Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weet iemand trouwens of dat traject tussen Heverlee en Brussel op de E40 nu al effectief in werking is?
    Laatste wat ik hoorde was dat er wegens een of ander probleem het nog niet echt werkte..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      Met de fiets gaan werken? Nog vroeger vertrekken bij de vroege shift en nog later thuis van de late-shift... nee, bedankt.
      Ja, als het geen extra moeite mag kosten... bende leeggangers (duck and away)
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Ik doe ook alles in een straal van 15 km rond mijn woning met een gewone fiets, heb nog geen elektrische. Auto dient enkel voor langere afstanden.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Ja, als het geen extra moeite mag kosten... bende leeggangers (duck and away)
          Nee in die extra moeite heb ik echt geen zin als het niet nodig is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
            Ik zal wel me de scooter blijven rijden, da spel kan tenminste 90, kost mij 14€ aan naft op een maand en ik moet zelf ni trappen en da spel heeft mij 2200€ gekost. Veel minder ergernis ook want me de fiets, slechte fietspaden, me da spel rij ik gewoon op straat. Die elektrische fietsen zijn gewoon overpriced en als de batterij kapot is zitte terug me een zware kost.
            Reken uw verzekering, taks, onderhoud en benzine en je hebt veel meer kosten dan een andere batterij..
            Mijn vrouw de hare is 7 jaar en is nu toch met de helft vermindert.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

die elektrische fietsen is nu gewoon een hype da wsl terug zal afzwakken, tenzij ze veeeel goedkoper worden, ni iedereen heeft zomaar +2000€ om aan ne vélo uit te geven.
              Een hype duurt geen jaren hè.
              Hier sla je de bal volledig mis.
              Een gewone stadsfiets wordt al een paar jaar bijna niet meer verkocht.
              Mensen die geen 2000€ hebben kopen liever een elektrische uit de Carrefour dan pakweg een gewone veel betere Trek met levenslange garantie.

den borre

Int3x0r

Comment

• Vooral veel ergernis van sommigen hier : https://www.hln.be/auto/suv-rijdt-se...even~aad49625/

Comment

Ik zal wel me de scooter blijven rijden, da spel kan tenminste 90, kost mij 14€ aan naft op een maand en ik moet zelf ni trappen en da spel heeft mij 2200€ gekost. Veel minder ergernis ook want me de fiets, slechte fietspaden, me da spel rij ik gewoon op straat. Die elektrische fietsen zijn gewoon overpriced en als de batterij kapot is zitte terug me een zware kost.
                  Dat is uw volste recht, maar ge kunt moeilijk een scooter met een electrische fiets gaan vergelijken. Iemand met een electrische fiets, heeft geen behoefte aan een scooter. Die met een electrische fiets zijn vooral mensen die ook graag met de fiets rijden en dus trappen. Is trouwens ook goed voor de gezondheid.
                  Mijn vrouw zou heel graag met de fiets willen gaan werken, maar het is zo heuvelachtig, dat dit voor haar bijna niet te doen is. Als de kleine straks oud genoeg is om alleen naar school te gaan, dan gaat ze wss een electrische fiets aanschaffen en gewoon naar het werk fietsen ermee, omdat ze dan die heuveltjes makkelijker aan kan. Dat gaat natuurlijk ook met een scooter, maar ze heeft geen file naar het werk en ze heeft een salariswagen. Dus kan ze beter dan met de wagen blijven gaan. Ze zou het vooral voor haar gezondheid doen.

Comment

• Bij mij gaat het er ni over of ik het nu graag doe of ni, voor mij moet het gemakkelijk zijn, ik haat files, voor mij moet het vooruit gaan! Het liefst van al zou ik gewoon me mijn auto'ken naar het werk rijden, maar vooruit gaat het alles behalve me al die sukkelaars op de baan.

Ik had ook geen behoefte aan een scooter trouwens, maar uiteindelijk vind ik het wel plezant eigenlijk.

