Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk Berichten

Enkele? Ik denk allemaal. En normaal reageer ik niet meer op wat er over de smurfen wordt geschreven want mijn bloed kookt al als ik nog maar een smurf zie. En deze middag nog het mooie voorbeeld gezien. Flik in zijn dienstvoertuig komt op een weg van 70 km/uur met zwaailichten en sirene voorbij gevlogen. En twee kilometer verder zie ik hem bij hem thuis zijn brievenbus open doen en de post er uit halen. Dit was dus om 11.55 uur. Een uur later passeer ik er terug en komt hij vlak achter mij van zijn oprit gereden. En jawel zwaailichten op om terug naar zijn warme bureau te rijden. Dus ten eerste die flik gebruikte onterecht zijn zwaailichten en dit niet eenmaal. En ten tweede hij gebruikt zijn dienstvoertuig om 's middags even thuis te gaan eten. Maar durf geen hoe-kleine-ook fout te begaan want ze behandelen u als zijnde de grootste gangster die er rond loopt. Neen respect moet geen enkele van die gasten van mij verwachten, integendeel.
    Klopt. Omdat die flik het uithangt, hangen ze 't allemaal uit.

Met alle respect man, maar veel droeviger kan je 't haast niet maken... .

Comment

• Ge moet maar ne flik in Brussel zijn en omstreken... Chapeau voor die mannen dat ze elke dag terug naar hun werk gaan. Die mannen krijgen daar rammel voor hunne kost. En 't is op sommige kleine steden en gemeentes niet veel beter. Van mij mogen ze er nog een paar duizend aannemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Oh ow... g hebt een gevoelige snaar geraakt zie ik hierboven
        Dat snap ik niet. Wat bedoelt ge?

Comment

• Op een weg waar je 70 km/uur mag en het vrij druk is ga ik niet als een zot zitten zigzaggen om die gast bij te blijven en tegen te gaan houden. Want die was goed bezig om frontaal op een tegenligger te gaan. Plus dat op dat vlak de zotte jaren voorbij zijn. Waar ik vroeger uitstapte en direct er op sloeg tel ik nu tot tien alvorens nog iets te ondernemen. Liever een cameraheld dan in de bak gaan te zitten.

ik heb nergers geschreven dat je der direct moet op kloppen , ik schreef je had kunnen vragen wat zijn probleem was
          .
          Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Ooit al meegemaakt da uw kind werd meegelokt door één of andere smeerlap.
            Daarbij zelf alle opzoekwerk moeten verrichten,zoals vrienden contacteren,facebook afzoeken,gsm traceren,... tot in het holst van de nacht.
            Politie deed niks want ze zou volgens hen wel weer opduiken.
            Uiteindelijk een naam gevonden en adres waar alle sporen naartoe leiden.
            Sito presto naar flikkenbureau gereden met die info en dan de melding kregen dat ze er niet heen gingen.
            Wij toch naar die plaats,een sociale woonblok,gegaan.Fiets daar aangetroffen.Terug flikken bellen.Flikken arriveren en weet ge wat ze zeggen?
            'We gaan hier nu 's nachts niet aanbellen.Te riskant,woont te veel gespuis en amokmakers en die daar niet mee gediend zullen zijn."
            Met andere woorden;ze scheten drie kleuren.
            Wanneer het duidelijk was voor hen dat we niet gingen vertrekken,hebben ze de namen op alle deurbellen binnen gaan bekijken.Daarna mocht ik komen waarbij ik een naam herkende die steeds opgedoken was.
            Uiteindelijk onze dochter daar buiten gekregen.
            Ik kan jullie zeggen dat als je zoiets meemaakt,uw respect voor de flikken ver onder de grond zit en nooit meer terug komt.

Comment

• Was je dochter toen minderjarig ? Ik dacht dat Child focus direct inwerking schoot bij zulke omstandigheden ?

Comment

• Ja,net 13 geworden.Maar de verdwijning was niet onrustwekkend volgens de politie.Nochtans was al zeker aan punt 6 voldaan toen ze een uur na schooltijd nog niet thuis was en ook niets van zich had laten horen.

Wanneer is een verdwijning onrustwekkend?

Een verdwijning wordt als onrustwekkend beschouwd indien één of meer criteria uit de Ministeriële Richtlijn van 20 februari 2002 inzake de opsporing van vermiste personen van toepassing zijn:
                1. de vermiste persoon is jonger dan 13 jaar;
                2. de vermiste persoon heeft een lichamelijke of geestelijke beperking of mist de nodige zelfredzaamheid;
                3. de vermiste persoon is afhankelijk van medicatie of medische behandeling;
                4. de vermiste persoon bevindt zich mogelijk in een voor hem/haar levensbedreigende situatie;
                5. de vermiste persoon bevindt zich mogelijk in het gezelschap van derden die zijn welzijn kunnen bedreigen of is het slachtoffer van een misdrijf;
                6. de afwezigheid van de jongere is in complete tegenstelling tot zijn normale gedrag.

