Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hoe controleren ze eigenlijk of je weldegelijk met de fiets komt of toch de auto neemt?
    lets have some more member berries

Comment

• Bij ons is dat via een batch systeem aan de fietsstallingen.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Bij ons is dat in eer en geweten. Onderteken je elke maand wanneer je je fietsvergoeding binnen geeft.

Wees gerust, frauderen komt snel uit. En dat wordt dan ook terecht bestraft.

Comment

• Bij ons geen batchklok aan stalling, dus ook in eer en geweten.

Toch is er iemand die het vorig jaar heeft klaargespeeld om verschillende regendagen met de wagen te komen, fiets in koffer ( 26 km ).
          Parkeerde dan de wagen bij familie op 1 km van ons bedrijf, en reed dan verder met de fiets.
          Nadat een collega dit had opgemerkt, en hem erover had aangesproken, is hij er onmiddellijk mee gestopt.

Comment

• Wij geven in bij het inprikken of we met de fiets zijn of niet.
            Jaren geleden één keer controle gehad. Verder in eer en geweten.

Met 'fraude' wordt inderdaad niet gelachen. Het gaat tenslotte over geld.
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              hoe controleren ze eigenlijk of je weldegelijk met de fiets komt of toch de auto neemt?
              Mijn bureau is vlak naast die van de directie en mijn fiets staat in mijn bureau dusseuuu
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• dus als je combineerd moet je elke dag aangeven of het fiets of auto was?
                lets have some more member berries

Comment

dus als je combineerd moet je elke dag aangeven of het fiets of auto was?
                  Gewoon aantal dagen per maand dat je met de fiets kwam.

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Ne stomme kloot me ne kloten BMW da in mijn gat komt plakken en overgaat terwijl ik mijn richtingaanwijzer zet om den oprit op te rijden! Bij het overgaan stond em meteen stil achter het verkeer da voor mij reed. Debiel! Daar krijg ik het dus van e. Als get ni gezien hebt steekt em in u zijflank! En dan aan het tankstation 2 Turken/ Marokkanen? Ik zie da verschil ni. Die komen tanken voor 15€, ma ze rijden dan toch me nen BMW... straks weer de baan op, welke debielen ga ik vandaag nog tegenkomen?

Comment

• Ja, die klote BMW rijders, ik krijg het er ook van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Ja, die klote BMW rijders, ik krijg het er ook van.
                        Idd, eikels, allemaal eikels. En die Turken en Marokkanen ook.
                        Al goed dat er vriendelijke coiffeurs en homoseksuelen met een MX-5 rijden.

Comment

• allemaal homo’s zijnt me hun BMW’s! Die da da zeggen van MX-5 rijders zijn jaloers da ze der zelf gene hebben en me BMW rijden omda ze denken uitgelachen te worden in een MX-5 en natuurlijk stoer willen overkomen. Pinkers zijn daar nog altijd een optie btw!
                          Maar euhm, ik was met de Peugeot op de baan vandaag! Nog veel BMW’s tegengekomen zonder pinkers en MX-5’jes ook en die hadden da wel!

Comment

dus als je combineerd moet je elke dag aangeven of het fiets of auto was?
                            Als ik met de auto ben gewoon inprikken met de badge. Als ik met de fiets ben, "F2" en dan badge :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                              Maar euhm, ik was met de Peugeot op de baan vandaag!
                              Vandaar dat de BMW nog snel voorbij moest

Vandaag twee keer met de fiets totaal afgesneden. Twee keer heeft de chauffeur in de verste niet gemerkt dat ik er was. De ene mijnheer was te druk ana het kletsen met z'n vrouw. Madammeke vanmorgen was straks voor zich uit aan het kijken zonder ook maar één keer snel even links-rechts te kijken. Meestal kan ik het goed inschatten en dan rij ik tot op 1 meter van de zijdeur in de hoop dat ze even schrikken. Nope. Niets. Totally unaware.

Comment

• BMW's, Peugeots, VW's, Audi's, Skoda's, Citroëns, enz... . Pinkers blijken bij alle merken wel eens een optie te zijn...

