Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En nu toon je mij letterlijk waar ik het tegendeel beweer. Maar letterlijk he man.

Ge zijt gewoon ne slechte verliezer, niet meer, niet minder....

Nam wel dankbaar gebruik van Mauriceke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      En nu toon je mij letterlijk waar ik het tegendeel beweer. Maar letterlijk he man.
      Je zou beter antwoorden ipv niets te zeggen.
      M'n vragen zijn letterlijk de dingen uit gans de discussie, niet meer, niet minder.

Comment

Ge zijt gewoon ne slechte verliezer, niet meer, niet minder....
        Het gaat niet over winnen of verliezen. Wel over de waarheid en geen waarheid. Waar hebben ik dingen gezegd die niet kloppen?

Comment

De auto mag van mij gerust de stad uit, ik heb er geen probleem mee he. En dat kan.. maar in de juiste volgorde. Niet eerst de auto buiten, de stad laten leeglopen en verloederen en dan pas zoeken naar alternatieven om de bevolking terug naar de stad te halen. Ze hebben gewoon verkeerd gegokt door te denken dat enkel door verbieden zonder investeren de stad leefbaar zou blijven. En die boomerang krijgen ze nu keihard terug in hun gezicht.
          In Antwerpen loopt alles misschien vlotjes, ik kom daar nooit dus geen voeling mee. Kan goed zijn dat daar de buurten heropgebouwd zijn en bewoond worden door gezinnen.
          Dichterbij, Brussel, Gent... loopt het niet erg goed. Daar zijn ze er niet alleen in geslaagd de stad te laten leeglopen en te verloederen... daar moeten ze nu eerst hele buurten gaan opkuisen vooraleer er enige sprake kan zijn van wederopbouw. Haal de studenten in Gent weg en er blijft bitter weinig over.
          Hoe ze het gaan oplossen weet ik niet. Ze hebben de auto verboden omdat de lucht slecht zou zijn. En toch liepen de mensen weg...
          In die vermindering van het KI geloof ik niet als de oplossing voor alles. Investeren zal men als particulier ook niet meer willen doen in een woning om te verhuren aldaar...
          In ieder geval... da ze het oplossen he. Voor mij is de stad jammer genoeg passé. Ik heb er niks te zoeken...
          Voila, hier werd je boos... Vraag me af wat ik verkeerd zei.

Dat de handelaren niet blij zijn met het bannen van de auto, toen ging je helemaal over je toeren.
          En toch heb ik gelijk, sorry... Maar je moet willen lezen wat ik schrijf. Jij slaagt daar niet in, anderen blijkbaar wel.

Uitgebreide enquette met resultaten sinds circulatieplan Gent. Niet zo succesvol zoals jij beweert...

Een reeks rondetafelgesprekken met mensen die in Gent werken uitvoeren, pendelen of de stad bezoeken toont geen rooskleurig beeld van het Gentse circulatieplan. Senioren en minder mobielen zijn wel positiever over de situatie in Gent.

Heb ook nooit gezegd dat er niets moet gebeuren. Dat heb jij er in je colere van gemaakt toen ik zei dat ik er eigenlijk niet van wakker lig dat er op 80 km van mijn huis een file staat. Maar wel dat ik het ook erg vind. Letterlijke woorden.

Da'k de rust opgezocht heb op mijnen berg, is er volgens jou totaal over. Zeker omdat ik hier mijn leven opbouwde en beweer dat het mogelijk is te werken in functie van je woonplaats en omgekeerd.

Weeral mis volgens jou... Zie er niks verkeerd in.

Heb ik ook nog gezegd dat je kan verwachten dat je, als je tegen Antwerpen woont, meer files kan verwachten dan iemand in de Vlaamse Ardennen.
          Resultaat nog kwaaier. Dan werd ik plots dom, verzuurd en wereldvreemd volgens jou.

En daartussen door probeer je mij leugenachtig te maken door zaken te zeggen die ik niet uitsprak, uit zijn context te trekken en te zeggen dat ik woorden verdraai.

Het was gewoon 1 lange tirade om de fiets te verdedigen.

Comment

• En dit nu al drie dagen lang. Ik voel me gegeneerd eigenlijk tov de andere lezers. Maar telkendage moet je weer van alles oprakelen, vooral toen Mauriceke ten tonele kwam. Die steun kwam je zeer goed uit, zeker zijn laatste reactie. Daar kickte je wellicht op.

Nogmaals, men kan ver gaan, heel ver... maar bepaalde grenzen laat ik niet overschrijden.

Comment

Voila, hier werd je boos... Vraag me af wat ik verkeerd zei.
              Verloedering van de stad heeft amper iets te maken met het bannen van die auto uit de stad. Ook niet met volk terug naar de stad te lokken. Dat heeft meer met verwaarlozing, de komst van immigranten enzomeer te maken. Dat zijn andere discussies.

