Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    Cirkel zonder einde, België niet investeringsvriendelijk omdat loonkosten te hoog ligt owv overheidsbeslag

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat is niet normaal. Als ik mijn bruto loon vergelijk met hetgeen ik netto overhou en dan nog eens de loonkost daarboven. Crazy gewoon.
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

En toch lijkt het of jij meer tijd hebt dan ik om tijdens de werkuren hier wat onzin te schrijven

Ik ga mij zeker moeien want elke morgen komen die leasekletten met hoge snelheid over ons pleintje gevlogen dat als sluikweg gebruikt wordt. Gelukkig kunnen we ons af en toe eens verkneukelen als er weer eens een dolgedraaide dwaas bij de buren de tuin omploegt
      Als ik op het werk aan de pc zit, staat dat gewoon open

Dat die leasekletten langs uw pleintje komen is niet te wijten aan het feit dat dat leasewagens zijn, maar omdat die allemaal Waze gebruiken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        Cirkel zonder einde, België niet investeringsvriendelijk omdat loonkosten te hoog ligt owv overheidsbeslag

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
        Ooit in het verleden is dat allemaal scheef gegroeid. Hebben ze toen goed willen doen? Ging het enkel om electoraal gewin? Wie zal het zeggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Dat is niet normaal. Als ik mijn bruto loon vergelijk met hetgeen ik netto overhou en dan nog eens de loonkost daarboven. Crazy gewoon.
          Daar zit een groot probleem inderdaad.

Daarmee dat ik voorstander ben van "eerlijke" belasting op vermogen/bedrijven. Maar dit is iets dat België niet alleen kan aanpakken, maar wat Europees/Wereldwijd aangepakt moet worden.
          En daarmee voorstander van ecologische taxering (ipv dingen te verbieden die slecht zijn voor het milieu). Uiteindelijk bereik je daarmee hetzelfde als verbieden (of kun je zelfs meer bereiken!) en kun je elders belastingen verlagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Als ik op het werk aan de pc zit, staat dat gewoon open

Dat die leasekletten langs uw pleintje komen is niet te wijten aan het feit dat dat leasewagens zijn, maar omdat die allemaal Waze gebruiken
            Moet je dan niet werken aan die PC?

Dan nog moeten ze de buurt niet komen onveilig maken, ik zie wie ermee rijd. Drie keer bij de buurman den hof in, drie keer leaseklet
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Dan nog moeten ze de buurt niet komen onveilig maken, ik zie wie ermee rijd. Drie keer bij de buurman den hof in, drie keer leaseklet
              Bij mij ook al 3 x in den hof. 2 eerste keren geen idee, want vluchtmisdrijf. De laatste ook vluchtmisdrijf, maar die was zijn nummerplaat vergeten Weet ni of het ne leasebak was, maar wel ne lokale zelfstandige die regelmatig met de politie in aanraking komt en ook nog es zat was.

Comment

• bij mij alleen de zoon of de madamme van de schilder alleen nog maar, geen idee of dat een leasing is

Comment

Vooral die lijn doortrekken.

Alle leaserijders verzorgen hun wagen niet en rijden zonder respect <—> alle buitenlanders zijn dieven.

See what I did here?

Je bent anti-racisme (dat siert je!), maar op andere gebieden ben je toch makkelijk om mensen over dezelfde kam te scheren.
                  Last edited by timothy; 13/02/2019, 17:41.
                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• als ik vroeger op de bedrijfsparking rondkeek was ik precies één van de weinigen die zijn auto effectief deftig onderhield

dus ik spreek uit ondervinding om die statement bijna waar te durven noemen

terug een verkeersergernis: net de dochter met de fiets gaan halen bij vriendinnetje een dorp verderop. Is via de weg die ik zou moeten nemen als ik met de fiets naar het werk zou rijden (doe die nu met de auto). Weet ineens weer waarom ik niet met de fiets ga rijden. Auto's die je gewoon in een blinde bocht voorbij komen gereden. Als er tegenliggers aankomen, nog niet eens de moeite doen om te wachten maar er zich steevast tussen wringen. Op een afstand van 10 minuten bijna 3 keer overhoop gereden... plezant is anders.
                    www.peugeotforum.be

Comment

• EINDELIJK!!

