is bij wet zelfs verboden om dat te doen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendenk dat als je in de krochten van mens' brein gaat zien...je zou verschieten welk % van de mensen er plezier in scheppen, lekker anoniem in de luxe-voiture en je kunt het onbeschermd gepeupel de duvel aandoen
Je punt is bewezen, post 3460
Zo’n geintje gaat maar goed tot je de verkeerde tegenkomt.
Empathie krijgen sommigen trouwens maar tot ze iets zelf meemakenLast edited by order66; 08/03/2020, 21:19.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Gisteren serieus van men kloten gemaakt.
Weg die van 2 rijvakken naar 1 vak gaat, komt er links nog rap een mongool voorbij gevlamd en voegt gewoon in waar ik aan het rijden ben
Ik rem en claxoneer, smijt die fucking mongool nog eens alles dicht waardoor ik opnieuw hard moet remmen, ik claxoneer opnieuw en flash een paar keer met mijn lichten.
Rijd hem volle gas verder, ik moet iets verder aan een winkel zijn, dus rij daar binnen en zie hem nog net een stuk verder weer remmen.
Als ik aan de winkel geparkeerd ben en net wil uitstappen zie ik hem aangereden komen, stapt hij uit en begint hem uit te vliegen dat hij in zijn recht was, dat ik hem er tussen had moeten laten, ...
Ik leg hem rustig uit dat ik voorrang had en dat hij niet meer op de laatste moment had moeten inhalen, dat hij geluk had dat ik geremd had, want anders had hem serieus kunnen betalen voor de schade die hij veroorzaakt had.
Maar hij was voor geen reden vatbaar, hij was juist en ik was fout, ik moest gewoon toegeven dat ik fout was en dan was het voor hem in orde. Wat natuurlijk niet gebeurd is, wat hij was fout.
Uiteindelijk is hem terug vertrokkenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenis bij wet zelfs verboden om dat te doen
Ik ben heel traagjes door die beek gereden. Veel te veel schrik dat:
- opspattend water onder het motorblok schade kan toebrengen
- Er voorwerpen zoals stenen zijn die je niet ziet liggen die tegen 5 km/h geen kwaad kunnen maar sneller wel.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
dat is de mentaliteit van tegenwoordig. Ze denken allemaal dat ze in hun recht zijn. Maakte onlangs iets gelijkaardigs mee met invoegen. Die gast kon het duidelijk niks schelen want die reed met een firmawagen. Perste zonder problemen, ik moest vol in de remmen, maar who cares met een firmawagen. Nog van zijn kloten maken als ik toeterde.
Eigenlijk zou je eens naar de firma moeten bellen en het uitleggen, maar ja wie is daar mee bezig.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenGebeurde echt 4 of 5 keer op enkele km's.
Twee rijstroken met de hele tijd in het midden een busstrook, dus er is echt wel plaats om even uit te wijken.
- Likes 2
Comment
-
Het ergerlijkste hieraan vind ik dat er mensen zijn die dit uitermate grappig vinden of het waarschijnlijk ook zouden doen mocht het risico op eigen schade niet bestaan. Bovendien verwijten die vaak andere mensen de oorzaak te zijn van wat er in de maatschappij fout loopt, zoals in andere discussies hier ondubbelzinnig blijkt.
Een spiegeltje zou hen misschien kunnen helpen, alhoewel... ze zijn toch zo overtuigd dat hun houding de enige juiste is.
Ook een speciaal gevoel voor humor trouwens... Men zou pis- en kakmoppen bijna humor van de bovenste plank gaan vinden!
Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 09/03/2020, 10:50.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichtendat is de mentaliteit van tegenwoordig. Ze denken allemaal dat ze in hun recht zijn. Maakte onlangs iets gelijkaardigs mee met invoegen. Die gast kon het duidelijk niks schelen want die reed met een firmawagen. Perste zonder problemen, ik moest vol in de remmen, maar who cares met een firmawagen. Nog van zijn kloten maken als ik toeterde.
Eigenlijk zou je eens naar de firma moeten bellen en het uitleggen, maar ja wie is daar mee bezig.
Bij ons is het simpel. 2de geval eigen schade in een jaar, en je betaalt 50% van de franchise, 3de geval: 100%.
En ik kan je er nog bij vertellen dat de franchise 3500€ is.
Denk je nu echt dat je maand na maand ongevalletjes kan hebben, en dat de "firma" daar niks van zegt.
Trouwens, als je het niet hersteld krijg je aan het einde van de leaseperiode een dikke rekening. En ik heb er hier al horen klagen over een rekening van een paar duizend euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
En weer een sneer naar firmawagens.
Bij ons is het simpel. 2de geval eigen schade in een jaar, en je betaalt 50% van de franchise, 3de geval: 100%.
En ik kan je er nog bij vertellen dat de franchise 3500€ is.
Denk je nu echt dat je maand na maand ongevalletjes kan hebben, en dat de "firma" daar niks van zegt.