Comment

BMW's, Peugeots, VW's, Audi's, Skoda's, Citroëns, enz... . Pinkers blijken bij alle merken wel eens een optie te zijn...
                                  Buschauffeurs bij de lijn die de verkeersregels niet kennen
                                  Ik stak afgelopen vrijdagmorgen bijna in ene zijn flank, kwam van zijn halte zonder pinker te gebruiken en ook nog eens buiten bebouwde kom dus had ook al geen voorrang.
                                  Hij had geluk dat er geen tegenliggers waren en ik heb kunnen uitwijken, of ze hadden mij een nieuwe auto kunnen betalen!
                                  Heb dit ondertussen al meermaals meegemaakt, word dan ook onmiddellijk gemeld bij de lijn met bijhorende beelden.

En of dat nog niet genoeg was zat ik even later achter een camionet met aanhangwagen die plots in de remmen gaat (maar de verlichting op de aanhangwagen bleek niet te werken), even later moest ik rechts af gaan en zag ik dat de stekker van de aanhangwagen gewoon niet in stak

Dan vandaag, iedereen wou deze avond blijkbaar zo snel mogelijk thuis zijn voor de voetbal.
                                  Situatie, weg twee rijvakken, rechts gaat iets verder rechtsaf en links rijd rechtdoor.
                                  Ik was al links voorgesorteerd en zie iets verder rechts een vrachtwagen met de pinker naar links, maar alle auto's gaan hem gewoon voorbij ipv hem er even tussen te laten.
                                  Ik vertraag en pink met mijn lichten dat hij ertussen mag, maar terwijl ik vertraag begint de bestelwagen achter mij al met zijn lichten te flashen en komt heel dicht in mijn gat rijden.
                                  De vrachtwagenchauffeur die ik tussen liet was trouwens heel vriendelijk en bedankte om hem er tussen te laten (links - rechts pinken)
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

BMW's, Peugeots, VW's, Audi's, Skoda's, Citroëns, enz... . Pinkers blijken bij alle merken wel eens een optie te zijn...
                                    Das ook waar. Ik heb niets tegen BMW e, tzijn meestal diegene die ermee rijden die mij irriteren! Mja Audi’s, BMW’s, ge ziet niets anders meer tegenwoordig. Da kan ook de reden zijn.
                                    En wa is da tegenwoordig, iedereen komt zomaar de baan opgereden terwijl ze u maar al te goed zien afkomen... Vandaag zo verscheidene gehad. Da ze dan nog doorreden kzou nog zeggen... meestal moet ge der voor inhouden of ge zit ertegen.

Comment

• Mij irriteren het meest camionettes van het werk, en soepkarren zoal berlingo ed. Die ene groep kijkt naar niets, die anderen zijn taffelaars en de MX5 rijders natuurlijk, met hun kapsel en versnellingen aan de achteruitkijkspiegel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                        Mij irriteren het meest camionettes van het werk, en soepkarren zoal berlingo ed.
                                        Deze dus: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/06/19/e34-ongeval/

De auto ervoor kon nog stoppen, hij diende spijtig genoeg als bumper voor de aanrijder.

Ik rij daar dikwijls, dat is daar altijd een file gevoelige plaats. En ook al zie je de remlichten oplichten, altijd paljaskes die nog gas bijgeven en in uw gat komen plakken. En ja, dikwijls zijn het overbeladen camionetten. Wat verderop na de samenvloeiing met de E313 staan er dynamische verkeersborden, bij file of vertraagd verkeer gaat dat van 90 wat verder naar 70 om uiteindelijk bij 50 te eindigen. Ook altijd wel helden die zich daar geen bal van aantrekken. Die E313, maak daar vanaf Massenhoven gewoon 70 per uur van overdag met strenge snelheidscontroles. Hetzelfde voor de E34 vanaf Oelegem. Dan heb je zulke dingen als die van vandaag niet. Het zijn weer twee mensen die niet meer thuiskomen.

Comment

• Mensen die het concept ritsen niet snappen. Ritsen is niet 50km harder dan de auto's naast u op het gearceerde vak, waar uw strook al lang gedaan is, de daarnaast rijdende auto in de kant komen duwen. Voorts nog een moraalridder op autostrade die het nodig vond om zich 5m voor mij op de 3de band te gooien. En die dan daar bleef rijden aan 120 terwijl de naastgelegen strook vrij was.

Comment

Working...
                                          X