Comment

• Probleem is dat de interventieploegen niet altijd op de meest efficiënte manier samengesteld zijn. Maar als korps moet je natuurlijk ook roeien met de riemen die je hebt. In veel korpsen is een inspecteur met 5j. dienst al een ancien bij interventie. En velen kijken al snel uit naar iets anders want het is echt niet altijd een eenvoudige job.Moet je er compassie mee hebben? Natuurlijk niet. Praat ik bepaald wangedrag goed? Allerminst. Maar een beetje begrip van beide kanten zou al veel helpen.
                  MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Het feit dat 4 agenten niet willen binnengaan in een appartementsgebouw omdat het nacht is en omdat er volgens hen 'soort' woont,ging me echt een brug te ver.
                    Ik geloofde m'n oren niet wanneer er verteld werd dat ze later terug kwamen als het licht was.Ik kan je zeggen dat je daar absoluut geen begrip voor kan opbrengen als je weet dat je kind daar binnen zit bij god weet wie.We wonen hier niet in 't stad hé.Maar blijkbaar zitten hier al even grote broekschijters.Ik kan jullie verzekeren;wij waren daar niet vertrokken voor we haar terug hadden.
                    Jullie zouden net hetzelfde doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Anakin 2 Bekijk Berichten
                      Ja,net 13 geworden.Maar de verdwijning was niet onrustwekkend volgens de politie.Nochtans was al zeker aan punt 6 voldaan toen ze een uur na schooltijd nog niet thuis was en ook niets van zich had laten horen.

Wanneer is een verdwijning onrustwekkend?

Een verdwijning wordt als onrustwekkend beschouwd indien één of meer criteria uit de Ministeriële Richtlijn van 20 februari 2002 inzake de opsporing van vermiste personen van toepassing zijn:
                      1. de vermiste persoon is jonger dan 13 jaar;
                      2. de vermiste persoon heeft een lichamelijke of geestelijke beperking of mist de nodige zelfredzaamheid;
                      3. de vermiste persoon is afhankelijk van medicatie of medische behandeling;
                      4. de vermiste persoon bevindt zich mogelijk in een voor hem/haar levensbedreigende situatie;
                      5. de vermiste persoon bevindt zich mogelijk in het gezelschap van derden die zijn welzijn kunnen bedreigen of is het slachtoffer van een misdrijf;
                      6. de afwezigheid van de jongere is in complete tegenstelling tot zijn normale gedrag.

Ja, dan zou je wel zeggen dat ze voor tenminste punt 5 en 6 al voldeed aan de voorwaarde. Ik dacht echt dat tegenwoordig in zo'n geval een team in aktie ging na de affaire Dutroux. Toen hebben ze toch één en ander gewijzigd ? Is dat trouwens Child focus die in actie komt of hebben die niks met politie of overheid te maken ?
                      Ge wilt nie weten wat ik voor mijn kinderen en mijn vrouw zou doen in zo'n situatie
                      Last edited by ; 10/01/2018, 14:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Klopt. Omdat die flik het uithangt, hangen ze 't allemaal uit.

Met alle respect man, maar veel droeviger kan je 't haast niet maken... .
                        Je mag het gerust omdraaien. Omdat ze het bijna allemaal uithangen is die 1ne correcte het ook? In dit geval is het dan spijtig voor die 1ne die zijn job wel correct doet. En over respect gesproken wel ik heb respect voor diegene die elke dag achter zijn stinkende vuilkar hangt en mijn vuilnis komt ophalen. Maar een flik zal van mij nooit ook maar een greintje respect moeten verwachten. Ik blijf beleefd want ze hebben de macht en het misbruik om u te kunnen beboeten wegens smaad. Maar bij beleefd blijven stopt het dan ook. Gedachten kunnen ze nog niet lezen (en gelukkig maar).