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              Dat de handelaren niet blij zijn met het bannen van de auto, toen ging je helemaal over je toeren.
              En toch heb ik gelijk, sorry... Maar je moet willen lezen wat ik schrijf. Jij slaagt daar niet in, anderen blijkbaar wel.
              Hou met je gelijk, man. Ik, en niet alleen ik, heb gezegd dat de voornaamste oorzaak van de teloorgang niet te wijten is aan het bannen van de auto, jij wel. De voornaamste redenen, zijn andere redenen. Dat is alles wat ik daar op gezegd heb.

Heb ook nooit gezegd dat er niets moet gebeuren. Dat heb jij er in je colere van gemaakt toen ik zei dat ik er eigenlijk niet van wakker lig dat er op 80 km van mijn huis een file staat.
              Dat heb je inderdaad letterlijk gezegd, dat het u niet interesseert. Want, jij hebt de rust opgezocht. En als jij die rust kan vinden, dan kan iedereen dat. Letterlijk uw woorden.

Da'k de rust opgezocht heb op mijnen berg, is er volgens jou totaal over. Zeker omdat ik hier mijn leven opbouwde en beweer dat het mogelijk is te werken in functie van je woonplaats en omgekeerd.
              Heb ik nooit gezegd! Wel dat als je rust wilt je maar moet verhuizen en dat zoiets écht niet simpel is voor iedereen, gestaafd met een hoop onderbouwde argumenten. Argumenten die je elke keer weer negeert. Als we allemaal naar uw berg verhuizen, dan is het daar file. Vind jij dat een oplossing?

Heb ik ook nog gezegd dat je kan verwachten dat je, als je tegen Antwerpen woont, meer files kan verwachten dan iemand in de Vlaamse Ardennen.
              Resultaat nog kwaaier. Dan werd ik plots dom, berzuurd en wereldvreemd volgens jou.
              Tuurlijk is dat dom. Als je je eraan stoort, dan moet je maar verhuizen volgens u. Eeven de haven van Antwerpen meenemen, alle economie rond Brussel en Antwerpen? Hallo? Daal eens neer.

En daartussen door probeer je mij leugenachtig te maken door zaken te zeggen die ik niet uitsprak, uit zijn context te trekken en te zeggen dat ik woorden verdraai.

Het was gewoon 1 lange tirade om de fiets te verdedigen.
              Het is geen tirade, gewoon een pleidooi voor een bewuster gebruik van de fiets. En dat zo'n bewuster gebruik een deel van de ellende kan oplossen Meer heb ik niet gezegd.

Comment

En dit nu al drie dagen lang. Ik voel me gegeneerd eigenlijk tov de andere lezers. Maar telkendage moet je weer van alles oprakelen, vooral toen Mauriceke ten tonele kwam. Die steun kwam je zeer goed uit, zeker zijn laatste reactie. Daar kickte je wellicht op.
                Nog eens, hou die belachelijke insinuaties voor jezelf.

Comment

• onderzoek op bestelling van NVA bij 56 personen, hoe representatief.

iemand een zakje popcorn?

Comment

• Je reageert nu op alles en in feite weerleg je niets. Ook inde link die ik aanhaalde heb je gelezen wat je wou lezen. Ik schreef letterlijk dat ze voor alternatieven moesten zorgen en dat er heel lang veel te weinig geinvesteerd werd in de steden. Als klap op de vuurpijl weerden ze nu de auto zonder alternatieven te voorzien en de mensen bleven weg. Is dit onjuist misschien ?

Dat de handelaren niet tevreden zijn heb jij stevig ontkent. Loopt nog altijd evenveel volk op de Meir antwoordde je. Heb je die link gelezen van die enquette?

Ik heb inderdaad de rust opgezocht, heb niet gezegd dat iedereen dit moet doen, wel gezegd dat iedereen voor zichzelf kan beslissen waar men zich settelt. Zie hier ook geen onjuistheden in, volgens jou kan dit niet meer. OK so what ? Ik kon het, mijn vrouw kon het, al de mensen die hier wonen deden het... Zijn die allemaal wereldvreemd dan ?

Kom jij dan af met de haven kan je niet verhuizen... Tja... da's juist
                    Alternatief is dan de trein nemen of zo. Of kort bij de haven gaan wonen en fietsen. Mogelijkheden genoeg. Idem voor Brussel, in theorie is daar woonplaats genoeg. Maar niemand wil het nog.

Je blijft over hetzelfde ratelen. K heb u n'een dag op de ignorelist gezet en ik merk dat je gewoon verder gaat.
                    Dat is frustratie, pure frustratie.

En nu gaan we er echt over stoppen... wil je nog eens nagooien om het laatste woord te hebben...it's up to you.

