Heb zo ooit is geclaxonneerd op ene die op straat reed terwijl er een deftig fietspad was. Bleek het mijn buurman te zijn. Toen ik zijn vrouw dan is aansprak had ik het haar is gezegd, die kwaad en van haar oren gaan maken tegen hem datem da ni mag doen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
Een bocht pakken kan hij ook niet.
Asociale mens die in zijn eigen wereld zit?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenEen bocht pakken kan hij ook niet.
Asociale mens die in zijn eigen wereld zit?
Groten dorst hé.
Comment
-
Wel zalig hoe je die de oren van de kop toetert. Veel mensen durven dit niet meer.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenWel zalig hoe je die de oren van de kop toetert. Veel mensen durven dit niet meer.
Comment
-
Hoe komt het toch, dat je zoiets bijna altijd, bij bepaalde merken / type auto ziet....
Een levensgevaarlijk tafereel vanop de R4 in Gent: ter hoogte van Heusden, deelgemeente van Destelbergen, stopte een bestuurder op het rechterrijvak om verhaal te halen bij een andere gestopte wagen. Hij liet daarbij zijn deur wagenwijd openstaan.
Oplossing eerst slagen voor een EQ test?
Comment
-
Arrogante mannekes heb je overal hoor. Ik had enkele jaren geleden een vent met een scooter die onterecht verhaal kwam halen...
Maar zon snotter met een Porsche voelt zich vast een hele keutel.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Heb er 2 weken geleden ook zo ene gehad.
Heb hem gevraagd of ik hem moest helpen zijn verstand te zoeken.
Ben aan het twijfelen om die beelden met kinderen los op de achterbank ook door te sturen naar zijn werkgever of politie.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk BerichtenHoe komt het toch, dat je zoiets bijna altijd, bij bepaalde merken / type auto ziet....
Een levensgevaarlijk tafereel vanop de R4 in Gent: ter hoogte van Heusden, deelgemeente van Destelbergen, stopte een bestuurder op het rechterrijvak om verhaal te halen bij een andere gestopte wagen. Hij liet daarbij zijn deur wagenwijd openstaan.
Stuur zo een zaken rechtstreeks door naar de politie als je dat nodig vind, indien niet hou ze dan voor jezelf.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Ben aan het twijfelen om die beelden met kinderen los op de achterbank ook door te sturen naar zijn werkgever of politie.
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
Niet doen. Klikkers zijn er al genoeg in deze zure maatschappij.den borre
Int3x0r
Comment
-
Hier op een week tijd 2 maal toe dat ik voor een rood licht sta en ze achter mij claxonneren dat ik door moet rijden omdat ‘t te lang duurt. De eerste keer reden ze voorbij en los door ‘t rood (gelukkig stonden de blauwe vrienden ook in die rij achter ons de NL’ers mochten het gaan uitleggen).
2de keer vandaag was in de haven, enen achter mij vlamt ons voorbij en slaagt linksaf door ‘t rood, die erachter volgt en die achter mij staat claxoneert en zit te roepen dat wij door moeten rijden en moeten opschuiven voor hem zodat hij kan passeren door het rode licht. 2 seconden nadat hij erdoor is gereden is het groen geworden. Goe bezig man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
2de keer vandaag was in de haven, enen achter mij vlamt ons voorbij en slaagt linksaf door ‘t rood, die erachter volgt en die achter mij staat claxoneert en zit te roepen dat wij door moeten rijden en moeten opschuiven voor hem zodat hij kan passeren door het rode licht. 2 seconden nadat hij erdoor is gereden is het groen geworden. Goe bezig man
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk BerichtenHoe komt het toch, dat je zoiets bijna altijd, bij bepaalde merken / type auto ziet....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
maar wat is daarvoor gebeurt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten
Is er dan een reden die het stoppen op de r4 goedkeurt? Als je autorijd blijf je in je auto of zet je op een parking.
graag het volledige verhaal voor mij :-(
Comment
-
Sommige mensen moet je echt de les leren hoor, anders verstaan die dat niet.
Eergisteren ook nog eens uitgestapt nadat er een kerel gele haaientanden negeerde, een omgekeerde driehoek en voorrang van rechts. Begon nog wat te claxonneren en met zijn lichten te flashen. En net die twee laatste had ie niet moeten doen.
Heb hem even op zijn 5 fouten gewezen. Zijn als “vrienden uit elkaar gegaan” en heeft zich veelvuldig geëxcuseerd.
Ik heb toch iemand iets kunnen bijbrengen.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Heb daarnet troep op de wagen gekregen aan wegenwerken, geen idee wat het was, stonk naar vernis en werd verneveld met een onkruidspuit op vers gegoten beton...
Meteen de ruitenwissers aangestoken, maar ging er niet meteen af, dan is met een doek geprobeerd, noppes, tenzij ik heel hard duw!
Iemand enig idee wat het kan zijn en hoe ik het er zou afkrijgen? En indien niet? Wat dan??
Voorste raam staat vol en de lak zal er wsl ook wel van hebben en de stoffen kap...
Beelden heb ik op de dashcam.
Comment
Comment