Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Enen die mij mijn voorrang van rechts niet liet nemen, meneer bleef in 't midden van de baan staan. Toen ik verhaal ging halen zei hij: het is niet omdat je voorrang van rechts hebt dat je hem daarom moet nemen.

Pas toen meneer polies (in burger) uit de rij van 5 auto’s achter mij kwam en zijn pasje liet zien aan diene dat t blokkeerde en zei: "ofwel regelen we dat zo ofwel op papier hé makker", ging meneer opzij met veel gemompel
    Last edited by nickotje; 02/03/2018, 18:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje
      Enen die mij mijn voorrang van rechts niet liet nemen, meneer bleef in 't midden van de baan staan. Toen ik verhaal ging halen zei hij: het is niet omdat je voorrang van rechts hebt dat je hem daarom moet nemen.

Pas toen meneer polies (in burger) uit de rij van 5 auto’s achter mij kwam en zijn pasje liet zien aan diene dat t blokkeerde en zei: "ofwel regelen we dat zo ofwel op papier hé makker", ging meneer opzij met veel gemompel
      Hahahaha, wat rijdt er allemaal niet rond jongens :p

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Proficiat, nog een van de actievere forumleden weggejaagd. Enkel nog de naam veranderen in fietsforum.be of groenejongens.be in de circel is rond.

Allemaal een welgemeende, van diep komende middenvinger.

Een mentaliteitswijziging is nodig... ja, eentje om anderen te respecteren misschien.
        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• timothy, idd meer respect naar elkaar toe is nodig maar euh... de tweede regel van je post?

Comment

• Ja, heb het er echt mee gehad, met dat moraalriddergedoe hier. Als ik die conversatie tussen Jakkel en DHL lees... djeezes. Jakkel, alle respect, maar ik vraag me écht soms af wat je op een autoforum doet. En álles maar weerleggen. Neen, dat de steden leegbloeden komt vooral niet omdat de auto’s er moeilijker inkunnen. Het komt door de te gemakkelijke bereikbaarheid.

Dan nog zeggen dat je tegen de LEZ want dat treft vooral de arme mensen. En altijd maar, op het vermoeiende af, alles weerleggen. Discussiëren zonder einde. Maar altijd wel het grote gelijk willen.

En het zou een mening zijn he, maar je moet er eens tegen ingaan. Direct wind vanvoor dan. Ik vind bvb. de LEZ een logische zaak, en trek me geen fluit aan van de gevolgen voor die enkelingen die wel per sé een auto willen maar er geen kunnen betalen. Misschien moeten zij eerst en vooral eens de fiets gaan nemen.

Dit dan maal honderd.

Dat vullen we dan aan met schertsfiguren als Maurice en Herbie, en het is af.

Er wordt geleuterd over dikke zever tot in het oneindige, maar waar autoforum vroeger om draaide, dikke bakken voorstellen en bekwijlen, dat... is hier weg. En dan zit er hier ene met nen 7, en is hij nu weg door dat gezwets.
            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
              Proficiat, nog een van de actievere forumleden weggejaagd. Enkel nog de naam veranderen in fietsforum.be of groenejongens.be in de circel is rond.

Allemaal een welgemeende, van diep komende middenvinger.

Een mentaliteitswijziging is nodig... ja, eentje om anderen te respecteren misschien.
              Wie is er weg?

Ergernis vandaag, de scooter laten staan wegens geen zout gestrooid deze morgen en aangevroren sneeuw. Dan maar de fiets genomen, om op 100 m van mijn werk tegen de grond te gaan.
              Schandalig hoeda de wegen er deze morgen bijlagen! Gelukkig geen zeer gedaan en aan de fiets is niets te zien. Pas later gezien dat net na die brug vierkantige lampen in glas in het pad verwerkt liggen waar ik wsl ben op uitgeschoven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                geen zout gestrooid deze morgen en aangevroren sneeuw. Dan maar de fiets genomen
                Dat lijkt me een verstandige beslissing Geert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Dat lijkt me een verstandige beslissing Geert.
                  De auto is no go voor mij en te voet ja... You don't know my situation!

Comment

• Ja, ze hebben echt weinig gestrooid gisteren en vandaag.
                    En maar zitten lullen op de radio en op tv hoeveel ze wel gestrooid hadden, allemaal bullshit ja.

Ik heb twee strooiwagens zien passeren, die waren echter NIET aan het strooien.
                    Op andere stukken weg hadden ze dan weer wel gestrooid, maar zonder eerst te ruimen, waardoor het een papperig goedje geworden was, ook rampzalig dus.

Anderzijds heb ik geen enkel probleem gehad op de baan, behalve dan met bepaalde andere bestuurders die beter hun auto hadden laten staan.
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Ja, ze hebben echt weinig gestrooid gisteren en vandaag.
                      En maar zitten lullen op de radio en op tv hoeveel ze wel gestrooid hadden, allemaal bullshit ja.
                      Hier in de streek hebben ze veel gestrooid. Ik ben vannacht op de baan geweest en kon de strooiwagens niet meer tellen, en ze waren allemaal aan het strooien.
                      Op de snelweg ook een paar gepasseerd.
                      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Van in ons straat tot op het werk, nergens gestrooid en overal gevaarlijk glad, onze straat is thans druk, maar ook daar niets.
                        Gisterennamiddag was natuurlijk alles dan al weg, wat een T° verschil ineens!

Deze morgen was het ook uitkijken, hier en daar toch gladde plekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie

Hier in de streek hebben ze veel gestrooid. Ik ben vannacht op de baan geweest en kon de strooiwagens niet meer tellen, en ze waren allemaal aan het strooien.
                          Op de snelweg ook een paar gepasseerd.
                          Hier net hetzelfde.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik erger mij gewoon aan die woordvoerster van wegen en verkeer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                              Ik erger mij gewoon aan die woordvoerster van wegen en verkeer
                              Foto?
                              De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                              1990 Volvo 344
                              1991 Mercedes W124 230CE
                              2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                              1980 Volkswagen Derby CLS
                              1990 Mercedes W124 230CE
                              2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                  Ze lijkt een beetje op Packard.

Ik erger mij nodeloos aan dat "het is weer weekend"!!! Elke week weer opnieuw op de radio...

Comment

• k dierf het ni zeggen

Comment

• Comment

• voila, een nieuwe profielfoto voor je, Packard.

Redheads

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Ja, ze hebben echt weinig gestrooid gisteren en vandaag.
                                          Op TV en radio wordt aan algemene berichtgeving gedaan. Niet enkel wat er in uw dorp of regio gebeurt.

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Anderzijds heb ik geen enkel probleem gehad op de baan, behalve dan met bepaalde andere bestuurders die beter hun auto hadden laten staan.
                                          We zijn niet allemaal halve racepiloten. En dikwijls ook wat oudere mensen die niet meer dezelfde rijvaardigheden uit hun jonge tijd bezitten.

Comment

Working...
                                          X