Ik zie die reclame hier voor het autosalon en denk allé ik zal dit jaar nog maar eens gaan. Vermits het altijd extreem druk is tijdens de gewone publieksdagen wil ik liever gebruik maken van de avant-premiere. Vroeger was dat het dubbele van de prijs, nu 60€. Pfff, is het mij niet waard. En ook maar 1000 kaarten online te krijgen dus die zullen snel weg zijn.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
Rij paar dagen terug op de n58 richting armentieres , ik kom aan het punt waar het van 2x1 vak naar 2x2 vakken overgaat met vangrail in het midden . De wagen voor mij zoeft zich naar de linkerkant en begint daar te spookrijden, ben dan naast haar gaan rijden (langs de goede kant
) en haar proberen duidelijk te maken dat ze verkeerd zat en aan het spookrijden was . Toen uiteindelijk na een tijdje haar dirham gevallen was smeet ze alles toe en kon ze zich in zo’n uitsparing loodsen
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenToen uiteindelijk na een tijdje haar dirham gevallen was smeet ze alles toe en kon ze zich in zo’n uitsparing loodsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk BerichtenIs toch doodnormaal? Anders moet men de avant-premiere de helft van de prijs maken zodat het zeker dubbel zo druk is... Right?
Makkelijk om te klagen altijd he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk zie die reclame hier voor het autosalon en denk allé ik zal dit jaar nog maar eens gaan. Vermits het altijd extreem druk is tijdens de gewone publieksdagen wil ik liever gebruik maken van de avant-premiere. Vroeger was dat het dubbele van de prijs, nu 60€. Pfff, is het mij niet waard. En ook maar 1000 kaarten online te krijgen dus die zullen snel weg zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Het was vroeger de helft goedkoper en toch nog steeds niet te druk. Dus waarom men ondertussen de prijs verdubbeld heeft en slecht 1000 tickets aanbiedt begrijp ik niet goed. Mijn idee is dat ge toch zoveel mogelijk volk probeert te trekken naar een beurs. De overgrote meerderheid komt sowieso al tijdens de publieksdagen.
Trouwens, als er 1000 man zot genoeg is om daar 60€ voor te betalen, waarom zou je dan maar 30€ vragen.
ik ga sowieso niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenvoila,dat is het princiepe,zolang er zotten genoeg rondlopen die betalen,waarom zou je dan de prijs minderen,
In een goede sector heeft de prijs niks te maken met de kost, maar alles met wat je klanten kunnen en willen betalen.
Als ik morgen een auto kan bouwen voor 15k die bij een andere fabrikant 20k kost, dan zet ik mijn prijs net 1000€ onder die van de concurrentie, en geen 5000€.
Comment
-
Een wagen mag 50 000€+ kosten tegenwoordig, maar 60€ aan een vip ticket voor het salon??? Oooh nee hoor, mijn tickets zijn besteld, al wat gemakkelijk is, alle merken bij elkaar meteen kunnen bezichtigen en dit in alle rust en stilte! Ieder zijn ding natuurlijk. Maar iets wat ik graag doe mag gerust wat geld kosten. Zal ook gemakkelijk zijn om deftige foto's te kunnen maken.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenEen wagen mag 50 000€+ kosten tegenwoordig, maar 60€ aan een vip ticket voor het salon??? Oooh nee hoor, mijn tickets zijn besteld, al wat gemakkelijk is, alle merken bij elkaar meteen kunnen bezichtigen en dit in alle rust en stilte! Ieder zijn ding natuurlijk. Maar iets wat ik graag doe mag gerust wat geld kosten. Zal ook gemakkelijk zijn om deftige foto's te kunnen maken.
inderdaad ieder zijn ding,volledig mee akkoord,maar sommigen kunnen blijkbaar wel heel slecht tegen kritiek.
heb jij er voor 60 euro plezier aan,dan moet je dat zeker doen,maar ik begrijp ook diegenen die het pure verspilling vinden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Je hebt net de essentie van marketing begrepen.
In een goede sector heeft de prijs niks te maken met de kost, maar alles met wat je klanten kunnen en willen betalen.
Als ik morgen een auto kan bouwen voor 15k die bij een andere fabrikant 20k kost, dan zet ik mijn prijs net 1000€ onder die van de concurrentie, en geen 5000€.
willen en kunnen betalen,inderdaad vooral WILLEN.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
voor u en velen met u mag die mss 50000kosten,laat dat nu net het punt zijn waar ik allang op hamer.lang niet iedereen geeft zulke kapitalen uit
inderdaad ieder zijn ding,volledig mee akkoord,maar sommigen kunnen blijkbaar wel heel slecht tegen kritiek.
heb jij er voor 60 euro plezier aan,dan moet je dat zeker doen,maar ik begrijp ook diegenen die het pure verspilling vinden .
Wie kan er niet tegen kritiek? Ik lees weinig kritiek, enkel meningen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
50k kan ik ook niet uitgeven aan een wagen... maar als ik voor 60€ is al mijn droomwagens kan gaan bekijken ja waarom niet? Ik heb het zo niet voor drukke plaatsen en voor mij is dit dus ideaal. Liefst van al zou ik er gewoon alleen willen rondlopen zonder al het ambetante volk.
Wie kan er niet tegen kritiek? Ik lees weinig kritiek, enkel meningen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenEen wagen mag 50 000€+ kosten tegenwoordig, maar 60€ aan een vip ticket voor het salon??? Oooh nee hoor, mijn tickets zijn besteld, al wat gemakkelijk is, alle merken bij elkaar meteen kunnen bezichtigen en dit in alle rust en stilte! Ieder zijn ding natuurlijk. Maar iets wat ik graag doe mag gerust wat geld kosten. Zal ook gemakkelijk zijn om deftige foto's te kunnen maken.
Comment
Comment