Op een 125 cc scooter betaal je trouwens geen rijtaks, enkel inschrijving en das 65€, verzekering 130€, cava nog.
                    Last edited by ; 11/02/2019, 17:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rueff Bekijk Berichten

Ha waren die weg dan?
                      renovatie van de brug in Erpe Mere, brug is gerenoveerd maar camera's zijn nog niet teruggeplaatst & na terugplaatsen moeten ze terug geijkt worden...
                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Gaan we binnenkort onze auto ontgrendelen en opstarten zoals we bij onze iPhone doen? Uit een net gepubliceerd patent blijkt alvast dat techgigant Apple het beveiligingssysteem ook voor auto’s wil gebruiken. De toepassing van Touch ID en Face ID zou veel veiliger en effectiever zijn dan een conventionele autosleutel en slimme keyless-startsystemen.

Wat zeggen de IT'ers nu ook al weer? Voor elke site hetzelfde wachtwoord gebruiken?

Comment

• Ik open en sluit mijn auto ook via de app. Dat en de timer om de verwarming vroeger te starten zijn zo makkelijk/handig.
                          BMW X5 45e

Comment

• tja voor makkelijk verkopen sommige mensen nog hun ziel. Ik erger mij eraan

Comment

• En als het regent kan je er niet in?
                              den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten
                                tja voor makkelijk verkopen sommige mensen nog hun ziel. Ik erger mij eraan
                                Aanwezig!
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Meh, ik vind het toch makkelijk. Adres in de gsm zetten en doorsturen naar de auto. Verwarming al opzetten zodat de ramen ontdooien en het aangenaam richting de 23° graat in de auto.

BMW X5 45e

Comment

• Rot land

Naar de Ardennen, dit weekend? Hop de wagen in en de A4 op. Straks zal het wellicht lang niet meer zo vlotjes gaan. De Waalse regering denkt er sterk over na een autosnelwegvignet in te voeren. Iets wat 89,20 euro zou moeten kosten. “We kunnen daar 50 miljoen per jaar aan verdienen.”

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Rot land

Naar de Ardennen, dit weekend? Hop de wagen in en de A4 op. Straks zal het wellicht lang niet meer zo vlotjes gaan. De Waalse regering denkt er sterk over na een autosnelwegvignet in te voeren. Iets wat 89,20 euro zou moeten kosten. “We kunnen daar 50 miljoen per jaar aan verdienen.”

Yep, dus als ge nog eens naar Toscane gaat, moogt ge betalen in Wallonië, Frankrijk, Zwitserland en Italië. Op den terugweg nog eens leuk over Oostenrijk waar ge moogt betalen en dan Duitsland nog eens. En dan is het aan u om te zien of ge via de Moezel of Keulen terug komt, anders moogt ge nog eens betalen in Wallonië
                                      Denk dat op den duur een vervuilender vliegtuig goedkoper is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Yep, dus als ge nog eens naar Toscane gaat, moogt ge betalen in Wallonië, Frankrijk, Zwitserland en Italië. Op den terugweg nog eens leuk over Oostenrijk waar ge moogt betalen en dan Duitsland nog eens. En dan is het aan u om te zien of ge via de Moezel of Keulen terug komt, anders moogt ge nog eens betalen in Wallonië
                                        Denk dat op den duur een vervuilender vliegtuig goedkoper is
                                        Daar waar ik voor mijn geliefde Costa Brava soms twijfelde tussen Luxemburg of Parijs te rijden is het nu simpeler geworden.

Voor de rest kom ik niet in de Ardennen, de Eifel is zoveel meer.

Wel kut voor de mensen die er wel moeten zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          Daar waar ik voor mijn geliefde Costa Brava soms twijfelde tussen Luxemburg of Parijs te rijden is het nu simpeler geworden.

Voor de rest kom ik niet in de Ardennen, de Eifel is zoveel meer.

Wel kut voor de mensen die er wel moeten zijn.

In mijn geval zal het geen probleem zijn omdat ik er voor mijn werk geregeld moet zijn en dus de baas betaald. Maar voor alle andere landen mag ik zelf betalen.

Comment

Working...
                                          X