Ik kom er gewoon niet meer in die ondergrondse parkings. Veel te klein zijn die plaatsen. En voor de Espace is het plafond dikwijls te laag.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
D'r is maar één ondergrondse parking waar ik kom en dat is die van het UZ Gasthuisberg in Leuven, daar zijn de plaatsen dan wel lang genoeg, maar veel te smal.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Inderdaad! Heb je schade eigenlijk? Of was er niets te zien?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenD'r is maar één ondergrondse parking waar ik kom en dat is die van het UZ Gasthuisberg in Leuven, daar zijn de plaatsen dan wel lang genoeg, maar veel te smal.
Comment
-
Mijne pa heeft ook zo een kaart, als hij d'r bij is zet ik mij altijd op de "0", dat verdiep van de parkeergarage is volledig voorbehouden voor mensen met een invalidekaart, maar staat meestal wel goed vol.
En ja, je hebt dan eigenlijk twee parkeervakken ter beschikking.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Ge stond natuurlijk een beetje over de gele lijn, da zal ook zijn excuus zijn geweest wanneer deze in de buurt zou geweest zijn. In mijn geval geen reden om tegen iemand zijn auto te gaan rijden.
Het is door zulke toestanden dat ik mijn abonnement heb stopgezet en sinds kort met de scooter naar het werk rij, 50€ gespaard en ik hoef mij geen zorgen meer te maken, wat onbetaalbaar is. Ik hoor het sommige dan graag zeggen, ah ge zijt toch omnium verzekerd? Ja en dan, ik wil geen schade aan mijn auto van den een of andere pipo die geen respect heeft.
Zelf mijn wagen 4 weken, had er al ene die op 1,5m van mij stond zijn deur er al ingezet. Respect voor andermans eigendom/volstrekte lompheid is echt een probleem in zo'n parkings. (en ik kan niet anders want das mijn 'werk'parking)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
Mijn moeder heeft ooit is tegen een wagen gezeten die niet volledig recht tussen de lijnen stak op een parking. Politie gebeld, dan ben je gewoon in fout. Moest het openbare weg zijn krijgt de slechte parkeerder een boete, maar jij zit ertegen dus is betalen. Dus die volvo had van mij wel mogen dokken imo :p (als er schade was)
Zelf mijn wagen 4 weken, had er al ene die op 1,5m van mij stond zijn deur er al ingezet. Respect voor andermans eigendom/volstrekte lompheid is echt een probleem in zo'n parkings. (en ik kan niet anders want das mijn 'werk'parking)
Comment
-
Toch niet meer normaal wat er tegenwoordig allemaal rond rijdt. Vanmorgen ene met een B-plaat die (uiteraard) zonder pinken van rijstrook veranderde terwijl ik er al naast reed om hem in te halen. Er reed ook niets voor hem, was gewoon een dom manoeuvre. Claxonneren hielp niet, hij drukte me gewoon de weg af. Wat verder vond hij het dan ook nodig om mij in te halen, naast me te komen rijden en teken te doen dat ik wat beter moet uitkijken. WTF man ...
Dan vanavond een fransoos die plots alles dicht gooit om rechtsaf te slaan, de voorsorteervakken totaal negerend. Ik kon geen kant op want ik werd zelf net ingehaald.
Dan een lokale johny die op een meter van mij reed, maar geen enkele inhaalpoging ondernam, waarschijnlijk niet doorhebben dat hij zo dicht zat, tot ik moest remmen voor een die uit een zijstraat kwam zonder te stoppen, dan hield hij wel afstand ...
Vooral dat niet gebruiken van pinkers op de snelweg tegenwoordig ergert mij serieus. Als je zelfs maar 20km snelweg doet, heb je er al verschillende gehad die zich plots voor u gooien zonder de pinkers te gebruiken, je moet het maar ruiken dat ze dat gaan doen. En het cliche dat het altijd luxemerken zijn die zo rijden is ook al serieus achterhaald, als je genoeg rond rijdt zijn het vooral de bestuurders van goedkopere merken die geen enkele voeling hebben met het verkeer rond hen en gewoon maar iets doen, maar ondertussen wel zitten te zeiken over agressieve BMW's en Audi's. Misschien eens naar je eigen gedrag kijken als je er zoveel last van hebt..
Comment
-
Just, kan uwe naam ni schrijven streepjesman, maar je hebt volledig gelijk! De zware auto's zijn meestal mensen die gewoon zijn van kilometers te doen en gebruiken hunne pinker en kijken vooral tenminste nog in hun achteruitkijkspiegel. Ook vinden die het niet nodig iemand die sneller rijdt af te straffen. T zijn die lachende smartphonegebruikers die de weg onveilig maken. Dat ze, en nu ga ik vloeken, godverdomme daar eens volle controle op doen ipv snelheid ! En inderdaad, let op voor auto's met blutsen en Daciarijders, die hebben de duurste smarthphones en denken dat hun FB zeer belangrijk is voor hun eigen persoontje waar ze domste praat als waarheid verkondigen. HLN volk schuld van alles lol..
