hebben aan regels, alleen valt een M8 harder op dan een oude berlingo

Opvoeding en uw kinderen het juiste, of net niet, voorbeeld geven doet meer

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Pas op, ik ben niet heiliger dan de paus. Het is mij ook als eens overkomen. Ik had een afspraak in Hasselt centrum waar ik weinig kom en was een parkeerplaats aan het zoeken. Ik stop en zie achter me iemand wegrijden. Heb me dan achterwaarts geparkeerd en het bord totaal over het hoofd gezien. Was al iets te laat voor een afspraak. Gelukkig duurde de afspraak niet lang en toen ik buiten kwam stond er een parkeerwacht bij de wagen. Die was uitermate vriendelijk ondanks de overtreding die ik gemaakt had. Heb hem uitgelegd hoe het kwam en me uitvoerig geëxcuseerd.

Kan de brave man in de BMW ook overkomen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Niet iedereen laat zich mss intimideren door een bundeltje geld, klopt. Maar neem maar van mij aan dat bij 99% de oren beginnen flapperen en dat 60% een oogje dicht knijpt en het in ontvangst neemt.
                                          Dat neem ik van U aan (over een percentje meer of minder wil ik niet vitten).
                                          Zelf zou ik niet voortdurend het risico willen lopen tegen die 1% of 40% aan te lopen. Dood moeten we allemaal en dat doe ik dan liever in vrijheid (en ik kan toch ook maar met één auto gelijktijdig rijden, één maaltijd per keer nemen en een buitenverblijf was op den duur ook al te veel zever aan mijn hoofd).
                                          Gewoon van dag tot dag leven loont voor mij al meer dan genoeg.
                                          Last edited by ivob2; 07/11/2019, 19:12.

Comment

Working...
                                          X