Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

    Trouwens bij vaste lichten is dat eveneens zo. Gaan ze nog wat in je weg staan als je er aankomt.


    Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
    Bedoel je nu dat iedereen plaats moet maken als jij eraan komt omdat ge u van ver laat uitbollen ?

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door DHL

      Bedoel je nu dat iedereen plaats moet maken als jij eraan komt omdat ge u van ver laat uitbollen ?
      Van mij moet niemand plaats maken maar ik rij liever tegen 90 onder het groene licht door dan ik er moet voor staan. Dat zie je toch dat het rood is?


      Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

      Comment


      • #43
        Dat is ook iets wat ik nooit heb begrepen, mensen die, als ze zien dat het rood is, toch tegen de maximum snelheid tot aan dat licht willen rijden om dan vol in de ankers te moeten gaan.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

        Comment


        • #44
          Ik snap dat ook niet. Is echt heel algemeen. Ergste is natuurlijk als ze dan ook nog eens links moeten gaan staan om god weet welke reden zodat jij toch mag gaan remmen tot stilstand als je aan 70 km/u genaderd komt precies als het licht op groen springt maar dus... niet doorkunt.
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

          Comment


          • #45
            Exact wat ik bedoel. En zo is dat bij die dynamische borden ook. En dan verschieten ze ervan dat er (accordion)files gecreëerd worden. Vooruitziend rijden is aan de meesten niet besteed.


            Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

            Comment


            • #46
              Zie ik dagelijks. Laat me bollen, versnellinkje weer, auto schiet me nog voorbij en gaat vol in de remmen, ik krijg groen en rij gewoon door (kan optrekken vanaf 50 ofzo) en ben sneller in minder sleet op alles (remmen, banden, verbruik). Sommigen zullen dat sportief vinden, hard remmen en optrekken.
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

              '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                Zie ik dagelijks. Laat me bollen, versnellinkje weer, auto schiet me nog voorbij en gaat vol in de remmen, ik krijg groen en rij gewoon door (kan optrekken vanaf 50 ofzo) en ben sneller in minder sleet op alles (remmen, banden, verbruik). Sommigen zullen dat sportief vinden, hard remmen en optrekken.
                Volgens mij heb je ook effectief een deel dat niet gezien heeft dat het rood is. Verder dan de motorkap kijken is een uitdaging.

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                  Sommigen zullen dat sportief vinden, hard remmen en optrekken.
                  Passagiers worden daar ziek van. Zijn er zo die zelfs geen constante snelheid kunnen aanhouden. Zie je gedurig de remlichten aangaan voor je. Heel leuk om achter zo enen te rijden.

                  Comment


                  • #49
                    Oorspronkelijk geplaatst door |)
                    [ |V| ][;6305559]

                    Volgens mij heb je ook effectief een deel dat niet gezien heeft dat het rood is. Verder dan de motorkap kijken is een uitdaging.
                    Wat ik hier ook al regelmatig gezet heb, mensen moeten naar de oogarts want de meesten zien niet goed bij het autorijden en dat is letterlijk zo bedoeld.


                    Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                    Last edited by Metaxa; 05/06/2017, 16:01.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                    Comment


                    • #50
                      Denk grotendeels bezig met hunne smartphone... Da's echt een pest aan het worden. Hoe dikwijls wijken er tegenwoordig niet van hun baanvak af en zo...

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Denk grotendeels bezig met hunne smartphone... Da's echt een pest aan het worden. Hoe dikwijls wijken er tegenwoordig niet van hun baanvak af en zo...
                        Onlangs nog gehad bij het buitenrijden van de Kennedy tunnel, ik wil iemand inhalen maar die mens komt steeds meer en meer naar links. Toen ik er naast kwam, kwam hij toch iets te dicht naar mijn goesting dus ik claxoneer, toen zag hem een snok aan zijn stuur geven en zijne smartphone weg leggen. Wie haalt het in zn hoofd om op zo'n druk moment op zo'n drukke plaats met zijne gsm te liggen spelen? Als ik niet geclaxoneerd had was hij gegarandeerd tegen mij gereden.
                        2012 Abarth 500 'esseesse'

                        Comment


                        • #52
                          Men zou beter daar eens wat meer op controleren dan altijd de snelheid. Snelheid zouden ze moeten controleren op gevaarlijke plaatsen, rekening houden met omstandigheden enz. Op sommige plaatsen kan je zowat iedereen flitsen die passeert. Tokkelen op een smarthphone is overal en altijd gevaarlijk. ik blijf zelfs van mijne gps af en zal adressen altijd op voorhand naar de wagen sturen of inbrengen. Tegenwoordig kan je zelfs je emails en zo lezen tijdens het rijden op je gps. Waar is dat allemaal voor nodig. Voor de gsm en dergelijke geraakten we ook overal en konden we gerust eens een half dagje niet bereikbaar zijn. Nu is een half uurtje zonder telefoon een ramp voor sommigen.

