Tuurlijk, ik moest maar geen overtreding begaan. Vandaar dat ik er lol bij zette....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk Berichten
Doe dan eens iets typisch Belgisch en koeioneer de mensen die volgens u lastig doen?
Ik vind het een van de leukste zaken op de baan om indien voor mij iemand aan het bellen is te claxonneren alsof het groen is. Toch al ettelijke keren een halve auto door het rood voor ze door hebben dat het toch niet allemaal klopt.
Of gewoon ernaast gaan staan en enorm dwaas doen? Raam open, gesticuleren tot ze er zelf genoeg van krijgen, zo'n dingen . Niet zuur doen en gewoon even dom doen, maar dan op een andere manier die u niet stoort .
Alle gekheid op een stokje, ideaal zou natuurlijk zijn dat uw GSM scherm volledig op zwart gaat in de auto en je enkel nog via bluetooth kan communiceren. Dus enkel als iemand effectief belt, gedaan met die Facebook en Gazet op de smartphone truut.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenEn sorry, als ik mijn daily rit doe, dan zit ik naast rijden aan 70 km/h per uur ook luid naar muziek te luisteren, te dagdromen, naar andere auto's te kijken, koffie te drinken, korte telefoonoproepen via Bluetooth te doen, met de menu's in m'n auto te spelen (alles met de handen aan het stuur hoor!), te niezen (dat moesten ze verbieden want dat kan enorm afleiden!) en te genieten van 't schoon weer.
Nu mag je eens raden hoeveel ongevallen ik al gehad heb, zowel in recht als in fout op 12 jaar en 300.000 km. En het is niet dat ik heel veel close calls heb ook.
Op een scherm naar beneden staren (sms'en) doe je niet, maar overdrijf aub niet. Autorijden is autorijden, het is geen duikboot of fighterjet qua handelingen he.
De helft kan gewoon niet echt autorijden, laat staan er een nevenactiviteit bij doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenVind dat er tegenwoordig heel veel tegenliggers van hun vak afwijken, ook camions.
Comment
-
zonder commentaar ....
Een commissaris van de politiezone Dendermonde die zaterdagnacht tijdens een bob-controle werd gestopt door zijn collega’s is er plankgas vandoor gegaan. De agenten achtervolgden de man kilometerslang. Toen ze hem twee uur nadien thuis aantroffen, blies hij nog steeds positief. Er is een tuchtprocedure opgestart tegen de man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichtenzonder commentaar ....
http://www.standaard.be/cnt/dmf20170612_02921221
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenAls 't er zo ne keer enen op mij gaat rijden, duw ik zijne gsm daar waar de zon niet schijnt (bij hem uiteraard, niet bij mezelf )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
K. Kruk, L. Slabbermond, B. Javel, W. De Viller, en soortgenoten zingen nu in koor: "VEEL BELOVEN, JA! maar doen?"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk BerichtenKan me voorstellen wie ze zijn, maar die B.Javel zou ik toch niet weten
Comment
-
Kijk es an, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Blijkbaar toch één verhelderende geest bij de Antwerpse mobiliteitsafdeling.
Nog dezelfde soort geesten zoeken die dit ook effectief gaan toepassen. Gaat lastig worden...
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenKijk es an, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Blijkbaar toch één verhelderende geest bij de Antwerpse mobiliteitsafdeling.
Nog dezelfde soort geesten zoeken die dit ook effectief gaan toepassen. Gaat lastig worden...
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Ik ben bij het volgende groen licht wel braafjes blijven wachten waarop meneer achter mij in het engels (belgische nummerplaat nochtans) mij kwam zeggen dat het green was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboslak
Deze allesinds niet
Ik ben bij het volgende groen licht wel braafjes blijven wachten waarop meneer achter mij in het engels (belgische nummerplaat nochtans) mij kwam zeggen dat het green was.
Die hebben we nog niet meegemaakt. Claxonneren en gebaren maken wel om vervolgens om me heen te rijden en....het kruispunt te blokkeren.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ik heb het opgegeven, idioten zullen er altijd zijn. Het enige waar ik mij momenteel aan stoor is dat je nergens nog je wagen kan achterlaten zonder schrik te hebben voor schroeven en blutsen. Ik betaal momenteel voor een overdekte parking aan mijn werk en blijkbaar vinden sommigen het plezant om de brandblussers die daar hangen leeg te spuiten, waarna uwe wagen vol poeder ligt, wat nog is zou schadelijk zijn ook voor de lak en op lange termijn voor de elektronica van de wagen, omdat dit naar het schijnt overal tussen vliegt en uiteindelijk het vocht aantrekt.
Ik sta dan ook op het punt van mij een brommertje te kopen, hoef ik mij helemaal nog nergens zorgen over te maken en dat ik dan is nat zal zijn als het regent neem ik er dan gerust bij. Kotsbeu ben ik het! Onrespectvolle randdebielen, ga u eigen gerief naar de kloten maken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenIk heb het opgegeven, idioten zullen er altijd zijn. Het enige waar ik mij momenteel aan stoor is dat je nergens nog je wagen kan achterlaten zonder schrik te hebben voor schroeven en blutsen. Ik betaal momenteel voor een overdekte parking aan mijn werk en blijkbaar vinden sommigen het plezant om de brandblussers die daar hangen leeg te spuiten, waarna uwe wagen vol poeder ligt, wat nog is zou schadelijk zijn ook voor de lak en op lange termijn voor de elektronica van de wagen, omdat dit naar het schijnt overal tussen vliegt en uiteindelijk het vocht aantrekt.
Ik sta dan ook op het punt van mij een brommertje te kopen, hoef ik mij helemaal nog nergens zorgen over te maken en dat ik dan is nat zal zijn als het regent neem ik er dan gerust bij. Kotsbeu ben ik het! Onrespectvolle randdebielen, ga u eigen gerief naar de kloten maken!
Comment
-
Nu heb ik alles gezien. Student (hopelijk +18..) da op de ring van antwerpen en e19 richting mechelen rijd op ne chinese Honda Monkey zonder nummerplaat (opgevoerde brommer wss) en maar slalomen van links naar rechts. + dat da spel me moeite 100km/h haalde.
Comment
Comment