Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Antwerpse ring houdt al niet over op een 'normale' dag, als er dan eens zoiets gebeurt is het een complete ramp

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL
      Zijn twee doden gevallen in de 'siliconenfile' zag ik daarjuist.Camion op ingereden.
      Inderdaad, had er ook melding van gekregen. Hoop in de grond van mijn hart dat ze een goede advocaat hebben en AWV mee kunnen aansprakelijk gesteld worden buiten alle andere partijen dan.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FvDm

Daar noem je nu wel de 2 best verdienende sectoren in België
        Flikken verdienen meer dan genoeg gezien de meeste inspecteurs maar een diploma van middelbaar hebben. Denk niet dat er veel jobs zijn waar je meer kunt rapen met enkel dat diploma.

Dat klopt inderdaad. Niet te onderschatten loon wat die krijgen van de belastingbetaler.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Flikken moeten wel een driejarige scholing volgen en slagen hee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL
            Flikken moeten wel een driejarige scholing volgen en slagen hee.
            En dat is maar best ook. Mogen meer voor psycholoog spelen dan voor ordehandhaving, want ze mogen niet veel (meer).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              En waarom zou ik dat niet kunnen?
              Uw ingesteldheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Dat klopt inderdaad. Niet te onderschatten loon wat die krijgen van de belastingbetaler.

Dat het loon vrij goed is heeft ook te maken met het feit dat ze in shiften werken.
                En met al die gal die ze over zich heen krijgen, het disrespect, enz... . Een meer dan terecht loon naar mijn mening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Flikken moeten wel een driejarige scholing volgen en slagen hee.
                  Inspecteur is 1 jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                    Dat het loon vrij goed is heeft ook te maken met het feit dat ze in shiften werken.
                    En met al die gal die ze over zich heen krijgen, het disrespect, enz... . Een meer dan terecht loon naar mijn mening.
                    Ja hoor geen problemen mee. Beweren dat dit een onderbetaalde job is, is verre van correct dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Klopt, kennis van mij verdient +- €2000 net, puur door die shiften enz... Zonder shiftpremie is dat eigenlijk maar aan de magere kant.
                      Idem met verpleegkunde eigenlijk, die moeten het ook grotendeels van hun shiften hebben. Vriendin doet redelijk wat nachten, en schroeft haar loon gevoelig omhoog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Ja hoor geen problemen mee. Beweren dat dit een onderbetaalde job is, is verre van correct dus.

Overbetaald is het toch zeker niet...

Comment

• Die €1650 geeft een compleet vertekend beeld, iet of wat flik die wat flexibel is en redelijk wat shiften doet, zal zeker aan +- €2000 net geraken zoals hierboven al gepost.
                          Als ge maar €1650 verdient, is dat het teken dat ge er geen fluit voor wilt doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Die €1650 geeft een compleet vertekend beeld, iet of wat flik die wat flexibel is en redelijk wat shiften doet, zal zeker aan +- €2000 net geraken zoals hierboven al gepost.
                            Als ge maar €1650 verdient, is dat het teken dat ge er geen fluit voor wilt doen.
                            Ja, dat klopt.
                            Shiften, extra opleidingen die bij slagen extra premies opleveren enz... doen het loon TERECHT stijgen.
                            Maar als basisloon is het eerder aan de magere kant.
                            En als hoofdinspecteur krijg je meestal toch ook een redelijk zware verantwoordelijkheid, maar dat schijnen velen niet te (willen) weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Ja, dat klopt.
                              Shiften, extra opleidingen die bij slagen extra premies opleveren enz... doen het loon TERECHT stijgen.
                              Maar als basisloon is het eerder aan de magere kant.
                              En als hoofdinspecteur krijg je meestal toch ook een redelijk zware verantwoordelijkheid, maar dat schijnen velen niet te (willen) weten.
                              Je krijgt inderdaad een zware verantwoordelijkheid als hoofdinspecteur, maar hoeveel dat er echt ten volle nemen...
                              Maar da's een ander verhaal.

Comment

• Een leidinggevende die het dichtst bij het uitvoerende personeel staat krijgt dikwijls het meeste te verduren.

Comment

Uw ingesteldheid.
                                  Met mijn ingesteldheid is helemaal niks mis.
                                  Het feit dat je dat nog maar denkt bewijst alleen maar dat je mij totaal niet kent en dat je zaken die ik neerschrijf fout interpreteert.