                          Comment


                          • #53
                            Heel juist wat je schrijft DHL.
                            Sommige van die ICE-functies (In Car Entertainment) zouden altijd uitgeschakeld moeten zijn wanneer het voertuig in beweging is. Bij sommige constructeurs is dat ook zo, maar je hebt altijd van die frisse types die het fabriekssysteem hacken ('vrijschakelen' noemen ze dat dan) onder het motto 'ik heb ervoor betaald dus het moet altijd werken'

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              Men zou beter daar eens wat meer op controleren dan altijd de snelheid. Snelheid zouden ze moeten controleren op gevaarlijke plaatsen, rekening houden met omstandigheden enz. Op sommige plaatsen kan je zowat iedereen flitsen die passeert. Tokkelen op een smarthphone is overal en altijd gevaarlijk. ik blijf zelfs van mijne gps af en zal adressen altijd op voorhand naar de wagen sturen of inbrengen. Tegenwoordig kan je zelfs je emails en zo lezen tijdens het rijden op je gps. Waar is dat allemaal voor nodig. Voor de gsm en dergelijke geraakten we ook overal en konden we gerust eens een half dagje niet bereikbaar zijn. Nu is een half uurtje zonder telefoon een ramp voor sommigen.
                              Heb het al zo dikwijls gezegd, snelheid controleren is natuurlijk veel gemakkelijker dan dronken chauffeurs of mensen die met de smartphone bezig zijn. Dat er dan zo weinig accidenten gebeuren in zulke situaties is dan gelukkig, omdat er mensen zijn die wel hun verstand gebruiken en vaak de accidenten kunnen vermijden. Eergisteren nog reed er ene voor mij het rondpunt op zonder kijken, zat bijna in zijn flank, verschoot wel toen ik claxonneerde, geen idee met wat die op dat ogenblik bezig was, gewoon ni te begrijpen...

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                Men zou beter daar eens wat meer op controleren dan altijd de snelheid. Snelheid zouden ze moeten controleren op gevaarlijke plaatsen, rekening houden met omstandigheden enz. Op sommige plaatsen kan je zowat iedereen flitsen die passeert. Tokkelen op een smarthphone is overal en altijd gevaarlijk. ik blijf zelfs van mijne gps af en zal adressen altijd op voorhand naar de wagen sturen of inbrengen. Tegenwoordig kan je zelfs je emails en zo lezen tijdens het rijden op je gps. Waar is dat allemaal voor nodig. Voor de gsm en dergelijke geraakten we ook overal en konden we gerust eens een half dagje niet bereikbaar zijn. Nu is een half uurtje zonder telefoon een ramp voor sommigen.
                                Ik heb mijne GSM begin van het jaar buiten geschot. Mis hem nog steeds niet.

                                Comment


                                • #56
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten

                                  Ik heb mijne GSM begin van het jaar buiten geschot. Mis hem nog steeds niet.
                                  Knap.... Hopelijk wordt die Nokia 3310 die ze terug uitbrengen een rage. Da's back to basics geloof ik.

                                  Comment


                                  • #57
                                    Ik heb mijn gsm nodig voor het werk, maar in de auto gebruik ik die ook zo goed als nooit.
                                    Alleen als het echt niet anders kan handenvrij bellen, vroeger met een bleutooth "oortje", nu via het systeem in de auto zelf.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                                    Comment


                                    • #58
                                      Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

                                      Knap.... Hopelijk wordt die Nokia 3310 die ze terug uitbrengen een rage. Da's back to basics geloof ik.
                                      Ze zijn er al maanden over aan het leuteren en een hype aan het creëren maar het ding is nergens leverbaar

                                      Comment


                                      • #59
                                        Dat is toch echt een lelijk ding dat buiten het uiterlijk in grote lijnen totaal niks met het origineel te maken heeft.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten

                                          Ze zijn er al maanden over aan het leuteren en een hype aan het creëren maar het ding is nergens leverbaar
                                          Als ze nog lang wachten is de hype weer over

                                          Comment

                                          Working...
                                          X