Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Bedoel je nu dat iedereen plaats moet maken als jij eraan komt omdat ge u van ver laat uitbollen ?
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Dat is ook iets wat ik nooit heb begrepen, mensen die, als ze zien dat het rood is, toch tegen de maximum snelheid tot aan dat licht willen rijden om dan vol in de ankers te moeten gaan.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik snap dat ook niet. Is echt heel algemeen. Ergste is natuurlijk als ze dan ook nog eens links moeten gaan staan om god weet welke reden zodat jij toch mag gaan remmen tot stilstand als je aan 70 km/u genaderd komt precies als het licht op groen springt maar dus... niet doorkunt.
Comment
-
Exact wat ik bedoel. En zo is dat bij die dynamische borden ook. En dan verschieten ze ervan dat er (accordion)files gecreëerd worden. Vooruitziend rijden is aan de meesten niet besteed.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Zie ik dagelijks. Laat me bollen, versnellinkje weer, auto schiet me nog voorbij en gaat vol in de remmen, ik krijg groen en rij gewoon door (kan optrekken vanaf 50 ofzo) en ben sneller in minder sleet op alles (remmen, banden, verbruik). Sommigen zullen dat sportief vinden, hard remmen en optrekken.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenZie ik dagelijks. Laat me bollen, versnellinkje weer, auto schiet me nog voorbij en gaat vol in de remmen, ik krijg groen en rij gewoon door (kan optrekken vanaf 50 ofzo) en ben sneller in minder sleet op alles (remmen, banden, verbruik). Sommigen zullen dat sportief vinden, hard remmen en optrekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenSommigen zullen dat sportief vinden, hard remmen en optrekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |)[ |V| ][;6305559]
Volgens mij heb je ook effectief een deel dat niet gezien heeft dat het rood is. Verder dan de motorkap kijken is een uitdaging.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkLast edited by Metaxa; 05/06/2017, 16:01.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDenk grotendeels bezig met hunne smartphone... Da's echt een pest aan het worden. Hoe dikwijls wijken er tegenwoordig niet van hun baanvak af en zo...2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Men zou beter daar eens wat meer op controleren dan altijd de snelheid. Snelheid zouden ze moeten controleren op gevaarlijke plaatsen, rekening houden met omstandigheden enz. Op sommige plaatsen kan je zowat iedereen flitsen die passeert. Tokkelen op een smarthphone is overal en altijd gevaarlijk. ik blijf zelfs van mijne gps af en zal adressen altijd op voorhand naar de wagen sturen of inbrengen. Tegenwoordig kan je zelfs je emails en zo lezen tijdens het rijden op je gps. Waar is dat allemaal voor nodig. Voor de gsm en dergelijke geraakten we ook overal en konden we gerust eens een half dagje niet bereikbaar zijn. Nu is een half uurtje zonder telefoon een ramp voor sommigen.
- Likes 1
Comment
-
Heel juist wat je schrijft DHL.
Sommige van die ICE-functies (In Car Entertainment) zouden altijd uitgeschakeld moeten zijn wanneer het voertuig in beweging is. Bij sommige constructeurs is dat ook zo, maar je hebt altijd van die frisse types die het fabriekssysteem hacken ('vrijschakelen' noemen ze dat dan) onder het motto 'ik heb ervoor betaald dus het moet altijd werken'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMen zou beter daar eens wat meer op controleren dan altijd de snelheid. Snelheid zouden ze moeten controleren op gevaarlijke plaatsen, rekening houden met omstandigheden enz. Op sommige plaatsen kan je zowat iedereen flitsen die passeert. Tokkelen op een smarthphone is overal en altijd gevaarlijk. ik blijf zelfs van mijne gps af en zal adressen altijd op voorhand naar de wagen sturen of inbrengen. Tegenwoordig kan je zelfs je emails en zo lezen tijdens het rijden op je gps. Waar is dat allemaal voor nodig. Voor de gsm en dergelijke geraakten we ook overal en konden we gerust eens een half dagje niet bereikbaar zijn. Nu is een half uurtje zonder telefoon een ramp voor sommigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMen zou beter daar eens wat meer op controleren dan altijd de snelheid. Snelheid zouden ze moeten controleren op gevaarlijke plaatsen, rekening houden met omstandigheden enz. Op sommige plaatsen kan je zowat iedereen flitsen die passeert. Tokkelen op een smarthphone is overal en altijd gevaarlijk. ik blijf zelfs van mijne gps af en zal adressen altijd op voorhand naar de wagen sturen of inbrengen. Tegenwoordig kan je zelfs je emails en zo lezen tijdens het rijden op je gps. Waar is dat allemaal voor nodig. Voor de gsm en dergelijke geraakten we ook overal en konden we gerust eens een half dagje niet bereikbaar zijn. Nu is een half uurtje zonder telefoon een ramp voor sommigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
Ik heb mijne GSM begin van het jaar buiten geschot. Mis hem nog steeds niet.
Comment
-
Ik heb mijn gsm nodig voor het werk, maar in de auto gebruik ik die ook zo goed als nooit.
Alleen als het echt niet anders kan handenvrij bellen, vroeger met een bleutooth "oortje", nu via het systeem in de auto zelf.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Knap.... Hopelijk wordt die Nokia 3310 die ze terug uitbrengen een rage. Da's back to basics geloof ik.
Comment
-
Dat is toch echt een lelijk ding dat buiten het uiterlijk in grote lijnen totaal niks met het origineel te maken heeft.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
Ze zijn er al maanden over aan het leuteren en een hype aan het creëren maar het ding is nergens leverbaar
Comment
Comment