Oorspronkelijk geplaatst door retro
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Ik zou heel graag een A6 break aan schaffen, occasie vanuit Duitsland offc! Al die A6's zijn bijna 3.0 diesels. Resultaat --> 1000€ rijtaks elk jaar.
Marginaal gewoon en toch erg aan het twijfelen of het mij dat waard is, ook al vind die die A6 break veruit de mooiste break.
Grappig ook dat met mijn huidige wagen ik een uitstoot heb van 137gr en ik 400 rijtaks betaal, terwijl die 3.0diesel ook een uistoot heeft van 138gr en 1000€ rijtaks betaald. Ik snap de logica niet maar ok.Last edited by Shivte; 21/06/2018, 22:43.
- Likes 1
Comment
-
Ik betaal 1050euro voor een hobbywagen waar ik 1500km/jaar mee doe...
You gotta pay to play“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shivte Bekijk BerichtenU pré zal dan wel hoger zijn als de mijn! Of ge zijt goe zot, da kan ook
Maar velen willen een dikke wagen, maar er niet voor betalen.Last edited by order66; 22/06/2018, 07:52.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Neen, ik heb het er gewoon voor over
Maar velen willen een dikke wagen, maar er niet voor betalen.
Ge weet wel, het hart en het verstand.
Eerst zijn de tweezitters afgevallen en dan de dure staat vogels.
Ben er nu wel blij om.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Van mijn lijstje destijds zijn er ook veel afgevallen met een hoge jaarlijkse taks.
Ge weet wel, het hart en het verstand.
Eerst zijn de tweezitters afgevallen en dan de dure staat vogels.
Ben er nu wel blij om.Last edited by order66; 22/06/2018, 11:50.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
- Likes 1
Comment
-
Iedereen zit altijd te zagen dat ze de fille's beu zijn maar ondertussen zit het merendeel wel van file naar file te racen. Precies alsof ze de file's zouden mislopen als ze trager rijden. Zorgt wel voor komisch entertainment wanneer ze constant van vak wisselen en telkens het vak kiezen dat stilstaat
Comment
-
Dat artikel, of een update ervan, kan je elke 6 maanden of elk jaar posten. Zal nog wel een tijdje zo doorgaan.
Mensen staan nog liever in de file dan dat ze het openbaar vervoer (moeten) gebruiken.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
Mensen staan nog liever in de file dan dat ze het openbaar vervoer (moeten) gebruiken.
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenVoor sommigen misschien een ergernis, voor anderen een zegen...
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180719_03624306
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
Ben vooral benieuwd hoe men dit gaat realiseren...bakje in de wagen verplicht inbouwen en dat bakje nog duurder maken dan de verkeersbelasting waarschijnlijk
Comment
-
Mss in combinatie met alle trajectcontroles. Tegen die tijd staat gans Vlaanderen vol of keuring?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
-Ja ik heb vandaag lang gedaan over Brussel - Antwerpen.
* oei, zoveel file?
- neen, de baan was vrij, maar ik heb 2 uur aan de telefoon gewacht eer ik de operator te pakken had om m’n rit te registeren!
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten
Dat was het plan toch? Maar dat was al afgeschoten omdat ze dan constant je locatie zitten te traceren en dat mocht niet van privacywetgeving, gelukkig maar.
Kan volgens mij toch enkel met een bakje ingebouwd in de auto?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Naargelang de plaats en tijdstip.
Dus op het spitsuur in Brussel gaat het duurder zijn waardoor bedrijven en andere mensen hun uren gaan verleggen en zo ook de spits op een ander tijdstip gaat plaatsvinden.
Ze kunnen dan zeggen dat ze weer iets goed hebben gerealiseerd maar ze hebben het probleem gewoon verplaatst.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment