Oorspronkelijk geplaatst door turboslak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
Hint
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Geert die dan toch ne brommer gekocht heeft ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Haha, nee nog ni, maar ben het wel sterk aan het overwegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Wel jammer da ge daarvoor uwe fun zou moeten laten hee
De knoop is doorgehakt, scooter is besteld, de MX-5 zal dan enkel nog voor plezier ritjes buiten komen, of voor familie aangelegenheden enzo en als ik thuis ben, maw alles behalve om te gaan werken.
Zal dan enkel afwachten zijn of het me wel ligt, want heb nog nooit een gemotoriseerde 2 wieler gehad, dus als jullie binnenkort iemand zien rondrijden gelijk die zot in Antwerpen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk dacht dat je het niet meende van die scooter Blijkbaar toch... Welke kocht je ?
Binnenkort dus van al die miserie verlost en heb dus gekozen voor een Kymco Agility 125 16+, ni te duur en toch vlot genoeg om met het verkeer mee te kunnen, getwijfeld voor een 50cc'tje, maar als ge maar 45km/u kunt rijden... kunnen mij dan van de baan rijden. Deze maand net een nieuw model uitgekomen met een injectie motor,... Ben benieuwd! Volgende week zou ik em al moeten hebben.
Brommers, motoren en fietsen kunnen gewoon binnen geplaatst worden op het werk zonder extra kosten en is enkel toegankelijk voor het werkvolk, van een scooter moet ik mij tenslotte ook minder zorgen maken dan van een auto waar ik jaren van gedroomd heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHLKymco... een heel goede keuze man. Ga je tevreden van zijn. Zelf enkele quads en 1 scooter gehad van Kymco. Gaat nooit stuk, goede kwaliteit. Dat is nog waar voor je geld...
Jammer van de kleur, de vorige kon je nog krijgen in het mat blauw.
Maar de nieuwe is enkel in het rood en in het grijs te krijgen, dus voor rood gekozen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJa zo'n scooter is wel leuk. Ik had zo'n retrolook scooter. Zat je goed beschermd op. Boven de 100 beetje windgevoelig dat wel. Zolang je de snelweg niet op gaat kan je met dat ding ruimschoots mee in het verkeer. Wel voorzichtig zijn hee...
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenGoeie keuze in het rood. Ziet er tof en modern uit !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Heb het ni zo voor die retro look, gelijk Vespa enzo. Snelweg zal ik wsl nooit doen met die scooter, in begin vooral uitkijken en uiteraard voorzichtig zijn, voor mij helemaal nieuw, wel al is met een scooter gereden, maar in druk verkeer, zal toch wennen worden.
Comment
-
Was al aant denken, blijkt toch een ergernis te zijn met die dingen te moeten rondrijden...
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MetaxaWas al aant denken, blijkt toch een ergernis te zijn met die dingen te moeten rondrijden...
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Ge gaat leute hebben. Ik heb 3 jaar en 27.000 km met zo'n 125cc gereden (Honda PCX) en zolang je van de autostrade blijft is dat dikke fun en per definitie sneller dan de auto. Ik reed winter en zomer.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothyGe gaat leute hebben. Ik heb 3 jaar en 27.000 km met zo'n 125cc gereden (Honda PCX) en zolang je van de autostrade blijft is dat dikke fun en per definitie sneller dan de auto. Ik reed winter en zomer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenGe gaat leute hebben. Ik heb 3 jaar en 27.000 km met zo'n 125cc gereden (Honda PCX) en zolang je van de autostrade blijft is dat dikke fun en per definitie sneller dan de auto. Ik reed winter en zomer.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
De werkplaats (voorheen Gent) veranderde, de dagelijkse rit was 0,0 file, ik had gratis parking en vooral: er komen klantenbezoeken aan te pas (beetje raar met de scooter...).'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Wat me steeds vaker opvalt/ergert op de autostrade: chauffeurs die een rijstrook naar links opschuiven om vervolgens een hele tijd te blijven hangen naast degene die ze willen 'inhalen'.
Vraag me dan af, is dat bewust om sneller verkeer dat ze zagen aankomen te hinderen of is dat gewoon uit lompigheid?
2.0 JTDm
Comment
Comment