Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Ze hebben gelijk. Ook ik kocht mijnen otto niet om naar te kijken
    Ik heb ook een auto om mee te rijden, ah ja, daar dient dat immers voor.

Maar hou ons niet langer in spanning. Kom nu eens op de proppen met uw goedkope en efficiënte oplossingen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Tegenwoordig kan ik dat spijtig genoeg niet meer door gezondheidsproblemen, al zou ik dat heel graag doen.
      Als het niet meer kan, dan kan het uiteraard niet anders.

Maar binnenkort kunnen de meeste gezonde jongelingen het ook niet meer. Ik zie genoeg bij mij op 't werk. Nog nooit meegemaakt wat we de de laatste jaren meemaken, zoveel jongeren die niet meer slagen in hun jaarlijkse sporttesten. Overgewicht en een lamentabele conditie zijn schering en inslag. Maar ze hebben wel allemaal een auto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Tuurlijk is dat uw goed recht. Alleen spijtig dat in veel regio's mensen die de auto wel echt nodig hebben mee in het druk verkeer staan, waar een hele hoop tussenzit die gemakkelijk een alternatief hadden kunnen nemen.
        Hoe geen vermanend vingertje meer ? Ge gaat ze zelfs gelijk geven nu... Bizarre wending in deze spannende reeks.

Comment

Hoe geen vermanend vingertje meer ? Ge gaat ze zelfs gelijk geven nu... Bizarre wending in deze spannende reeks.
          Het verschil met u is dat ze de realiteit wel onder ogen zien, iets wat bij u een zwaar probleem is.

Maar kom kom, waar blijven die oplossingen van u??

Edit: voilà, m'n woorden zijn nog niet koud...
          Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Maar moest ik in een drukke stad wonen zou ik het grootste deel van mijn verplaatsingen ook met de fiets doen hoor, maar ik woon er niet, dus ik doe het ook niet.

Wat ik mezelf wel zie doen, is op termijn een elektrische fiets kopen voor mijn woon-werk verkeer, maar dat zal iets zijn voor de toekomst..
          Last edited by Jakkel; 28/02/2018, 20:28.

Comment

Tuurlijk is dat uw goed recht. Alleen spijtig dat in veel regio's mensen die de auto wel echt nodig hebben mee in het druk verkeer staan, waar een hele hoop tussenzit die gemakkelijk een alternatief hadden kunnen nemen.
            Tja, mijn woon-werk verkeer bestaat voor 90% uit binnenwegen waar ik, zeker met ne vroege om 5u30, praktisch niemand tegenkom. En nog een voordeel van ploegen is dat ik boodschappen kan doen op de rustige momenten, en geen wachtrijen aan de kassa's, das ook een luxe!
            Maar moest ik in een drukke stad wonen zou ik het grootste deel van mijn verplaatsingen ook met de fiets doen hoor, maar ik woon er niet, dus ik doe het ook niet.

Wat ik mezelf wel zie doen, is op termijn een elektrische fiets kopen voor mijn woon-werk verkeer, maar dat zal iets zijn voor de toekomst..
            2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Kan ik me helemaal in vinden.

Comment

• Kuch kuch... .

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Volledig akkoord ook van mijnentwege...Er zijn heel snel uitvoerbare, uitermate doeltreffende en zeer goedkope oplossingen.... Iedereen kent ze
                Ik niet, die van u toch niet.

Comment

Het verschil met u is dat ze de realiteit wel onder ogen zien, iets wat bij u een zwaar probleem is.

Maar kom kom, waar blijven die oplossingen van u??

Edit: voilà, m'n woorden zijn nog niet koud...
                  En jongske, wie zegt dat ik de realiteit niet onder ogen zie ? Nog ne keer IK LIG ER GEWOON NIET WAKKER VAN. Ik lig niet wakker van de drukte rond Antwerpen waar gij zelf gaan wonen zijt en nu komt klagen dat er files staan. T is godverdomme 80 km van mijn deur. Idem voor degenen die in Zaventem gingen wonen en nu klagen dat ze vliegers horen... IK LIG DAAR OOK NIET WAKKER VAN.

Comment

• Gaat het al over iets anders?
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

En jongske, wie zegt dat ik de realiteit niet onder ogen zie ? Nog ne keer IK LIG ER GEWOON NIET WAKKER VAN. Ik lig niet wakker van de drukte rond Antwerpen waar gij zelf gaan wonen zijt en nu komt klagen dat er files staan. T is godverdomme 80 km van mijn deur. Idem voor degenen die in Zaventem gingen wonen en nu klagen dat ze vliegers horen... IK LIG DAAR OOK NIET WAKKER VAN.
                      Jaag je je nu op??

