Ja, kan me voorstellen dat je met de leswagen sneller geconfronteerd wordt met agressie. Zeker weten. Werkt wellicht als een rode lap voor ne stier bij sommigen terwijl ze die leerling juist wat extra krediet moeten geven.
En aanvoelen van agressie is ook inderdaad sterk persoonsgebonden. ALs er bvb eens enen kort komt hangen ervaar ik dat niet als agressie terwijl veel mensen dit wel agressie vinden. Ik trek me dat niet aan. Maar als hij erop rijdt zal hij toch heel vriendelijk moeten zijn lol. T is niet omdat ik tolerant ben voor zulke zaken da'k mij ni meer boos kan maken
Als jij zegt dat je met de lesauto dagelijks met agressie geconfronteerd wordt, dan geloof ik dat en dat je daar veel minder tot gene last van hebt met je eigen wagen geloof ik dat ook.
Maar ik geloof echt niet dat men elke rit met agressie te maken krijgt, zelfs al is men hier kritisch tov. Het verhaal van Publisher doet me echt denken dat er sommige zaken uitgelokt worden, zelfs al is het wettelijk.
Er worden daar toch zaken vernoemd waarvan ik mijn ogen open trek. Om daaruit bvb een inhaalverbod voor vrachtwagens te gaan besluiten is kort door de bocht. Je krijgt dan één lange sliert van vrachtwagens wat op en afrijden van de uit of oprit bemoeilijkt. Kan je zeggen dat die camions afstand moeten houden wat correct is, maar ik weet zeker dat dit voor die mensen quasi onmogelijk is. Personenwagens gaan zich daar dan tussen zetten zodat de afstand weer te klein wordt en zo blijf je ook bezig...
Tolerantie is volgens mij toch nog steeds een sleutelwoord tot op bepaalde hoogte uiteraard.
Ook bvb 50 gaan rijden waar je 70 mag is perfekt toegelaten. Maar als je weet dat je hierdoor een hele sliert mensen achter je krijgt, waarvan wellicht enkelingen agressief zullen worden, dan vraag ik me af waarom men dat doet. Onzekerheid om met de wagen te rijden? Verbruik willen beperken? Ik weet het niet, maar het zorgt voor heel veel inhaalmaneuvers, klevers,...
Ik ben zelf genen heiligen, verre van. Wil me niet beter voordoen dan ik ben door dit hier te schrijven. Ik rij soms te snel.
En aanvoelen van agressie is ook inderdaad sterk persoonsgebonden. ALs er bvb eens enen kort komt hangen ervaar ik dat niet als agressie terwijl veel mensen dit wel agressie vinden. Ik trek me dat niet aan. Maar als hij erop rijdt zal hij toch heel vriendelijk moeten zijn lol. T is niet omdat ik tolerant ben voor zulke zaken da'k mij ni meer boos kan maken
Als jij zegt dat je met de lesauto dagelijks met agressie geconfronteerd wordt, dan geloof ik dat en dat je daar veel minder tot gene last van hebt met je eigen wagen geloof ik dat ook.
Maar ik geloof echt niet dat men elke rit met agressie te maken krijgt, zelfs al is men hier kritisch tov. Het verhaal van Publisher doet me echt denken dat er sommige zaken uitgelokt worden, zelfs al is het wettelijk.
Er worden daar toch zaken vernoemd waarvan ik mijn ogen open trek. Om daaruit bvb een inhaalverbod voor vrachtwagens te gaan besluiten is kort door de bocht. Je krijgt dan één lange sliert van vrachtwagens wat op en afrijden van de uit of oprit bemoeilijkt. Kan je zeggen dat die camions afstand moeten houden wat correct is, maar ik weet zeker dat dit voor die mensen quasi onmogelijk is. Personenwagens gaan zich daar dan tussen zetten zodat de afstand weer te klein wordt en zo blijf je ook bezig...
Tolerantie is volgens mij toch nog steeds een sleutelwoord tot op bepaalde hoogte uiteraard.
Ook bvb 50 gaan rijden waar je 70 mag is perfekt toegelaten. Maar als je weet dat je hierdoor een hele sliert mensen achter je krijgt, waarvan wellicht enkelingen agressief zullen worden, dan vraag ik me af waarom men dat doet. Onzekerheid om met de wagen te rijden? Verbruik willen beperken? Ik weet het niet, maar het zorgt voor heel veel inhaalmaneuvers, klevers,...
Ik ben zelf genen heiligen, verre van. Wil me niet beter voordoen dan ik ben door dit hier te schrijven. Ik rij soms te snel.
Comment