Uit een bevraging van het verkeersinstituut VIAS blijkt dat hardnekkige middenvakrijders de grootste ergernis zijn in het verkeer. Een wetsvoorstel van Open Vld om deze problematiek aan te pakken, is goedgekeurd in de Kamercommissie Infrastructuur. Wie hardnekkig op de midden- of linkerrijstrook blijft rijden, riskeert een boete van 116 tot 160 euro. Verkeersexperten vinden het alvast een loze maatregel. Want wanneer is iemand een hardnekkige middenvakrijder? En hoe ga je dat controleren?

Nu hopen dat ze nog effectief boetes gaan uitschrijven voor die slapers achter het stuur.
                      BMW X5 45e

Comment

• dan moet er wel eerst politiecontrole zijn om die te pakken

het is niet normaal dat ik na bijna 8 uur in de auto te hebben gezeten, die dag geen enkele flik gezien heb. Meer dagen zonder politie dan met politie...
                        www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Vooral die lijn doortrekken.

Alle leaserijders verzorgen hun wagen niet en rijden zonder respect <—> alle buitenlanders zijn dieven.

See what I did here?

Je bent anti-racisme (dat siert je!), maar op andere gebieden ben je toch makkelijk om mensen over dezelfde kam te scheren.
                          Rustig jong! Ik heb dat nergens zo geschreven. Ik heb wel problemen met jouw uitgesproken mening die vaak kant nog wal raakt en ik zie de dingen gewoon anders dan jij. So what?

Vermits jij hier nogal graag belerend doet over alles en nog wat stel ik voor om eens iets te doen wat ze jou geleerd hebben

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                          Mij hebben ze geleerd: suck it up, mond houden en doordoen met het leven. En als het echt te veel is, uw hoofd eens zo hard mogelijk tegen de muur kloppen als je kan. Dan heb je de eerste dagen wel andere dingen om over te piekeren.
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                            dan moet er wel eerst politiecontrole zijn om die te pakken

het is niet normaal dat ik na bijna 8 uur in de auto te hebben gezeten, die dag geen enkele flik gezien heb. Meer dagen zonder politie dan met politie...
                            Dast probleem net, alsmaar meer regels en bijna niemand die ze controleert, das gelijk opt werk eigenlijk.

Waar ik mij vooral aan erger is dat mensen die aan een rood licht staan gewoon bezig zijn me ander dingen dan naar het licht te kijken, daarjuist nog, voor mij en achter mij gewoon op de gsm bezig, op de scooter zie je al iets meer dan in de wagen, gelukkig heb ik daar geen last van, als ik op dat moment met de wagen aan het rijden ben ja, dan stoort mij da enorm, 3 auto's door het licht en alweer rood...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              EINDELIJK!!

Uit een bevraging van het verkeersinstituut VIAS blijkt dat hardnekkige middenvakrijders de grootste ergernis zijn in het verkeer. Een wetsvoorstel van Open Vld om deze problematiek aan te pakken, is goedgekeurd in de Kamercommissie Infrastructuur. Wie hardnekkig op de midden- of linkerrijstrook blijft rijden, riskeert een boete van 116 tot 160 euro. Verkeersexperten vinden het alvast een loze maatregel. Want wanneer is iemand een hardnekkige middenvakrijder? En hoe ga je dat controleren?

Nu hopen dat ze nog effectief boetes gaan uitschrijven voor die slapers achter het stuur.
                              HALLELUJAH!!!

Wat wij hier op het forum al jaren proberen onder ogen te brengen met diverse leden, zijn ze in de politiek nu toch eindelijk wakker geworden. Proficiat!
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

dan moet er wel eerst politiecontrole zijn om die te pakken

Inderdaad! Ik kom ze eerlijk gezegd weinig tegen en zit toch gemiddeld een héél stuk meer in mijn wagens dan een doorsnee chauffeur.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Rustig jong! Ik heb dat nergens zo geschreven. Ik heb wel problemen met jouw uitgesproken mening die vaak kant nog wal raakt en ik zie de dingen gewoon anders dan jij. So what?