Trouwens, als je het niet hersteld krijg je aan het einde van de leaseperiode een dikke rekening. En ik heb er hier al horen klagen over een rekening van een paar duizend euro.
Ik zal een persoonlijk voorbeeld geven : ik sta momenteel voor een dilemma : mijn full omnium stopzetten na 5 jaar of niet. Dat heeft met gemoedsrust te maken. Een beslissing die mensen met een firmawagen al niet moeten nemen. Zorgeloos dus.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenEén ding is zeker : er rijden een hoop omhooggevallen jan m'n klotens op de baan tegenwoordig !
Mijn koplampen blijven uit, ik verslijt mijn toeter niet, en verrek ook mijn middenvinger niet meer.
Mijn gedacht is. Manneke, al die stress en dat gehaast is niet goed voor uwen tikker.
Ik heb soms last met mensen die achter mijn rijden omdat ik iemand tussen laat bij het ritsen. Tja... dat gaat weer eens het verschil maken.
Mijn grens ligt waar ze me echt in gevaar brengen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Een sneer, ooooeehhoo ik geef gewoon de feiten weer. Reclame voor de firma stond in het klein onderaan. Een sneer impliceert jaloezie, en het tegendeel is waar, ik kies zeer graag vrij van restricties een wagen. Zelf zou ik ook minder kijken naar een firmawagen dan naar mijn persoonlijk kapitaal, en er geruster in zijn. Ook al ben ik niet zo ingesteld. Je staat gewoon verder van je eigen portemonnee. Ik zie en hoor toch een grotere gemoedsrust bij mensen met een firmawagen, en dat is gegund.
Ik zal een persoonlijk voorbeeld geven : ik sta momenteel voor een dilemma : mijn full omnium stopzetten na 5 jaar of niet. Dat heeft met gemoedsrust te maken. Een beslissing die mensen met een firmawagen al niet moeten nemen. Zorgeloos dus.
Maar om nu te zeggen dat ik anders rij met een firmawagen dan met de privéwagen. Niet dus. Ik rij zuiniger met de firmawagen dan met de eigen wagen, en de firmawagen wordt regelmatiger gewassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Ja, een firmawagen is een zorg minder. Vooral dan omdat je je geen zorgen moet maken als er iets serieus gebeurt.
Maar om nu te zeggen dat ik anders rij met een firmawagen dan met de privéwagen. Niet dus. Ik rij zuiniger met de firmawagen dan met de eigen wagen, en de firmawagen wordt regelmatiger gewassen.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Ja, een firmawagen is een zorg minder. Vooral dan omdat je je geen zorgen moet maken als er iets serieus gebeurt.
Maar om nu te zeggen dat ik anders rij met een firmawagen dan met de privéwagen. Niet dus. Ik rij zuiniger met de firmawagen dan met de eigen wagen, en de firmawagen wordt regelmatiger gewassen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenEén ding is zeker : er rijden een hoop omhooggevallen jan m'n klotens op de baan tegenwoordig !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichtendat is de mentaliteit van tegenwoordig. Ze denken allemaal dat ze in hun recht zijn. Maakte onlangs iets gelijkaardigs mee met invoegen. Die gast kon het duidelijk niks schelen want die reed met een firmawagen. Perste zonder problemen, ik moest vol in de remmen, maar who cares met een firmawagen. Nog van zijn kloten maken als ik toeterde.
Eigenlijk zou je eens naar de firma moeten bellen en het uitleggen, maar ja wie is daar mee bezig.
Het was volgens mij geen firmawagen (ik kan de beelden van de dashcam nog eens nakijken).Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Dat is nooit anders geweest. Ik heb er niet meer last van dan vroeger. Moet wel zeggen dat mijn ego niet meer zo groot is om zo'n voordringer, onterechte voorrangnemer of speedy gonzalez terecht te wijzen.
Mijn koplampen blijven uit, ik verslijt mijn toeter niet, en verrek ook mijn middenvinger niet meer.
Mijn gedacht is. Manneke, al die stress en dat gehaast is niet goed voor uwen tikker.
Ik heb soms last met mensen die achter mijn rijden omdat ik iemand tussen laat bij het ritsen. Tja... dat gaat weer eens het verschil maken.
Mijn grens ligt waar ze me echt in gevaar brengen.
Maar dit was echt zo een situatie waar het echt gevaarlijk was, ik ben vol in de remmen moeten gaan, want anders was hij tegen mij gereden.
En wat dat ritsen betreft, dat ken ik ook, sommige kunnen er echt niet tegen als je er een auto tussen laat.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
en wanneer moet men dan ritsen volgens u?
mijn ervaring leert me dat het merendeel dat niet weet. Ze weten zelfs niet hoe de voorrangsregels in elkaar zitten... laat staan hoe te ritsen.
Comment
-
Dat begrijp ik ook niet. Iedereen gewoon iemand tussen laten, dat gaat gewoon erg vlot. Wie het niet doet kent gewoon de regels niet, of is een eikel“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
Comment