Ah zo, verhuizen is de snelle, efficiënte en goedkope oplossing?
                      Dus allemaal naar uwen berg verhuizen? Maar is het dan daar geen file als we daar allemaal gaan arriveren???

En ik woon niet in Antwerpen... .

Comment

• Neeje... hij blijft zagen want hij wil absoluut gelijk krijgen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                          Gaat het al over iets anders?
                          Nee. Maar we weten nu eindelijk wel de oplossing. Allemaal verhuizen naar waar het rustig is.

Comment

Jaag je je nu op??

Ah zo, verhuizen is de snelle, efficiënte en goedkope oplossing?
                            Dus allemaal naar uwen berg verhuizen? Maar is het dan daar geen file als we daar allemaal gaan arriveren???

En ik woon niet in Antwerpen... .
                            Verhuizen ??? In feite is dat wel niet zo dom wat je daar zegt. Beetje dichter bij het werk gaan wonen. G hebt goei ideeen

Comment

Neeje... hij blijft zagen want hij wil absoluut gelijk krijgen....
                              Ik zaag niet. Ik vraag gewoon naar uw oplossingen. Kalm jongen, kalm.

Comment

• Het narcistisch orakel heeft gesproken, daar kan je niet tegenop DHL.

Comment

Verhuizen ??? In feite is dat wel niet zo dom wat je daar zegt. Beetje dichter bij het werk gaan wonen. G hebt goei ideeen
                                  Ja, dat is heel gemakkelijk en heel goedkoop. En zeker voor tweeverdieners dé oplossing.

Comment

• Jongens toch...

Het is hier een autoforum, nogal logisch dat de meeste verknocht zijn aan hun wagen. Zou er ook maar al te graag mee naar het werk kunnen rijden, maar de reden dat ik het niet doet? Omdat ik em nergens veilig kan parkeren, het is het mij ni waard dat een of andere debiel schade aan mijn wagen toebrengt, laat em dan liever thuis staan, zal em langer meegaan en zullen de ritten die ik er dan wel mee doe nog zo leuk zijn!

Ik heb er trouwens meer plezier aan van met de scooter naar het werk te rijden dan met de wagen! Heb een enorme hekel aan files of geen vlot verkeer! Dat er veel files zijn hebben we alleen aan onszelf te danken, dat iedereen zich is met het rijden zou bezighouden dan me andere dingen e, tzou allemaal wa sneller vooruit gaan.
                                    Last edited by ; 28/02/2018, 20:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                      Jongens toch...

Het is hier een autoforum, nogal logisch dat de meeste verknocht zijn aan hun wagen.
                                      Gezond verknocht zijn aan je auto is niet verkeerd. Ik ben ook een autoliefhebber. Maar een autoliefhebber hoeft niet per se alle korte ritjes met de auto te doen en een fiets met platte banden in de garage te hebben staan. Het is zelfs ongezond voor je auto, zeker met deze temperaturen. Eigenlijk ben je dan helemaal geen liefhebber.

Comment

Gezond verknocht zijn aan je auto is niet verkeerd. Ik ben ook een autoliefhebber. Maar een autoliefhebber hoeft niet per se alle korte ritjes met de auto te doen en een fiets met platte banden in de garage te hebben staan. Het is zelfs ongezond voor je auto, zeker met deze temperaturen. Eigenlijk ben je dan helemaal geen liefhebber.
                                        Aangezien die van mij veel stil staat gebruik ik em eigenlijk enkel bij langere ritten. Daarom dus dat ik vaak de fiets neem bij korte ritjes, weer of geen weer.
                                        Scooter is enkel voor woon-werk verkeer. Met de kledij die ik moet dragen is het alles behalve gemakkelijk om daarmee naar de bakker ofzo te gaan. Ben ik sneller met de fiets. Op mijn werk moet ik mij toch herkleden dus maakt het niet zoveel uit of ik nu een motobroek moet uitdoen of een jeansbroek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Ik heb er trouwens meer plezier aan van met de scooter naar het werk te rijden dan met de wagen! Heb een enorme hekel aan files of geen vlot verkeer! Dat er veel files zijn hebben we alleen aan onszelf te danken, dat iedereen zich is met het rijden zou bezighouden dan me andere dingen e, tzou allemaal wa sneller vooruit gaan.
                                          Dat ook al. Maar een hoop auto's van de baan helpen ook.

Comment

Working...
                                          X