Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Taxi is gewoon te duur voor wat het is. Je stapt in, en bent 8 Euro kwijt. Hoe onlogisch is dat? En als je in het buitenland bent, rijden ze sowieso om. Niet allemaal, maar in elke grote stad zijn er zeker te vinden.

    Uber is 100 keer makkelijker, 100 keer duidelijker qua prijs, en het werkt gewoon.

    Een taxi neem ik niet meer, gewoon al omdat ik hun reactie nu zeer arrogant vind.
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

    '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

      Ik snap dat echt niet.
      Als ik op de luchthaven een Taxi neem voor ocharme 15km zonder files, dan kost dat 45€.
      Bestel ik die een week op voorhand bij een Leuvens bedrijf, dan komen die tot bij mij thuis gereden en brengen me naar de luchthaven ook voor 45€.
      Waarom doen die dat als er niks mee te verdienen valt?

      Uber levert voor de chauffeur ook een kostenbesparing doordat hij geen "dispatcher" moet betalen, en omdat de betaling door de klant een stuk makkelijker en zekerder is.
      Als ik in een vreemde stad ben zonder auto, dan is het eerste wat ik probeer : Uber. Je bestelt die zo makkelijk, je weet wanneer de chauffeur komt, met welke auto etc.
      Direct na de rit heb je een factuur in je mailbox waarop het bedrag, naam chauffeur en een plannetje van de route staat. Geen gezever meer met chauffeurs die omwegen rijden.

      In Toronto bv rijden er 25.000 Uber chaufferurs rond. Mensen sturen hun kinderen naar de voetbal per Uber ipv zelf te rijden.

      Dat er nu taxibedrijfen eigen apps hebben kan zijn, maar hoeveel moet ik er dan installeren om een taxi te krijgen? En welke taxi werkt er in mijn buurt?

      Maar dat er aan gelijkaardige regels moet kunnen gewerkt worden: akkoord!

      Op de luchthaven zelf een taxi nemen moet je nooit doen, nergens ter wereld. Dat zal altijd duurder zijn. In Zaventem mogen ze hun meter dubbel zetten omdat ze het perimeter stelsel mogen gebruiken buiten hun zone. Die doen niets illegaals, het mag zo van het Brussels hoofdstedelijk gewest. Met als gevolg dat je voor een rit Zaventem > Antwerpen-C gemakkelijk €130 á €150 gaat betalen en in de andere richting voor €75 gesteld bent als je die op voorhand besteld.

      Je moet voor jezelf al eens de berekening maken van hoe lang die chauffeur met jou rit van Leuven naar Zaventem zal bezig zijn. In het allerbeste geval ('s nachts bvb) minstens 75min. Van die €45 mag je al eerste de btw (is maar 6%) uit verrekenen en de chauffeur zijn loon. Bruto zo'n kleine €16,00. De rest is voor "de baas". Die chauffeur zijn volgende rit is misschien bij terugkomst in Leuven maar eerst een klein uur later. M.a.w. die brave man brengt misschien €45 binnen op 2uur tijd...

      Bij Uber moet je als chauffeur een deel van je verdienste afstaan. Dus mag je dit gelijkstellen met de kosten van een dispatcher op een taxicentrale. Er bestaan websites waar je als bedrijf of privé gebruiker een rit kan laten registreren. Die website eigenaars (verdoken link naar Uber-organisatie) bepalen de kostprijs van die rit. Vervolgens wordt die rit aangeboden aan chauffeurs die op die website hebben ingetekend en met die prijs akkoord zijn, wel -20% voor de "website-uitbuiter".