Ik schaam me al genoeg me te laten meeslepen in een platte onlineruzie terwijl ik besef dat degene die alles aandachtig las het wel begrijpt, zie opmerkingen in het gesprek en ik zie pm'en. De enige hulp was Maurice. is dat een insinuatie? Nee een gewone vaststelling.

Comment

• Ik volg jakkel in z'n argumentatie maja k sta op uw negeerlijst.

PS absoluut niet netjes van maurice maar je had dit snel kunnen doorhebben (geregistreerd de dag na de ban en meteen in dit topic op uw doos komen geven, en dan z'n nickname, verjaardag 1 april etc )
                      Last edited by sunking; 02/03/2018, 14:01.

Comment

Je reageert nu op alles en in feite weerleg je niets. Ook inde link die ik aanhaalde heb je gelezen wat je wou lezen. Ik schreef letterlijk dat ze voor alternatieven moesten zorgen en dat er heel lang veel te weinig geinvesteerd werd in de steden. Als klap op de vuurpijl weerden ze nu de auto zonder alternatieven te voorzien en de mensen bleven weg. Is dit onjuist misschien ?
                        Het weren van de auto gaat samen met een betere infrastructuur voor fietsers en wandelaars. Dat is logisch, er komt letterlijk plaats vrij. Parkeerpleinen in steden worden wandelpleinen of parken, op wegen zonder auto is meer plaats voor fietsers en voetgangers. Dat is geen mening, dat is zo. Kijk naar de steden in Nederland, daar heerst een andere mentaliteit ivm dat fietsgebruik. Daar staan ze voor op ons. Wij vinden fietsen een vies woord, dat is nog die typische Belgische mentaliteit.

Dat de handelaren niet tevreden zijn heb jij stevig ontkent. Loopt nog altijd evenveel volk op de Meir antwoordde je. Heb je die link gelezen van die enquette?
                        Heb ik niet ontkend! Wel dat niet alleen het bannen van de auto de enige oorzaak is van de teloorgang van de kleine handelaar. Al een massa keren aangehaald.

Ik heb inderdaad de rust opgezocht, heb niet gezegd dat iedereen dit moet doen, wel gezegd dat iedereen voor zichzelf kan beslissen waar men zich settelt. Zie hier ook geen onjuistheden in, volgens jou kan dit niet meer. OK so what ? Ik kon het, mijn vrouw kon het, al de mensen die hier wonen deden het... Zijn die allemaal wereldvreemd dan ?
                        Aan uw opvattingen te merken kan je wel zeggen dat je iets of wat wereldvreemd op zo'n berg wordt, ja. Enfin, alle gekheid op een stokje. Op plaatsen waar het rustig is, is dikwijls weinig werkgelegenheid, da's juist hé? Hoe kunnen we met z'n allen rustig gaan wonen én toch dicht tegen ons werk gaan wonen? Daar klopt iets niet, toch? Oké, we kunnen ook allemaal rustig gaan wonen en ver van de 'economie'. Maar... dan moeten we elke dag een hoop km's gaan bollen om tot op ons werk te geraken, juist? Gaan die toegangswegen tot die concentratie van bedrijvigheid dan ook niet verzadigd geraken? Toch wel hé, niet? Zou het allemaal niet kunnen liggen aan de bevolkingstoename en de economie die maar blijft groeien? Aan de dorpen die kleine steden worden, kleine steden die steden worden, enz...?

Kom jij dan af met de haven kan je niet verhuizen... Tja... da's juist
                        Alternatief is dan de trein nemen of zo. Of kort bij de haven gaan wonen en fietsen. Mogelijkheden genoeg. Idem voor Brussel, in theorie is daar woonplaats genoeg. Maar niemand wil het nog.
                        Kort bij de haven wonen en de fiets nemen? Waarom als je een auto hebt? Ik heb een auto en betaal daar belastingen voor, dan wil ik die ook gebruiken. Ook om naar de bakker te gaan, de kindjes 800m ver van 't school te gaan halen, enz... én om vlakbij naar m'n werk te rijden. Nu pleit je zelf voor een bewuster gebruik van de auto en wil je 't fietsen stimuleren. Nu kan ik niet meer volgen... . En 't is niet alleen de haven hé, de economie van Vlaanderen draait voornamelijk rond de regio Brussel en Antwerpen.

Je blijft over hetzelfde ratelen. K heb u n'een dag op de ignorelist gezet en ik merk dat je gewoon verder gaat.
                        Dat is frustratie, pure frustratie.
                        Ik vind eerder mensen die negeerlijsten gebruiken gefrustreerd.

Ik schaam me al genoeg me te laten meeslepen in een platte onlineruzie terwijl ik besef dat degene die alles aandachtig las het wel begrijpt, zie opmerkingen in het gesprek en ik zie pm'en. De enige hulp was Maurice. is dat een insinuatie? Nee een gewone vaststelling.
                        Er zijn nog anderen ook hoor. Maar ja, als uw negeerlijstje vol staat.