Comment

Ja, dan zou je wel zeggen dat ze voor tenminste punt 5 en 6 al voldeed aan de voorwaarde. Ik dacht echt dat tegenwoordig in zo'n geval een team in aktie ging na de affaire Dutroux. Toen hebben ze toch één en ander gewijzigd ? Is dat trouwens Child focus die in actie komt of hebben die niks met politie of overheid te maken ?
                          Ge wilt nie weten wat ik voor mijn kinderen en mijn vrouw zou doen in zo'n situatie
                          Awel,ik weet niet of dat Child Focus hierbij apart werkt.Politie zei dat men daar nog niets zou opstellen.Toen dacht ik nog dat zij het wel zouden weten zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Anakin 2 Bekijk Berichten

Awel,ik weet niet of dat Child Focus hierbij apart werkt.Politie zei dat men daar nog niets zou opstellen.Toen dacht ik nog dat zij het wel zouden weten zeker.
                            Ja, dat zouje toch wel verwachten. Ik dacht echt dat ze van child focus zeer snel in gang kwamen voor kinderen die vermist zijn.

Comment

Je mag het gerust omdraaien. Omdat ze het bijna allemaal uithangen is die 1ne correcte het ook? In dit geval is het dan spijtig voor die 1ne die zijn job wel correct doet. En over respect gesproken wel ik heb respect voor diegene die elke dag achter zijn stinkende vuilkar hangt en mijn vuilnis komt ophalen. Maar een flik zal van mij nooit ook maar een greintje respect moeten verwachten. Ik blijf beleefd want ze hebben de macht en het misbruik om u te kunnen beboeten wegens smaad. Maar bij beleefd blijven stopt het dan ook. Gedachten kunnen ze nog niet lezen (en gelukkig maar).
                              Je bent een held!

Comment

Ik blijf beleefd want ze hebben de macht en het misbruik om u te kunnen beboeten wegens smaad. Maar bij beleefd blijven stopt het dan ook. Gedachten kunnen ze nog niet lezen (en gelukkig maar).
                                Beleefd blijven uit schrik... 't is ook iets he. Die mannen blijven beleefd uit respect. Zal wel hier of daar ne keer ne kwaaien tussen zitten, maar 't zijn zij wel die als eerste moeten optreden als 't weer embrasse is of erger. Gelukkig hebben ze dan gene schrik...

Comment

Beleefd blijven uit schrik... 't is ook iets he. Die mannen blijven beleefd uit respect. Zal wel hier of daar ne keer ne kwaaien tussen zitten, maar 't zijn zij wel die als eerste moeten optreden als 't weer embrasse is of erger. Gelukkig hebben ze dan gene schrik...
                                  Correctie : beleefd blijven omdat ze anders zich weer eens aan machtsmisbruik schuldig maken en ze u opschrijven. Maar we kunnen er uren en dagen over discussiëren. Ik ben volgens Jakkie hierboven ne'n held dus zijn mening als agent - of toch iets in die richting- is ook zijn mening. In de mate dat zo een mening iets waard is. Voor mij zijn kakkerlakken ook brave beestjes. En daar heb ik alles mee gezegd.

Comment

• Nooit last gehad van machtsmisbruik door de politie. Ik word er ook niet zo dikwijls mee gecomfronteerd natuurlijk, maar de keren dat ik ze nodig had deden ze hun werk voortreffelijk en in alle vriendelijkheid.

Denk niet dat Jakkel een agent is hoor, maar eerder net zoals ik inziet dat die mannen een belangrijke taak hebben in de maatschappij en die ook naar behoren uitvoeren met de hun aangereikte middelen.

Het zijn niet de kakkerlakken die bvb de rellen die geregeld in Brussel en omstreken plaats vinden, oplossen.
                                    Probeer u eens voor te stellen hoe het leven in een land zonder ordehandhavers eruit zou zien.

Comment

• Ach DHL, verspil uw tijd toch niet aan zulke puberale.. sorry, publisher praat.

Comment

• Speciaal voor de publiceerder:
                                        KLIK HIER !

Comment

Nooit last gehad van machtsmisbruik door de politie. Ik word er ook niet zo dikwijls mee gecomfronteerd natuurlijk, maar de keren dat ik ze nodig had deden ze hun werk voortreffelijk en in alle vriendelijkheid.

Denk niet dat Jakkel een agent is hoor, maar eerder net zoals ik inziet dat die mannen een belangrijke taak hebben in de maatschappij en die ook naar behoren uitvoeren met de hun aangereikte middelen.

Het zijn niet de kakkerlakken die bvb de rellen die geregeld in Brussel en omstreken plaats vinden, oplossen.
                                          Probeer u eens voor te stellen hoe het leven in een land zonder ordehandhavers eruit zou zien.
                                          Ik wil niet onbeleefd doen , maar telkens ze mij tegen houden en mijn paspooort in dat gleufje steken , ondervind ik dat ook , dan veranderen ze van good naar bad cop
                                          en als ik alleen moet blazen en ze vragen geen papieren paspoort of auto papieren nooit last , tenzij ze mij kennen
                                          sorry

Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Working...
                                          X