      Betalingen in een reguliere taxi kunnen tegenwoordig vlot en gemakkelijk betaald worden zeker bij de grote gevestigde maatschappijen in grootsteden. In Antwerpen bvb hebben zowel Antwerp-tax (de grootste) en DTM (tweede grootse) zelf hun eigen apps. en kan je elektronisch betalen. Ik veronderstel dat V_tax in Gent dit ook kan aanbieden. Zij bieden ook per sms de te volgen wagen aan zodat je weet wanneer die voor je deur staat.
      Er bestaan ook Europese apps om taxi's te bestellen. Dus zo anders dan bij Uber zal dit zeker wel niet zijn. Maar...buiten de grote taximaatschappijen in de grootsteden zijn er duizenden kleine bedrijfjes of zelfstandigen en daar zal je die mogelijkheden allemaal niet bij hebben als ze niet verbonden zijn aan een taxicentrale.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
        Uber heb ik nog nooit genomen wel 2x een 'reguliere' taxi genomen in Brussel. Tzal bij die 2 keer blijven. Ik heb nie rap schrik in den auto maar bij die twee had ik schrik.
        Na den eerste dacht ik nog, 'het zal een uitzondering zijn'. Maar den tweede reed nog zotter en gevaarlijker. Iets typisch aan Brusselse taxi chauffeurs?
        Goh, dat is een beetje kort door de bocht natuurlijk maar ik begrijp je wel.

        1) Overal in heel de wereld vind je van die "piloten". Heb ik zelf ook al eens mogen ervaren op een ritje Alicante > Torrevieja. Zelden zoveel schrik gehad als toen en dat overkomt me echt maar zelden.

        2) Gezien die heren meestal op procenten/commissie staan is het voor hen belangrijk om zoveel mogelijk ritten uit te voeren op een dag. En net daar wringt hem het schoentje.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

        Comment


        • Een keer de taxi van Blankenberge naar Knokke genomen. Kerel reed als een zot. Mijn moeder zat er ook bij en deed bijna in haar broek. Heb de 'chauffeur' dan toch duidelijk gemaakt dat als hij betaald wilde worden voor de rit hij normaal moest gaan rijden. Heeft ie dan ook gedaan.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
            Zou wel goed zijn mocht er een meer betaalbaar alternatief dan de taxi mogelijk zijn. Mocht je tegen aanvaardbare prijzen vervoer kunnen hebben van en naar waar je het zelf wil, zou mij dat zelfs motiveren om 1 wagen weg te doen. En ik vermoed dat daar heel veel mensen zouden op ingaan.
            Ik begrijp wel goed dat een taxi heel wat kosten met zich meebrengt door allerhande wetgevingen, een werknemer, de auto zelf,... Misschien kan men vanuit overheidswege toch een wettelijk aanvaardbaar kader vinden voor initiatieven zoals Uber waarbij een taxibedrijf op één of andere manier geholpen wordt om toch te blijven bestaan (subsidies?). En hierbij de mensen bewust laten worden hoeveel een wagen kost op jaarbasis en dat ze voor een lager bedrag hun verplaatsingen kunnen doen als je uiteraard weinig gebruik maakt van je wagen ?
            Het zou toch een manier kunnen zijn om het aantal auto's sterk te verminderen ? (kost de staat dan natuurlijk twee keer geld, enerzijds de taxi subsidieren, anderzijds de enorme inkomsten die ze verliezen als er minder wagens rijden...)
            Beste pakjesman, het taxi en VVB-wereldje wordt al gesubsidieerd. Zij zijn namelijk vrijgesteld van de verkeersbelastingen en betalen enkel het BIV. Ook een rit zelf krijgt al jaren een zetje van de regering want in de prijs van die taxirit zit maar 6% btw ipv 21%.

            Ik heb al tientallen (taxi)maatschappijen weten failliet gaan door de jaren heen. Om de haverklap zijn er ook overnames te registeren in steden, net zoals nu massaal in de transportsector gebeurt.

