Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAch DHL, verspil uw tijd toch niet aan zulke puberale.. sorry, publisher praat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
Ik wil niet onbeleefd doen , maar telkens ze mij tegen houden en mijn paspooort in dat gleufje steken , ondervind ik dat ook , dan veranderen ze van good naar bad cop
en als ik alleen moet blazen en ze vragen geen papieren paspoort of auto papieren nooit last , tenzij ze mij kennen
sorry
Comment
-
Ik ben verre van een groene jongen en al zeker genen wereldverbeteraar. Dat zal intussen hier al welbekend zijn Krijg van tijd eens een boete, dan ben ik ook even lastig.
Maar echt, alle flikken zijn volgens mij toch niet slecht hoor. Ik denk dat hier vooroordelen spelen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenIk denk dat ik ouder ben dan jij En noem het weer eens keyboardwarrior of wat dan ook veel meer dan jou bereikt.
Oorspronkelijk geplaatst door Publisher Bekijk BerichtenMaar juist elders gepost dat we een maand lang niet gaan klagen. Dus bij deze proficiat aan de wereldverbeteraars en groen jongens. Die moeten er ook zijn. En gelukkig zijn er nog uitlaatkleppen als dit forum. Wat zou het zijn moesten we onze zwarte gedachten in werkelijkheid gaan omzetten? De bende van Nijvel zouden er snotters tegen zijn.
Comment
-
[QUOTE=DHL;n6348876]
Wat is de oorzaak hiervan ? Waarom krijg je last als ze je naam of gegevens opvragen ? Als ik dat mag vragen he, moet niet antwoorden als dat prive is.[
ik wou je een pm sturen maar da gaat blijkbaar niet
grtsMijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Wat is de oorzaak hiervan ? Waarom krijg je last als ze je naam of gegevens opvragen ? Als ik dat mag vragen he, moet niet antwoorden als dat prive is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Tja, hoe zou dat komen? 't Zal waarschijnlijk niet zijn omdat er lofbetuigingen in hun databank naast zijn naam staan hé.Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
[QUOTE=Inventief;n6348958]Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Wat is de oorzaak hiervan ? Waarom krijg je last als ze je naam of gegevens opvragen ? Als ik dat mag vragen he, moet niet antwoorden als dat prive is.[
ik wou je een pm sturen maar da gaat blijkbaar niet
grts
Comment
-
[QUOTE=DHL;n6349015]Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
Zou wel moeten werken hoor, krijg toch pm binnen van anderen. Krijg je een melding of zo ?
als ik u profile aanklik staat er alleen about en media en niks van zend privat messageMijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenMaar echt, alle flikken zijn volgens mij toch niet slecht hoor. Ik denk dat hier vooroordelen spelen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenNatuurlijl zijn niet alle flikken slecht, maar net als overal zitten er ook daar rotte appels tussen.
- Likes 1
Comment
-
Spijtig genoeg wel ja.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
- Likes 1
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAllemaal klootzakken, die flikken: https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-haar~a12fe91d
misschien had die flik een stuk in zijn kloten , wist hij niet wat hij deed en liep hij onbezonnen dat huis binnen , maar ja het staat in HLN dus ineens ist ne held .
Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
jakkel sorry maar nu zijde wel echt mis , want moest ik daar gepasseeerd hebben ik had die vrouw ook gered .
misschien had die flik een stuk in zijn kloten , wist hij niet wat hij deed en liep hij onbezonnen dat huis binnen , maar ja het staat in HLN dus ineens ist ne held .
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Een stuk in z'n kloten die flik? Net als u dan.
Ze moesten die met foto naam en adres in de gazet zetten ,
Zoals je aanvoelt , kan ik mij in publizer zijne uitleg wel verwarmen sorry
Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Anakin 2 Bekijk BerichtenOoit al meegemaakt da uw kind werd meegelokt door één of andere smeerlap.
Daarbij zelf alle opzoekwerk moeten verrichten,zoals vrienden contacteren,facebook afzoeken,gsm traceren,... tot in het holst van de nacht.
Politie deed niks want ze zou volgens hen wel weer opduiken.
Uiteindelijk een naam gevonden en adres waar alle sporen naartoe leiden.
Sito presto naar flikkenbureau gereden met die info en dan de melding kregen dat ze er niet heen gingen.
Wij toch naar die plaats,een sociale woonblok,gegaan.Fiets daar aangetroffen.Terug flikken bellen.Flikken arriveren en weet ge wat ze zeggen?
'We gaan hier nu 's nachts niet aanbellen.Te riskant,woont te veel gespuis en amokmakers en die daar niet mee gediend zullen zijn."
Met andere woorden;ze scheten drie kleuren.
Wanneer het duidelijk was voor hen dat we niet gingen vertrekken,hebben ze de namen op alle deurbellen binnen gaan bekijken.Daarna mocht ik komen waarbij ik een naam herkende die steeds opgedoken was.
Uiteindelijk onze dochter daar buiten gekregen.
Ik kan jullie zeggen dat als je zoiets meemaakt,uw respect voor de flikken ver onder de grond zit en nooit meer terug komt.
Comment
-
Deze morgend was ik bijna plat geweest.
Ik ben op de N80 op het tweede vak aan het rijden (vrachtwagen met oplegger voorbij aan het gaan), wanneer ik ter hoogte van de achterkant van de trekker ben begint die plots naar links te komen (had zelfs geen pinker op staan).
Ik heb plots alles dicht moeten slaan en naar links uitwijken, zat al op het gras langs de vangrail, gelukkig heeft de auto achter mij ook op tijd alles dicht gesmeten.
Toen de vrachtwagen al op het linker vak reed deed die mongool zijn pinker pas aan, dan is het ook niet meer nodig.
Zowel ik als de bestuurder achter mij hebben nog geclaxonneerd, maar daarop reageerde hij ook totaal niet.
Enkele kilometers eerder was er nog een vrachtwagen die op een kruispunt van links kwam zonder te stoppen, nu ja dat was nog niet zo erg gewoon effe de voet van het gas.
(Het word tijd om terug een dashcam in de auto te plaatsen)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Ik reed de zondag naar de zee toen ne camion onderdelen verloor van zijn cabine. Grote stukken polyester vlogen eraf recht naar mij. Gelukkig reed ik niet traag waardoor ik direct kon uitwijken naar het derde vak en de stukken op een paar centimeters miste met m'n rechtervoorwiel.
Vraag me af wat gedaan mocht dit op mijn auto gevlogen zijn.... doen stoppen en flikken bellen zeker ? Of achter blijven rijden en flikken bellen... Dat moette nu toch zien al rijden of voor je vertrekt dat er grote onderdelen aan het loskomen zijn, veronderstel ik.
In feite is ne dashcam inderdaad ni slecht om sommige zaken te bewijzen. Wil dat enkel niet in d'een otto omdat dit ook alle gesprekken opneemt en dus geen enkele privacy meer geeft mocht je iets ernstigs tegenkomen. Niemand hoeft te horen wat mijn vrouw en ik allemaal bespreken
Comment
Comment