Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten
    Nu heb ik alles gezien. Student (hopelijk +18..) da op de ring van antwerpen en e19 richting mechelen rijd op ne chinese Honda Monkey zonder nummerplaat (opgevoerde brommer wss) en maar slalomen van links naar rechts. + dat da spel me moeite 100km/h haalde.
    Geert die dan toch ne brommer gekocht heeft ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Hint

Het liefst met nog wa rocket launchers op!

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Geert die dan toch ne brommer gekocht heeft ?
      Haha, nee nog ni, maar ben het wel sterk aan het overwegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Haha, nee nog ni, maar ben het wel sterk aan het overwegen.
        Wel jammer da ge daarvoor uwe fun zou moeten laten hee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Wel jammer da ge daarvoor uwe fun zou moeten laten hee
          Fun? Voor mijn werk is het eerder stress aangezien ik nooit weet in welke staat ik em ga terug vinden, en daarvoor dan 50€ per maand betalen... Op de parking van het werk zelf al is een folieken voorgehad met uitstoot van gluten op mijn vorige wagen en dit wil ik liever vermijden bij de MX-5, want het werk neemt alles behalve hun verantwoordelijkheid wanneer zoiets zich voordoet en om dan nog wa advocaten nog wa rijker te gaan maken dan ze al zijn, nee bedankt!
          De knoop is doorgehakt, scooter is besteld, de MX-5 zal dan enkel nog voor plezier ritjes buiten komen, of voor familie aangelegenheden enzo en als ik thuis ben, maw alles behalve om te gaan werken.
          Zal dan enkel afwachten zijn of het me wel ligt, want heb nog nooit een gemotoriseerde 2 wieler gehad, dus als jullie binnenkort iemand zien rondrijden gelijk die zot in Antwerpen...

Comment

• Ik dacht dat je het niet meende van die scooter Blijkbaar toch... Welke kocht je ?

Comment

Ik dacht dat je het niet meende van die scooter Blijkbaar toch... Welke kocht je ?
              Oh jawel hoor, ben het echt kots ma dan ook kotsbeu, tis daar altijd iets, met de vroegen geraak ik daar meer ni binnen dan wel en dan sinds kort die vandalisme... ma het is ni alleen dat, ik betaal 50€, terwijl mijn collega's maar 33€ betalen, omdat ze zogezegd onlangs kosten hebben gedaan aan de parking... Heb het abonnement destijds 8 jaar gehad, miss 2 keer ni binnen geraakt en voor de rest geen problemen. Waarom moet ik dan nu 50€ betalen met bovendien een slechtere service???

Binnenkort dus van al die miserie verlost en heb dus gekozen voor een Kymco Agility 125 16+, ni te duur en toch vlot genoeg om met het verkeer mee te kunnen, getwijfeld voor een 50cc'tje, maar als ge maar 45km/u kunt rijden... kunnen mij dan van de baan rijden. Deze maand net een nieuw model uitgekomen met een injectie motor,... Ben benieuwd! Volgende week zou ik em al moeten hebben.
              Brommers, motoren en fietsen kunnen gewoon binnen geplaatst worden op het werk zonder extra kosten en is enkel toegankelijk voor het werkvolk, van een scooter moet ik mij tenslotte ook minder zorgen maken dan van een auto waar ik jaren van gedroomd heb.

Comment

• Kymco... een heel goede keuze man. Ga je tevreden van zijn. Zelf enkele quads en 1 scooter gehad van Kymco. Gaat nooit stuk, goede kwaliteit. Dat is nog waar voor je geld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL
                  Kymco... een heel goede keuze man. Ga je tevreden van zijn. Zelf enkele quads en 1 scooter gehad van Kymco. Gaat nooit stuk, goede kwaliteit. Dat is nog waar voor je geld...
                  En de prijs valt dik mee! Leuk om te horen, de verkoper was er ook vol lof over, maar das dan ook zijn werk. Had er nog 3 in bestelling staan en diegene die al ene hebben zijn er ook tevreden over. Ben benieuwd, denk dat het wel nog leuk kan zijn om naar het werk mee te snorren. :-)

Jammer van de kleur, de vorige kon je nog krijgen in het mat blauw.

Maar de nieuwe is enkel in het rood en in het grijs te krijgen, dus voor rood gekozen.
                  Last edited by ; 24/06/2017, 22:40.