            Ze zijn nu wel in Vlaanderen met projecten bezig om het taxirijden meer te integreren in combinatie met het openbaar vervoer zoals de lijn. Tien jaar te laat want in Nederland doen ze dat al 20 jaar en zal hier in België nooit echt van de grond geraken gezien de ingesteldheid van een gemiddelde Belg. Maar ik geef toe, alles moet een kans krijgen.
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Een keer de taxi van Blankenberge naar Knokke genomen. Kerel reed als een zot. Mijn moeder zat er ook bij en deed bijna in haar broek. Heb de 'chauffeur' dan toch duidelijk gemaakt dat als hij betaald wilde worden voor de rit hij normaal moest gaan rijden. Heeft ie dan ook gedaan.
              Ik denk dat er al een paar miljoen mensen hetzelfde verhaal kunnen vertellen als jij. Het is typisch voor dat beroep!
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

                Beste pakjesman, het taxi en VVB-wereldje wordt al gesubsidieerd. Zij zijn namelijk vrijgesteld van de verkeersbelastingen en betalen enkel het BIV. Ook een rit zelf krijgt al jaren een zetje van de regering want in de prijs van die taxirit zit maar 6% btw ipv 21%.

                Ik heb al tientallen (taxi)maatschappijen weten failliet gaan door de jaren heen. Om de haverklap zijn er ook overnames te registeren in steden, net zoals nu massaal in de transportsector gebeurt.

                Ze zijn nu wel in Vlaanderen met projecten bezig om het taxirijden meer te integreren in combinatie met het openbaar vervoer zoals de lijn. Tien jaar te laat want in Nederland doen ze dat al 20 jaar en zal hier in België nooit echt van de grond geraken gezien de ingesteldheid van een gemiddelde Belg. Maar ik geef toe, alles moet een kans krijgen.
                Misschien is de subsidie dan onvoldoende en niet goed uitgewerkt waardoor de taxi te duur is en die mensen te weinig ritten hebben ?
                Ik vind dat idee qua samenwerken met het openbaar vervoer zo gek nog niet eigenlijk.
                Als ik het openbaar vervoer wil gebruiken moet ik eerst aan het station geraken (geen bus in de buurt). En eerlijk gezegd, een taxi is veel makkelijker (je bent niet gebonden aan tijd, hoeft niet in weer en wind te wachten en je hoeft je niet te verplaatsen naar een halte met je bagage). Je wordt thuis opgehaald, net alsof je de wagen zou nemen.
                Maar dan zit je al minstens aan 40 Euro taxi (reken nog maar 10 Euro de rit). Reken daarbij de prijs van 2 treintickets (nog maar 2 personen, indien je met 4 bent zoals vele doorsnee gezinnen tikt de rekening verder aan) die ook niet echt goedkoop zijn merkte ik onlangs, dan zit je al aan een vrij hoog bedrag voor die verplaatsing. Maar door het feit dat je thuis opgehaald wordt, je van het station naar je bestemming gevoerd wordt en omgekeerd, vraagt dit weinig inspanning. Integendeel, in veel situaties kan dit zelfs aangenamer zijn.
                Als de totaalprijs van zo'n verplaatsing omlaag gaat, zie ik daar echt wel een alternatief in om een auto die weinig kilometers doet weg te doen.
                Zullen dan toch nog heel wat mensen redeneren zoals ik ?
                Waar het geld gehaald moet worden om zoiets te subsdieren weet ik niet. Bij de salariswagens (met tankkaart) en kosten die de dagelijkse files met zich meebrengen ? Of kan dit gewoon niet omdat de staat de inkomsten van het autogebruik nodig heeft ? Want minder auto's betekent een pak minder inkomsten.
                Is dat in Nederland een succes eigenlijk ?

                Comment


                • Dit ^

                  Gebruik de alternatieven, zegt men.

                  Midden april moet ik naar Zaventem (en 4 dagen later terug). De trein kost 24,5 enkel voor mij en m’n vrouw. Retour zou dat dus 50 euro zijn. En dan moet ik nog parkeren aan het station en daar 7 euro parkeergeld per dag betalen.

                  Dan kruip je van de weeromstuit in de auto.

                  Die trein zou duidelijk goedkoper moeten zijn dan de auto, want hij is een pak trager en minder comfortabel.
                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                  '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                  Comment


                  • Jammer dat je de trein niet kan privatiseren zodat er concurrentie ontstaat. We zouden nogal reclame zien: Brussel-Antwerpen NU voor 6,5 Euro, comfort klasse momenteel gratis lol...

