Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik snap dat niet hoe sommige mensen hun deuren open doen. Als ik 'ergens' naast sta, doe ik mijn deur met 2 handen open. Met 1 hand hou ik het handvat vast om hem tegen te houden. Maar zo zie ik mensen die hun deur gewoon open zwieren in de hoop dat die op tijd in zijne stop valt. Ne maat van mij doet dat ook. Eerste keer dat die met mijne Tiguan reed, bam tegen de muur.

zoals ze zeggen, ge moet uw deur met de rechterhand open doen en dan hebt ge dat niet aan de hand.

Hopelijk hebben ze nummerplaat. Mijn vrouw een paar maanden geleden ook op de parking van de carrefour meegemaakt. Getuigen hadden gezien dat het de auto naast haar was en toen mevrouw buiten kwam, confronteerde mijn vrouw haar ermee. Eerst afliegen, daarna zeggen dat het maar een krasje is en niet zo erg,... . Maar er zat een deukje in en mijn vrouw moet opdraaien voor die kosten als de auto ingeleverd wordt. Uiteindelijk papieren opgemaakt en ze is vorige week in de carrosserie geweest voor dat en nog iets anders, maar zij krijgt de bedragen niet te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
      Ik snap dat niet hoe sommige mensen hun deuren open doen. Als ik 'ergens' naast sta, doe ik mijn deur met 2 handen open. Met 1 hand hou ik het handvat vast om hem tegen te houden. Maar zo zie ik mensen die hun deur gewoon open zwieren in de hoop dat die op tijd in zijne stop valt. Ne maat van mij doet dat ook. Eerste keer dat die met mijne Tiguan reed, bam tegen de muur.

zoals ze zeggen, ge moet uw deur met de rechterhand open doen en dan hebt ge dat niet aan de hand.

Hopelijk hebben ze nummerplaat. Mijn vrouw een paar maanden geleden ook op de parking van de carrefour meegemaakt. Getuigen hadden gezien dat het de auto naast haar was en toen mevrouw buiten kwam, confronteerde mijn vrouw haar ermee. Eerst afliegen, daarna zeggen dat het maar een krasje is en niet zo erg,... . Maar er zat een deukje in en mijn vrouw moet opdraaien voor die kosten als de auto ingeleverd wordt. Uiteindelijk papieren opgemaakt en ze is vorige week in de carrosserie geweest voor dat en nog iets anders, maar zij krijgt de bedragen niet te zien.
      Was een Poolse man die ik had voorgelaten aan de kassa, als ik dat niet had gedaan had ik wss geen schade.. Kan het laten maken voor 150 euro, uitdeuken + retoucheren maar kans dat lak er terug afkomt en verder scheurt.. Gaat een zoektocht worden, ben al elke avond wat aan het rondrijden in de hoop dat ik die zie staan, had ook tuninglichten achteraan dus valt wel op kans is klein maar ge weet maar nooit.

Hou mijn hand er ook altijd tussen als ik mijn deur open doe, sommige mensen hebben geen respect voor andermans materiaal.

Comment

• Welke auto zoek je? Wie weet kom ik die wel tegen..
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Was een Poolse man die ik had voorgelaten aan de kassa, als ik dat niet had gedaan had ik wss geen schade.. Kan het laten maken voor 150 euro, uitdeuken + retoucheren maar kans dat lak er terug afkomt en verder scheurt.. Gaat een zoektocht worden, ben al elke avond wat aan het rondrijden in de hoop dat ik die zie staan, had ook tuninglichten achteraan dus valt wel op kans is klein maar ge weet maar nooit.

Hou mijn hand er ook altijd tussen als ik mijn deur open doe, sommige mensen hebben geen respect voor andermans materiaal.
          Ik heb een paar maanden terug ook een deukje langs mijne naad gehad aan de deur. Wss ook van iemand die zijn deur er tegen sloeg. Gelukkig geen lakschade. Wel beetje lakschade aan de bumper langs de mislamp waar ik geen idee van heb hoe dat kon of dat er iemand had tegen gezeten. Dit samen aangeboden bij Carglass. Deuk in deur perfect weg, bijlakken aan bumper kon wat beter, maar cava en dat voor €286 excl. BTW. Ge vraagt u af hoe ze er aan uit geraken

Binnenkort nog eens gaan met de andere kant van de bumper. Heb in september tegen een putseksel gereden die op een 'nog niet' afgezaagde PVC buis stond. Was niet te zien in het hoge gras. auto stop greep wel in en eerst dacht ik van 'oef'. Maar thuis gekeken en toch wel wat getoucheerd en krassen op.

Comment

• Gisteren moest ik mijn wederhelft gaan afzetten in Sint-Niklaas. Wat een kutstraatjes

Blijkbaar is het daar de bedoeling dat de fietsers en voetgangers zonder kijken oversteken en de rest maar moet stoppen.
            Last edited by kefkie; 02/12/2019, 11:34.
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Gisteren moest ik mijn wederhelft gaan afzetten in Sint-Niklaas. Wat een kutstraatjes

Blijkbaar is het daar de bedoeling dat de fietsers en voetgangers zonder kijken oversteken en de rest maar moet stoppen.
              Die situatie is enkel op de grote markt op die zeer brede zebrapaden. Is inderdaad zo.

Comment

Gisteren moest ik mijn wederhelft gaan afzetten in Sint-Niklaas. Wat een kutstraatjes

't kan niet overal zoals in Antwerpen zijn hé

Comment

Nee das waar, Rockstar laat weten dat ze een nieuw voorbeeld hebben gevonden voor hun succesnummer.

Comment

• “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Die situatie is enkel op de grote markt op die zeer brede zebrapaden. Is inderdaad zo.
                      Klopt!

Was omstreken Zamanstraat
                      BMW X5 45e

Comment

Antwerpen

BMW X5 45e

Comment

• Dikke nekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Dikke nekken.
                            Het centrum van Vlaanderen wekt gewoon veel afgunst en nijd op.

Comment

Klopt!

Ja dat grenst aant breedste zebrapad.
                              Moet daar dringend tol beginnen vragen

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Zamanstraat in Sint Niklaas is amper 5 minuutjes te voet vertrekkend van de ondergrondse parking op de markt of vertrekkend van de stationsparking of de kiss and ride aan het station.
                                Ge zijt langer met de auto aan het rondkletsen om in de Zamanstraat te geraken.

Comment

Klopt!

Crémeke gaan eten misschien?
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Dikke nekken.
                                    Geweldig (verkeerd) cliché!
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Crémeke gaan eten misschien?

Nee, madam wilde last minute met de klein mannen naar het huis van Sinterklaas gaan
                                      BMW X5 45e

Comment

granaatproblemen tunnelproblemen borgerhout en dergelijk buiten beschouwing gelaten :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                                          Zamanstraat in Sint Niklaas is amper 5 minuutjes te voet vertrekkend van de ondergrondse parking op de markt of vertrekkend van de stationsparking of de kiss and ride aan het station.
                                          Ge zijt langer met de auto aan het rondkletsen om in de Zamanstraat te geraken.
                                          En op zaterdag is die parking gratis, zondag twijfel ik over.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X