Ik zit in met de mensen hun veiligheid, of dat nu agenten zijn of gewone burgers, het is totaal niet veilig om in donkere kleding zonder enige reflecterende delen in het pikdonker op straat rond te lopen.
                                  Dat is het enige waarover ik het in mijn bovenstaande berichten had.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Met mijn ingesteldheid is helemaal niks mis.
                                    Het feit dat je dat nog maar denkt bewijst alleen maar dat je mij totaal niet kent en dat je zaken die ik neerschrijf fout interpreteert.
                                    Wat kan je fout interpreteren aan uitspraken zoals: lompe flikken en stakende buschauffeurs zijn te lui om te werken? ...Om maar twee voorbeelden te noemen.

Comment

Wat kan je fout interpreteren aan uitspraken zoals: lompe flikken en stakende buschauffeurs zijn te lui om te werken? ...Om maar twee voorbeelden te noemen.
                                      Wanneer je in het pikdonker met zwarte kleding rondloopt ben je volgens jou een slimmerik misschien??
                                      Maakt niet uit of dat agenten zijn of gewone burgers, wanneer je donkere kleding in het pikdonker rondloopt ben je ofwel lomp ofwel je leven moe.

Wat dat staken betreft, ging niet alleen over de buschauffeurs maar over het openbaar vervoer, dus ook de spoorwegen.
                                      Dat zijn niet alleen mijn woorden, maar de woorden van mensen die zelf bij het openbaar vervoer werken en zelf nooit één dag gestaakt hebben.
                                      Ik ken er zo verschillende.

Dus ja, jij kan dat blijkbaar fout interpreteren.
                                      Of misschien is het gewoon dat er iets mis is met jou ingesteldheid?
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Wanneer je in het pikdonker met zwarte kleding rondloopt ben je volgens jou een slimmerik misschien??
                                        Maakt niet uit of dat agenten zijn of gewone burgers, wanneer je donkere kleding in het pikdonker rondloopt ben je ofwel lomp ofwel je leven moe.
                                        Ik ga niet zeggen dat het een slimmerik is. Maar ik ga ook niet zeggen dat het een lomperik is. Als je niet de juiste omstandigheden weet waarom die daar zo zou kunnen staan, dan zeg je zulke dingen niet. En dat weet jij niet, dus uw uitspraak is ongepast.

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Wat dat staken betreft, ging niet alleen over de buschauffeurs maar over het openbaar vervoer, dus ook de spoorwegen.
                                        Dat zijn niet alleen mijn woorden, maar de woorden van mensen die zelf bij het openbaar vervoer werken en zelf nooit één dag gestaakt hebben.
                                        Ik ken er zo verschillende.
                                        Bepaalde jobs bij het openbaar vervoer hebben misschien wel redenen om ooit te staken? Als je niet weet wat elke job bij de openbare vervoersmaatschappijen inhoudt en wat het bijhorende loon is, dan kan je daar niet over oordelen. En ik ben er vrij zeker van dat jij niet alle jobs die er bestaan bij de vervoersmaatschappijen perfect kent en weet wat die precies inhouden, dus kan je er bijgevolg niet over oordelen. Je sukkelt zelf constant met je gezondheid, maar een buschauffeur die afgedreven wordt voor een hongerloon vind je blijkbaar niet meer dan normaal. Ah ja, want als ie staakt omwille van bijvoorbeeld de arbeidsomstandigheden, dan is ie te lui om te werken.

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Dus ja, jij kan dat blijkbaar fout interpreteren.
                                        Of misschien is het gewoon dat er iets mis is met jou ingesteldheid?
                                        Ik interpreteer niets mis. Ik lees gewoon wat jij schrijft. Wees maar zeker dat je met uw visies op bepaalde maatschappelijke thema's heus niet door je ingangsinterview voor inspecteur komt. Dus... lompe flikken, pas toch maar op met die uitspraak.
                                        Last edited by Jakkel; 23/11/2017, 22:13.

Comment

• Dat ze hier meelezen is al veel langer duidelijk maar dat ze nog logisch gaan meedenken is toch nieuw.
                                          Het gaat er dan misschien eindelijk toch van komen en is de discussie hier toch niet voor niets geweest.

Vias, het instuut voor verkeersveiligheid en mobiliteit, stelt voor om de boetes voor middenstrookrijden op de snelwegen forst op te trekken, van 58 naar 118 euro.

Comment

Working...
                                          X