(lees het beetje met humor ook zulle want waarheid en fantasie zitten weer in 1 verpakking )
Comment
-
Ook altijd opassen als prioritair voortuig moet passeren, dan zijn de mensen blind en bang en zullen ze u zonder problemen van de baan rijden.
Ook prioritaire voertuigen zijn slimmerikken. Over het laatst 2 achter elkaar op het 4de vak rijden tot op 50 meter van de afslag. Dan vollebak in de remmen en de pas afsnijden van wagens die hen net nog doorlieten om de afslag te kunnen nemen...
- Likes 1
Comment
-
Gisteren ook op de E40 komende van de kust. Ene of één (was niet duidelijk zichtbaar) in een Dacia Dokker. "Het" reed constant in't midden en reed alle gaten dicht. Op een zeker moment wou "het" toch wat rapper gaan en besloot dan dit uiterst links te doen tegen een wat hogere snelheid dan dat ze op het middelste rijvak hanteerde maar was vergeten dat er daar nóg snellere reden ook...
En daarstraks op de A12 ene die voor niets of niemand plots op zijn rem ging staan voor ie de tunnel in reed, uitweek naar links (zou echt niet weten waarom) vervolgens de put naar boven tegen 100 naar boven reed, om dan uiterst links te komen zodat we onze CC mochten afzetten. Kunnen de mensen nu echt geen constante aanhouden als het wat heuvelachtig is?Last edited by Metaxa; 05/08/2017, 21:41.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Wat doe je met ventjes in een oude Johny Japanner die van ver hun pharen trekken als je op de derde band geblokkeerd zit achter een trager voertuig ? Hoe lossen jullie dat op ?
Plaats maken, gewoon doorgaan en plaats maken als je je snelheid hebt bereikt, naar tweede band gaan en hen net achter jou houden zodat ze gefrustreerd raken, of kot eens opentrekken en middenvinger omhoog Zou ne mooie poll zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWat doe je met ventjes in een oude Johny Japanner die van ver hun pharen trekken als je op de derde band geblokkeerd zit achter een trager voertuig ? Hoe lossen jullie dat op ?
Plaats maken, gewoon doorgaan en plaats maken als je je snelheid hebt bereikt, naar tweede band gaan en hen net achter jou houden zodat ze gefrustreerd raken, of kot eens opentrekken en middenvinger omhoog Zou ne mooie poll zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenGisteren ook op de E40 komende van de kust. Ene of één (was niet duidelijk zichtbaar) in een Dacia Dokker. "Het" reed constant in't midden en reed alle gaten dicht. Op een zeker moment wou "het" toch wat rapper gaan en besloot dan dit uiterst links te doen tegen een wat hogere snelheid dan dat ze op het middelste rijvak hanteerde maar was vergeten dat er daar nóg snellere reden ook...
En daarstraks op de A12 ene die voor niets of niemand plots op zijn rem ging staan voor ie de tunnel in reed, uitweek naar links (zou echt niet weten waarom) vervolgens de put naar boven tegen 100 naar boven reed, om dan uiterst links te komen zodat we onze CC mochten afzetten. Kunnen de mensen nu echt geen constante aanhouden als het wat heuvelachtig is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
Compleet negeren, dan erger ik me het minst.
Comment
-
Toch grappig hoe mensen hier altijd de Dacia rijders moeten afschilderen als slechte chauffeurs. Kunnen niet rijden en rijden met onveilige wagens en toch statistisch gezien niet meer ongevallen raar... Moest ik 1 euro krijgen telkens er op de autostrade de een of andere Premium rijder zich moedwillig net voor mij gooit (zonder reden is niks voor hem) of net gaat versnellen als ik hem inhaal ik was al lang rijk.
Comment
-
Inderdaad, bij mij was het daarstraks ene met een Porsche Cayenne die mij nog snel langs rechts voorbij wilt gaan (ik reed al links omdat ik rechtdoor moest, de rechter strook is om rechtsaf te gaan) terwijl ik al aan de maximum toegelaten snelheid aan het rijden was. Dan komt hij op de laatste moment voor mijn neus in gevlamd, reeds over de doorlopende witte lijn.
Zo een pipo's moesten ze hun rijbewijs laten opfretten, aan den trekhaak hangen en een paar rondjes mee rondrijden!!!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment