En waar is dat precies? Heb je een Google Street View linkje? Moet toch duidelijk zijn aan de hand van de borden, niet?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk BerichtenEn waar is dat precies? Heb je een Google Street View linkje? Moet toch duidelijk zijn aan de hand van de borden, niet?
Comment
-
Vooral een heel rare situatie, want in zo een gevallen hebben de bussen normaal gezien altijd een aparte set lichten, enkel voor hen, die nooit gelijk met die voor de auto's op "groen" gaat staan.
Ik zie net op de streetview beelden dat er daar effectief zo een aparte set lichten voor de busstrook staat, aangezien die normaal gezien nooit tegelijk met die voor de auto's op "groen" kan staan lijkt hey mij dat de buschauffeur hier een fout heeft gemaakt.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtende regel 1/3 loon aan lening telt al lang niet meer. 1 loon gaat maar al te vaak naar de afbetaling. Komt er iemand ziek te vallen dan zijn er problemen. Was nu zelfs pijnlijk duidelijk bij het begin vd lockdown: forse stijging bij aanvragen ocmw. Merendeel dubbelverdieners.
1/3e telt voor banken niet meer.
Tegenwoordig wordt gekeken naar een leefbudget.
1.200€ voor een alleenstaande en ik dacht 1.300€ voor een koppel, wat ik bizar weinig vind in ieder geval.
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenVooral een heel rare situatie, want in zo een gevallen hebben de bussen normaal gezien altijd een aparte set lichten, enkel voor hen, die nooit gelijk met die voor de auto's op "groen" gaat staan.
Ik zie net op de streetview beelden dat er daar effectief zo een aparte set lichten voor de busstrook staat, aangezien die normaal gezien nooit tegelijk met die voor de auto's op "groen" kan staan lijkt hey mij dat de buschauffeur hier een fout heeft gemaakt.
Comment
-
Lol: Al een week verkeerschaos in Antwerpen: politie zal auto's beboeten die kruispunten blokkeren | VRT NWS: nieuws:
De politie van Antwerpen zal extra ploegen inzetten om kruispunten te controleren. Zo willen ze de kruispunten zo veel mogelijk vrijhouden. De extra controles komen er na de zware verkeershinder van afgelopen week.
Is echt een ramp aan de kruispunten. Mensen hebben nog nooit gehoord dat ze kruispunten moeten vrij houden, maar misschien kan de politie eens eerst hun hand in eigen boezem steken...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Last edited by Metaxa; 04/07/2020, 22:10.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
dubbel
Last edited by Metaxa; 04/07/2020, 01:18.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Daarnet (paar uurtjes terug) bijna ene die door het rood reed in mijne flank gekregen. Dat is gvd verschieten.
Had ik iets sneller gereden, het was niet zo goed afgelopen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenLol: Al een week verkeerschaos in Antwerpen: politie zal auto's beboeten die kruispunten blokkeren | VRT NWS: nieuws:
De politie van Antwerpen zal extra ploegen inzetten om kruispunten te controleren. Zo willen ze de kruispunten zo veel mogelijk vrijhouden. De extra controles komen er na de zware verkeershinder van afgelopen week.
Is echt een ramp aan de kruispunten. Mensen hebben nog nooit gehoord dat ze kruispunten moeten vrij houden, maar misschien kan de politie eens eerst hun hand in eigen boezem steken...
Ik heb nog maar 1 keer geweten dat er agenten uitstapten en dat was precies serieus tegen hun goesting. Ze stonden te roepen en te tieren op bestuurders die het geluk net niet hadden om van het kruispunt te kunnen rijden. Kwam de agenten uiteindelijk goed uit want dan moesten zij niet aan het groen licht blijven wachten.
Comment
-
gisteren op E313: golf die naar de linker rijstrook wou komen waar er geen plek was. Toen ik hem niet doorliet, nog wat handgebaren erbij van hem. En ik maar denken dat ik voorrang had omdat hij naar mijn rijstrook komt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenZou er nergens geen flikkenforum zijn met een onderdeel 'het grote ergernis-topic'?
Ik zou wel eens hun klokje willen horen luiden waar zij zich het meest aan ergeren in het verkeer.
Maar ik heb er ene in de familie, grotendeels komt het hierop neer:
- juist hetzelde als hier
- als ze iemand op pakken en die is agressief... of kotst in de combi..
- als ze iemand oppakken met overduidelijk bewijs, en het parket laat die terug vrij...
- ze kunnen ook goed lachen met mensen die in de cel moeten overnachten en hotelservice verwachten, of hun eten willen kiezen. Er zijn er die naar de menukaart vragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenZou er nergens geen flikkenforum zijn met een onderdeel 'het grote ergernis-topic'?
Ik zou wel eens hun klokje willen horen luiden waar zij zich het meest aan ergeren in het verkeer.
(Toch tot een jaar of 4 terug)den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
de zot die de ravage heeft veroorzaakt op de N74 in Houthalen... hallucinant!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtende zot die de ravage heeft veroorzaakt op de N74 in Houthalen... hallucinant!!
Comment
-
Ik zag het in het nieuws, eigenlijk is dat allemaal nog goed afgelopen, daar hadden heel wat doden kunnen vallen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Alé fietser knalt tegen een auto omdat de fietser geen voorrang verleent en als oplossing stelt de ene zijd (trut van Antweirpe) dat oortjes verbieden de oplossing de andere zijde wilt dan weer veiligire verkeersinfrastructuur om het te vermijden... https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200902_97398015
Komen die mensen niet buiten? Je moet fietsers overhoop rijden (vrij leterlijk in dit spijtig geval) om ze voorrang te doen verlenen en als fietser moet je staan discusieren met autobestuurders om voorrang te mogen verlenen (heb al leterlijk 5 min bezig geweest om ene te doen begrijpen dat hem gewoon moet doorrijden en hij zal het nog niet begrepen hebben)
Comment
-
fietsersbond is ook tegen het dragen van een fietshelm, terwijl in de cijfers net blijkt dat een hoofdtrauma in 50% van de gevallen verantwoordelijk is voor alle dodelijke letsels bij fietsers
En die voorrang: da's omdat de auto's het de fietsers jarenlang hebben aangeleerd. Als ge altijd op de meest onnozele plaatsen stopt voor de fietser krijgt die het gevoel altijd en overal voorrang te hebben. En anderzijds maakt de wetgeving het ook niet makkelijk: niet iedereen ziet het verschil tussen een fietspad dat de rijbaan kruist en een oversteekplaats (of sinds kort de oversteekplaats à la Ben Weyts: 2 pijlen in tegenovergestelde richting met wat bollekes er rond). Het zou allemaal simpeler moeten zodat discussie uitgesloten is.
Comment
Comment