                    Comment


                    • Ja, privatiseren is de oplossing voor alles. Het is nu al een fiasco met de twee spelers infrabel en NMBS. En kijk naar het Verenigd Koninkrijk, sinds de privatisering van 't spoor is het er voor de reiziger alleen maar duurder op geworden.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Ja, privatiseren is de oplossing voor alles. Het is nu al een fiasco met de twee spelers infrabel en NMBS. En kijk naar het Verenigd Koninkrijk, sinds de privatisering van 't spoor is het er voor de reiziger alleen maar duurder op geworden.
                        Volledig akkoord. Er wordt soms danig bespaard om toch maar meer winst te maken, dat er ongelukken van komen. Dat wil niemand toch.
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


                        Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

                        Comment


                        • Ik herinner me de RTT nog. (had deze week een probleem met verkeerde aansluiting door een kleine fout van de onderaannemer op straat die overdag uitgevoerd werd, die is men om 20h30 nog komen herstellen, ten tijde van de RTT was dit ondenkbaar). Gezonde concurrentie doet veel voor de klant.
                          Over besparen gesproken, men was onlangs bijna enkele miljarden overheidsgeld kwijt aan zaken die men totaal niet nog niet nodig had. Moet dat eens in een privébedrijf proberen. Besparen kan beginnen met een stop op nutteloos geld uitgeven.
                          Waar die ongelukken van komen zie ik niet direct eigenlijk.
                          Last edited by THE GREEN HORNET; 29/03/2018, 10:29.

                          Comment


                          • Gesubsidieerd individueel vervoer om je naar het openbaar vervoer te brengen

                            Kijk, voor mensen met beperkingen en zieken, daar ben ik absoluut voor. Maar wat is de maatschappelijke relevantie/toegevoegde waarde voor de rest ?

                            Ligt dit misschien in
                            Maar door het feit dat je thuis opgehaald wordt, je van het station naar je bestemming gevoerd wordt en omgekeerd, vraagt dit weinig inspanning. Integendeel, in veel situaties kan dit zelfs aangenamer zijn.
                            Moet men dat ook nog eens vanuit de maatschappij gaan regelen ?

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Ja, privatiseren is de oplossing voor alles. Het is nu al een fiasco met de twee spelers infrabel en NMBS. En kijk naar het Verenigd Koninkrijk, sinds de privatisering van 't spoor is het er voor de reiziger alleen maar duurder op geworden.
                              Interessant. In het VK is het inderdaad een echte ramp. Maar concurrentie werkt wel op, bvb., vliegverkeer.

                              Vraag me af waarom het op het spoor niet kan of wat er misloopt...
                              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                              '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                Gesubsidieerd individueel vervoer om je naar het openbaar vervoer te brengen

                                Kijk, voor mensen met beperkingen en zieken, daar ben ik absoluut voor. Maar wat is de maatschappelijke relevantie/toegevoegde waarde voor de rest ?

                                Ligt dit misschien in


                                Moet men dat ook nog eens vanuit de maatschappij gaan regelen ?
                                Euhm... als er subsidies gegeven worden voor salariswagens en bijhorende tankkaarten zou ik geneigd zijn ja te zeggen... Het was toch de bedoeling minder auto's op de baan te hebben ? Dan moet er een goed uitgewerkt alternatief beschikbaar zijn, anders werkt het niet. Mensen zijn nu eenmaal de luxe van een wagen gewoon, die luxe zomaar wegnemen blijkt niet te werken. Wat zou er verkeerd aan zijn om het reizen met openbaar vervoer leuker en haalbaarder te maken ? En als dit wat geld kost... is dat een probleem ? Ik hoor zeggen dat de files zoveel kosten met zich meebrengen.
                                Men droomt ervan om auto's zelfstandig te laten rijden en zo mensen te vervoeren zodat minder wagens nodig zijn. Ook van deur tot deur verplaatsingen. Waar zit het verschil dan ?
                                Last edited by THE GREEN HORNET; 29/03/2018, 10:26.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
                                  Ik herinner me de RTT nog. (had deze week een probleem met verkeerde aansluiting door een kleine fout van de onderaannemer op straat die overdag uitgevoerd werd, die is men om 20h30 nog komen herstellen, ten tijde van de RTT was dit ondenkbaar). Gezonde concurrentie doet veel voor de klant.
                                  Over besparen gesproken, men was onlangs bijna enkele miljarden overheidsgeld kwijt aan zaken die men totaal niet nog niet nodig had. Moet dat eens in een privébedrijf proberen.
                                  Ja, met een voorbeeldje is het plots allemaal oke.