Comment

• Staat niet vol, maak je geen zorgen.... Godverdorie, Maurice werd gebanned, zijn vriendje Sunking niet. En die is Maurice komen bijspringen. Hij wist dat Maurice dat vals accont was, schoot hem weer ter hulp en de cirkel is rond. En daar maakte jij dan weer dankbaar gebruik van....

Of hoe spelen we het spelletje vals...Gewoon om gelijk te krijgen waar geen gelijk te rapen valt.

Man man man, wat een achterbaks gedoe. Hebben jullie echt geen leven meer? Ik zit op dit forum om wat te babbelen en dat lukt heel goed.
                          Moest ik nog werken, k zou de tijd niet gehad hebben om zulke constructies op te zetten

Nu pas begrijp ik sommige pms....
                          Last edited by ; 02/03/2018, 15:11.

Comment

Staat niet vol, maak je geen zorgen.... Godverdorie, Maurice werd gebanned, zijn vriendje Sunking niet. En die is Maurice komen bijspringen. Hij wist dat Maurice dat vals accont was, schoot hem weer ter hulp en de cirkel is rond. En daar maakte jij dan weer dankbaar gebruik van....

Of hoe spelen we het spelletje vals...Gewoon om gelijk te krijgen waar geen gelijk te rapen valt.

Man man man, wat een achterbaks gedoe. Hebben jullie echt geen leven meer? Ik zit op dit forum om wat te babbelen en dat lukt heel goed.
                            Moest ik nog werken, k zou de tijd niet gehad hebben om zulke constructies op te zetten

Nu pas begrijp ik sommige pms....
                            Vals spelen, gelijk halen, achterbaks gedoe,..? Alles oké?

Comment

• Ja hier wel. Begin het door te hebben. Jij had Maurice graag heb je me ooit gezegd. Sunking uiteraard ook.

Daarom kreeg ik verwittigingen van mensen. Nog erger zelfs, Jakkel, want blijkbaar heb je hier wel een serieuze vijand zitten.

Meer zeg ik er niet over, het is gewoon oneerlijk spel geweest.

Comment

• Ik ben het vriendje van maurice niet en heb hem ook niet geholpen. Ik had wel snel een vermoeden dat hij het was met die andere account... daar moet je niet voor gestudeerd hebben.

Comment

• Mensen van dit alloi passen niet in mijn omgeving. Account mag ook weg, jullie winnen het spel.... Maar weet dat het nog niet gespeeld is.

Comment

Ja hier wel. Begin het door te hebben. Jij had Maurice graag heb je me ooit gezegd. Sunking uiteraard ook.
                                    Ja, ik vind dat Maurice dikwijls een punt heeft. En dan!? Dat heeft toch niks met dit te maken?

JDaarom kreeg ik verwittigingen van mensen. Nog erger zelfs, Jakkel, want blijkbaar heb je hier wel een serieuze vijand zitten.
                                    Meer dan één ook. Friendly fire noemen ze dat! En achterbaks ook uiteraard.

JMeer zeg ik er niet over, het is gewoon oneerlijk spel geweest.
                                    Is dit dan een spel?

Comment

Mensen van dit alloi passen niet in mijn omgeving. Account mag ook weg, jullie winnen het spel.... Maar weet dat het nog niet gespeeld is.
                                      Doe wat je niet laten kunt, jongen.

Maar deze keer moet je van mij geen hulp meer verwachten.

Comment

• Van u heb ik nooit hulp verwacht of zo hoor. Zou niet weten waarbij ik jou zou nodig hebben. Mensen als jij zorgen net voor de algemene teloorgang.
                                        Ge zijt gewoon ne gefrustreerde jongen, kwaad als een kind als die ongelijk krijgt.

En ongelijk heb je, je wil of durft het niet inzien. Zeker nu je op zo laag niveau handelt. Je bent geen greintje respect waard en wellicht krijg je dat ook niet in je omgeving... Vandaar uitingen van frustratie over je woonplaats, omgeving tot afgunst toe.

Triestig als je zo de balans opmaakt he

Comment

• Kindjes 't is het grote ergernis topic, niet het grote zoek boel topic.

Mijn huidige ergernis, mensen die niet weten of ze nu te snel of traag willen rijden. Dan rij je braaf de snelheidslimiet op een 2 baanvak, komt daar zo ene af die net naast je komt rijden op het punt dat het naar 1 baanvak gaat. Je moet remmen om er nog op te kunnen, dan zet je terug cruisecontrol op, 2 sec later zit je al op zijnen bumper omdat die persoon nu 10km/h te traag rijd voor eventjes om dan weer te versnellen (uiteraard meermaals per 100 meter).

Comment

Working...
                                          X