Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

En dan ga jij waarschijnlijk met ne kapotte otto en nog een grotere ergernis op die invoegstrook staan ....
    Ergernis zal weg zijn, grote spijt zal aanwezig zijn .

Comment

Meer plaats maken is ook een optie!

Daarnet nog enen doorgelaten, mannen zijn altijd zo dankbaar als je dat doet!
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Goh ja daar erger ik mij daar ook weer in :p, ik laat altijd plaats vrij als ik ergens sta aan te schuiven en dan slagen er daar weer van die snuggere in om mijne neus er bijna af te rijden.

Comment

Zolang het bij bijna blijft is het goed hé
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Tegenwoordig worden de schoolbussen meer en meer bestuurd door ouw pékes die iets bijverdienen naast hun pensioen. Op zich geen problemen mee maar dan moeten ze die gasten wel streng medisch keuren. Diene die hier elke dag passeert mankeert duidelijk iets aan zijn ogen...
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Tegenwoordig?
              Ik heb dat altijd zo geweten.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Wat is het nut van die dynamische snelheidsborden? Fille creëren ? Ongevallen veroorzaken? Dat werkt voor gene meter, en de meeste vegen daar toch hun broek aan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                  Wat is het nut van die dynamische snelheidsborden? Fille creëren ? Ongevallen veroorzaken? Dat werkt voor gene meter, en de meeste vegen daar toch hun broek aan
                  Het just omdat niemand zich daaraan houd dat het niet marcheert alé meestal toch. (ok soms slaagt wat op die borden staat echt op niks, zoals afwisselend 50/h en 90/h zetten)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                    Tja, dat schrijf ik hier al 6 jaar hé. Zet daar trajectcontrole op en we blijven met zen allen bollen, en...er kan dan nog wel een autootje bij.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Vrachtwagens die sluipwegen gebruiken om kilometerheffing te ontlopen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten

Het just omdat niemand zich daaraan houd dat het niet marcheert alé meestal toch. (ok soms slaagt wat op die borden staat echt op niks, zoals afwisselend 50/h en 90/h zetten)
                        Ik vind die dynamische borden over het algemeen ook een goed ding. Die dingen hebben al veel ellende vermeden.

Comment

Deze morgen zag ik in het naderen zo'n bord drie keer van aangeduide snelheid veranderen. 90-70-50 en terug naar 70
                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Daarnet ook, borden stonden op 70-70-70-50 terwijl er niks te zien was, maar levert wel gevaarlijke toestanden omdat iedereen dan begint te remmen zonder reden..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Ik vind die dynamische borden over het algemeen ook een goed ding. Die dingen hebben al veel ellende vermeden.
                              Weet je wat ik zo lullig vind aan die borden ?
                              Zo'n bord staat op 100 als je eronder door rijdt, enkele seconden later komt deze terug op 120 EN DAT WEET JE DUS NIET.
                              Blijf je dus braaf 100 rijden (ja zo ben ik dan hé) terwijl iedereen je voorbij zoeft aan 120.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                Tegenwoordig worden de schoolbussen meer en meer bestuurd door ouw pékes die iets bijverdienen naast hun pensioen. Op zich geen problemen mee maar dan moeten ze die gasten wel streng medisch keuren. Diene die hier elke dag passeert mankeert duidelijk iets aan zijn ogen...
                                Das nooit anders geweest. En een pintje teveel op als ze de kinderen rondvoeren is ook allemaal geen probleem heb ik soms de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                  Daarnet ook, borden stonden op 70-70-70-50 terwijl er niks te zien was, maar levert wel gevaarlijke toestanden omdat iedereen dan begint te remmen zonder reden..
                                  Allemaal? 30% misschien wil je zeggen zeker, alle andere rijden gewoon door en vegen hunne frak aan die dynamische borden. Maak daar variabele trajectcontrole van en we staan met zijn alle 60% minder in de file.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Tja, ik kijk daar ook maar halvelinge naar... laat me uitbollen maar tegen dat mijn snelheid gehalveerd is, je zou moeten gaan remmen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                      Tja, ik kijk daar ook maar halvelinge naar... laat me uitbollen maar tegen dat mijn snelheid gehalveerd is, je zou moeten gaan remmen.
                                      Vooruit ziend rijden hé, staat laaaaaaang genoeg aangeven. Nu, ik laat me ook uitbollen zodanig dat we een stukje boven de toegestane snelheid zitten wanneer we er onderdoor rijden. Doe dat uitveiligheid voor mezelf want anders knallen ze gewoon achter in je wagen door die pummels die absoluut 120/100 willen aanhouden tot 50m voor de laatste in de file.

Comment

K spreek wel als ze branden zonder dat er file is he. Zoals hier op de E40 dikwijls het geval is. Als je je dan aan die 70 houdt komen de camions u voorbij. En al zeker als't vijftig is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL
                                          K spreek wel als ze branden zonder dat er file is he. Zoals hier op de E40 dikwijls het geval is. Als je je dan aan die 70 houdt komen de camions u voorbij. En al zeker als't vijftig is.
                                          Niet alleen vrachtwagens hé. Als ze branden met een verminderde snelheidsaanduiding wil dat toch zeggen dat er wat verder iets niet loos is, file/werken? Wat is er daar dan moeilijk aan omdat te lezen en te begrijpen? En inderdaad, daarom dat ik mij op voorhand al wat laat uitbollen tegen een iets hogere snelheid zodat ik het risico verminder dat er andere in mijn gat gaat rijden. Als we dan bij de hindernis toekomen sta ik toch ook maar gewoon net achter hen of naast hen. Trouwens bij vaste lichten is dat eveneens zo. Gaan ze nog wat in je weg staan als je er aankomt.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X