                                  Zijn we al beter geworden van bepaalde privatiseringen? Zijn uw energiefacturen goedkoper geworden, is er verbetering in de zorgsector, brengt uw spaarboekje nog iets op,...? Ja, de aandeelhouders die worden er beter op. En het naïeve plebs vindt dat allemaal goed.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

                                    Interessant. In het VK is het inderdaad een echte ramp. Maar concurrentie werkt wel op, bvb., vliegverkeer.

                                    Vraag me af waarom het op het spoor niet kan of wat er misloopt...
                                    Ik vrees omdat het onmogelijk is om verschillende maatschappijen te laten rijden op éénzelfde net en gelijkertijd verschillende diensten aan te bieden. Inderdaad, goedkoop vliegen kan, maar je nationaal verplaatsen is een dure zaak...

                                    Comment


                                    • http://www.knack.be/nieuws/belgie/wa...on-892331.html

                                      Privatisering gaat terug tot Margaret Thatcher, voor diegenen die oud genoeg zijn om de hele heisa te hebben meegemaakt, of economie hebben bestudeerd. Dramatisch geweest voor enorm veel arbeiders en werknemers in de UK. Ten voordele van het grote geld natuurlijk, wat anders.
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


                                      Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

                                        Ja, met een voorbeeldje is het plots allemaal oke.

                                        Zijn we al beter geworden van bepaalde privatiseringen? Zijn uw energiefacturen goedkoper geworden, is er verbetering in de zorgsector, brengt uw spaarboekje nog iets op,...? Ja, de aandeelhouders die worden er beter op. En het naïeve plebs vindt dat allemaal goed.
                                        En wat is er mis om aandeelhouder te zijn en hiervan beter te worden ipv je geld naar de bank te brengen waar het inderdaad niks meer opbrengt omdat de intresten gestuurd worden om de economie aan te zwengelen ? Wie is er op dat moment naief ?
                                        De energie zelf is goedkoper geworden de laatste tijd meen ik gehoord te hebben (ben niet zeker want volg de prijs niet zo) maar de extra taxen zouden wel zijn toegenomen waardoor energie en water duurder zijn dan vroeger.
                                        En onze zorgsector behoort tot de beste in de wereld.

                                        K ga het anders zeggen, hoeveel mensen zullen nog een huis bouwen of kopen aan een lage intrestvoet mocht er geen concurrentie zijn tussen de banken ?
                                        Ook de service van de banken is zeer goed. Vriendelijk onthaal, bereikbaar, indien gewenst persoonlijke adviezen,... (vergelijk even met bvb de belastingsdienst als je inlichtingen wil, die ontvangen toch ook je geld ?).
                                        Net door die goede service zijn er gelukkig nog mensen geneigd hun geld op niets opbrengende rekeningen te plaatsen. Stel u de consequenties eens voor eens voor mocht dit niet meer gebeuren waardoor de banken een gebrek aan liquiden krijgen... Zou voor heel veel mensen een absolute ramp zijn.
                                        Last edited by THE GREEN HORNET; 29/03/2018, 13:01.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
                                          Jammer dat je de trein niet kan privatiseren zodat er concurrentie ontstaat. We zouden nogal reclame zien: Brussel-Antwerpen NU voor 6,5 Euro, comfort klasse momenteel gratis lol...
                                          Bij de treinen is het inderdaad onmogelijk om te privatiseren onder verschillende ondernemingen. Om evidente redenen. Net daarom dat ik dit bij het begin al zei.
                                          Privatiseren brengt pas op als er concurrentie bestaat. Kijk naar het vliegverkeer zoals hier al aangehaald werd.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X