Vermits jij hier nogal graag belerend doet over alles en nog wat stel ik voor om eens iets te doen wat ze jou geleerd hebben
                                  Ja inderdaad, je ziet ze nogal vaak anders, maar je ziet gewoon vaak ook je eigen meningen voor waarheid aan.

Baseer je dan op een deftig onderzoek, niet op buikgevoel en 3 auto’s in een haag.

Je bent echt een schoolvoorbeeld van ‘ik ken enen die enen kent, en daarom is het waarheid’. Daarbij uiteraard niet gehinderd door énige kennis terzake betreffende het specifieke onderwerp.

Hopelijk word ik op een dag zo geen zure ouwe vent, anders hoop ik dat m’n kinders me tegen dan wat kletsen geven

De suck it up betekent trouwens niet dat je geen mening mag geven. Maar aanzie of verkoop ze dan tenminste niet als waarheid.

Ik ken zelf enkelen waaronder mezelf die enorm zorg dragen voor hun leasewagen. Ik ken er ook enkele die hem behandelen als stront. Dat maakt het nog geen wetenschappelijk onderzoek, toch? Dat is hooguit een buikgevoel en niet representatief.

Maar hey, ze komen JOUW pleintje bevuilen. Eigenlijk wist ik weer genoeg toen ik dit las.

Het leven is me echt te kort om met kalvers als jij bezig te zijn. Het is jammer van je zeer nuttige bijdragen bij o.a. nieuwe auto’s, maar bij deze: daaaaag Jocar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Dast probleem net, alsmaar meer regels en bijna niemand die ze controleert, das gelijk opt werk eigenlijk.

Waar ik mij vooral aan erger is dat mensen die aan een rood licht staan gewoon bezig zijn me ander dingen dan naar het licht te kijken, daarjuist nog, voor mij en achter mij gewoon op de gsm bezig, op de scooter zie je al iets meer dan in de wagen, gelukkig heb ik daar geen last van, als ik op dat moment met de wagen aan het rijden ben ja, dan stoort mij da enorm, 3 auto's door het licht en alweer rood...
                                    Inderdaad... let op, liefst nog op de lichten in de andere richting, en als die rood worden sta je gewoon klaar om meteen te vertrekken. Helaas...

Comment

terug een verkeersergernis: net de dochter met de fiets gaan halen bij vriendinnetje een dorp verderop. Is via de weg die ik zou moeten nemen als ik met de fiets naar het werk zou rijden (doe die nu met de auto). Weet ineens weer waarom ik niet met de fiets ga rijden. Auto's die je gewoon in een blinde bocht voorbij komen gereden. Als er tegenliggers aankomen, nog niet eens de moeite doen om te wachten maar er zich steevast tussen wringen. Op een afstand van 10 minuten bijna 3 keer overhoop gereden... plezant is anders.
                                      Dagelijkse kost. Al eens van de weg gereden door een lijnbus die in een blinde bocht mij inhaalde. Ik en een schooljongen op de fiets zijn gewoon tegen de geparkeerde auto's geduwd toen mijnheer doorhad dat er een tegenligger kwam. Dik van mijn kloten gemaakt bij De Lijn. Mijnheer was blijkbaar niet aan z'n proefstuk toe...

Maar als iedereen daardoor nog meer auto gaat rijden, wordt het probleem alleen maar erger...
                                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

maar bij deze: daaaaag Jocar!
                                        Oef, eindelijk! Weer een blaaskaak ergernis minder en ook nog in het juiste topic

Comment

• En toch zal het rap gedaan zijn met zoveel(WTF!) funrijden als je als particulier alles zelf moet betalen. Diesel zelf betalen, OMG sommigen zijn echt niks gewoon om over te hebben voor hun auto, het mag allemaal geen euro kosten.
                                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
                                          X