Comment

• Ja zo'n scooter is wel leuk. Ik had zo'n retrolook scooter. Zat je goed beschermd op. Boven de 100 beetje windgevoelig dat wel. Zolang je de snelweg niet op gaat kan je met dat ding ruimschoots mee in het verkeer. Wel voorzichtig zijn hee...

Comment

• Goeie keuze in het rood. Ziet er tof en modern uit !

Comment

Ja zo'n scooter is wel leuk. Ik had zo'n retrolook scooter. Zat je goed beschermd op. Boven de 100 beetje windgevoelig dat wel. Zolang je de snelweg niet op gaat kan je met dat ding ruimschoots mee in het verkeer. Wel voorzichtig zijn hee...
                        Heb het ni zo voor die retro look, gelijk Vespa enzo. Snelweg zal ik wsl nooit doen met die scooter, in begin vooral uitkijken en uiteraard voorzichtig zijn, voor mij helemaal nieuw, wel al is met een scooter gereden, maar in druk verkeer, zal toch wennen worden.

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                        Goeie keuze in het rood. Ziet er tof en modern uit !
                        Awel ik had liever de blauwe gehad, maar het is ni volledig rood, veel zwarte onderdelen ook, zal nog wel dik meevallen, valt ook wa meer op in het verkeer, wat een voordeel kan zijn.
                        Last edited by ; 24/06/2017, 22:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Heb het ni zo voor die retro look, gelijk Vespa enzo. Snelweg zal ik wsl nooit doen met die scooter, in begin vooral uitkijken en uiteraard voorzichtig zijn, voor mij helemaal nieuw, wel al is met een scooter gereden, maar in druk verkeer, zal toch wennen worden.

Die retrolook had ook nadelen... Degene die je nu hebt zal veel beter rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL

Die retrolook had ook nadelen... Degene die je nu hebt zal veel beter rijden.
                            Zal er is een topic over starten en mijn bevindingen "neerpennen".

Comment

• Was al aant denken, blijkt toch een ergernis te zijn met die dingen te moeten rondrijden...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa
                                Was al aant denken, blijkt toch een ergernis te zijn met die dingen te moeten rondrijden...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                De reden dat ik het mij gekocht heb is door een ergernis e. Dus ergens past het hier wel. :-) Maar ik zal in een nieuwe topic verder gaan. En of het een ergernis blijkt te zijn om met zoiets rond te rijden zal snel blijken wanneer ik em heb. Meer of minder actief in de ergernis topic.

Comment

• Ge gaat leute hebben. Ik heb 3 jaar en 27.000 km met zo'n 125cc gereden (Honda PCX) en zolang je van de autostrade blijft is dat dikke fun en per definitie sneller dan de auto. Ik reed winter en zomer.
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy
                                    Ge gaat leute hebben. Ik heb 3 jaar en 27.000 km met zo'n 125cc gereden (Honda PCX) en zolang je van de autostrade blijft is dat dikke fun en per definitie sneller dan de auto. Ik reed winter en zomer.
                                    Ik hoop het! Autostrade ben ik niet van plan om te doen met dat ding, de bedoeling is ook winter en zomer te rijden en vooral snel op het werk en thuis te geraken zonder al teveel in de file te moeten staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                      Ge gaat leute hebben. Ik heb 3 jaar en 27.000 km met zo'n 125cc gereden (Honda PCX) en zolang je van de autostrade blijft is dat dikke fun en per definitie sneller dan de auto. Ik reed winter en zomer.
                                      Maar blijkbaar dan toch geen blijver ondanks alle 'voordelen'?
                                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• De werkplaats (voorheen Gent) veranderde, de dagelijkse rit was 0,0 file, ik had gratis parking en vooral: er komen klantenbezoeken aan te pas (beetje raar met de scooter...).
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Wat me steeds vaker opvalt/ergert op de autostrade: chauffeurs die een rijstrook naar links opschuiven om vervolgens een hele tijd te blijven hangen naast degene die ze willen 'inhalen'.

Vraag me dan af, is dat bewust om sneller verkeer dat ze zagen aankomen te hinderen of is dat gewoon uit lompigheid?
                                          2.0 JTDm

Comment

Working...
                                          X