Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarnet nog enen doorgelaten, mannen zijn altijd zo dankbaar als je dat doet!
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Goh ja daar erger ik mij daar ook weer in :p, ik laat altijd plaats vrij als ik ergens sta aan te schuiven en dan slagen er daar weer van die snuggere in om mijne neus er bijna af te rijden.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12 '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08 '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16 '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19 '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Tegenwoordig worden de schoolbussen meer en meer bestuurd door ouw pékes die iets bijverdienen naast hun pensioen. Op zich geen problemen mee maar dan moeten ze die gasten wel streng medisch keuren. Diene die hier elke dag passeert mankeert duidelijk iets aan zijn ogen...
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Wat is het nut van die dynamische snelheidsborden? Fille creëren ? Ongevallen veroorzaken? Dat werkt voor gene meter, en de meeste vegen daar toch hun broek aan
Wat is het nut van die dynamische snelheidsborden? Fille creëren ? Ongevallen veroorzaken? Dat werkt voor gene meter, en de meeste vegen daar toch hun broek aan
Het just omdat niemand zich daaraan houd dat het niet marcheert alé meestal toch. (ok soms slaagt wat op die borden staat echt op niks, zoals afwisselend 50/h en 90/h zetten)
Wat is het nut van die dynamische snelheidsborden? Fille creëren ? Ongevallen veroorzaken? Dat werkt voor gene meter, en de meeste vegen daar toch hun broek aan
Tja, dat schrijf ik hier al 6 jaar hé. Zet daar trajectcontrole op en we blijven met zen allen bollen, en...er kan dan nog wel een autootje bij.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Het just omdat niemand zich daaraan houd dat het niet marcheert alé meestal toch. (ok soms slaagt wat op die borden staat echt op niks, zoals afwisselend 50/h en 90/h zetten)
Ik vind die dynamische borden over het algemeen ook een goed ding. Die dingen hebben al veel ellende vermeden.
Daarnet ook, borden stonden op 70-70-70-50 terwijl er niks te zien was, maar levert wel gevaarlijke toestanden omdat iedereen dan begint te remmen zonder reden..
Ik vind die dynamische borden over het algemeen ook een goed ding. Die dingen hebben al veel ellende vermeden.
Weet je wat ik zo lullig vind aan die borden ?
Zo'n bord staat op 100 als je eronder door rijdt, enkele seconden later komt deze terug op 120 EN DAT WEET JE DUS NIET.
Blijf je dus braaf 100 rijden (ja zo ben ik dan hé) terwijl iedereen je voorbij zoeft aan 120.
Tegenwoordig worden de schoolbussen meer en meer bestuurd door ouw pékes die iets bijverdienen naast hun pensioen. Op zich geen problemen mee maar dan moeten ze die gasten wel streng medisch keuren. Diene die hier elke dag passeert mankeert duidelijk iets aan zijn ogen...
Das nooit anders geweest. En een pintje teveel op als ze de kinderen rondvoeren is ook allemaal geen probleem heb ik soms de indruk.
Daarnet ook, borden stonden op 70-70-70-50 terwijl er niks te zien was, maar levert wel gevaarlijke toestanden omdat iedereen dan begint te remmen zonder reden..
Allemaal? 30% misschien wil je zeggen zeker, alle andere rijden gewoon door en vegen hunne frak aan die dynamische borden. Maak daar variabele trajectcontrole van en we staan met zijn alle 60% minder in de file.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Tja, ik kijk daar ook maar halvelinge naar... laat me uitbollen maar tegen dat mijn snelheid gehalveerd is, je zou moeten gaan remmen.
Vooruit ziend rijden hé, staat laaaaaaang genoeg aangeven. Nu, ik laat me ook uitbollen zodanig dat we een stukje boven de toegestane snelheid zitten wanneer we er onderdoor rijden. Doe dat uitveiligheid voor mezelf want anders knallen ze gewoon achter in je wagen door die pummels die absoluut 120/100 willen aanhouden tot 50m voor de laatste in de file.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
K spreek wel als ze branden zonder dat er file is he. Zoals hier op de E40 dikwijls het geval is. Als je je dan aan die 70 houdt komen de camions u voorbij. En al zeker als't vijftig is.
K spreek wel als ze branden zonder dat er file is he. Zoals hier op de E40 dikwijls het geval is. Als je je dan aan die 70 houdt komen de camions u voorbij. En al zeker als't vijftig is.
Niet alleen vrachtwagens hé. Als ze branden met een verminderde snelheidsaanduiding wil dat toch zeggen dat er wat verder iets niet loos is, file/werken? Wat is er daar dan moeilijk aan omdat te lezen en te begrijpen? En inderdaad, daarom dat ik mij op voorhand al wat laat uitbollen tegen een iets hogere snelheid zodat ik het risico verminder dat er andere in mijn gat gaat rijden. Als we dan bij de hindernis toekomen sta ik toch ook maar gewoon net achter hen of naast hen. Trouwens bij vaste lichten is dat eveneens zo. Gaan ze nog wat in je weg staan als je er aankomt.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment