Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je niet per se de snelste moet zijn aan het stoplicht maar wel fun wil hebben dan is een BRZ of GT86 ook te overwegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

E46 M3. Gisterenmiddag nog lekker mee gereden, is er het weertje voor. Morgen opnieuw
      Hier een samenvatting van de werken die aan de wagen zijn gedaan :

Spuitwerken carrosserie motorkap zijflanken, bumper voor en achter, flanken achter, spiegels (steenslag wegwerken)
      Poly V riem
      Sensoren motorkap
      Schakelaar motorkap alarm
      Spanrol
      Poly V riem airco
      Set rubbers en gewrichten achteras
      ATE Blue Racing (x2)
      6x bougies
      Flector
      2 silentbloc motor
      Bevestiging veerpootbrug rechts
      Afscherming motorruimte voor
      Preventief verstevigen subframe
      4x Michelin PSS
      Olie sperdiff
      Olie SMG
      KW V3 schroefkit nieuw
      6x bobijn
      Verbindingsleiding SMG reservoir
      SMG versnellingspook
      Armleuning bovenstuk leder imola rechts
      Middenconsole opbergvak
      Naafdop BBS Rood
      Spoorstang RV
      Rooster motorkap
      Vlakslijpen cylinderkop
      Set dichtingen cylinderkop
      Kettingspanner
      Koelwaterleiding vervangen
      Glijstuk distributieketting
      VANOS versnellingsbak uitlaat compleet
      Lambdasonde
      Remblokkenset achter
      Alternator
      Vloernet bagageruimte
      Hulpkoppeling cylinder SMG
      Inleren cylinder
      Revisie remklauwen voor
      Vernieuwen dimmende achteruitkijkspiegel binnen
      Stuurtoestel xenon rechts
      SMG relais (reserve)
      Spiegelglas buitespiegel rechts verwarmd
      Lagerschalen krukas
      Lagerschalen drijfstang
      Oliepomp
      Geleiding lagerschalen krukas
      Uitrekslang servo
      Ontkoppelingsvork
      Silent bloc versnellingbak
      Koppeling vernieuwen
      Inleren koppeling SMG
      CSL remschijven voor
      Remblokken vooraan + achteraan
      SMG pomp nieuw
      BBS Le Mans wielen met E46 M3 maten
      Herbekleden stuur leder
      Bekleden alle sierlijsten, stuurinleg, pookzak in alcantara
      LED OEM lichtblokken achter + codering
      BMW emblemen voor + achter
      M3 embleem
      Richtingaanwijzers links + rechts
      OEM xenon lampen
      Ik vergeet er vast nog.
      Rond 16u kwam op de afrit van de E40 een F11 naast mij plots stoppen, met 2 duimpjes omhoog. Er zijn nog liefhebbers op de weg

Oke, da is dik

E46 M3 is voor mij de M3 der M3's. Nog net iets meer dan de E36.

De E39 M5 blijft mijn ultieme M-droom.

tevreden van de SMG-bak?
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
        Als je niet per se de snelste moet zijn aan het stoplicht maar wel fun wil hebben dan is een BRZ of GT86 ook te overwegen.

Klopt, maar ik vind die net wat te traag om echt leuk te zijn. Mijn daily is sneller. Dat kan ook niet de bedoeling zijn
        BMW X5 45e

Comment

• Sinds wanneer zijn M3’s en Subaru’s ergernissen?
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Sinds een onverlaat off topic ging?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Klopt, maar ik vind die net wat te traag om echt leuk te zijn. Mijn daily is sneller. Dat kan ook niet de bedoeling zijn
              Deze is anders wel vet
              Subaru Brz ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                Sinds wanneer zijn M3’s en Subaru’s ergernissen?

Zijn moneypits hé, dat zijn die ergernissen

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten

Mocht ik een verstandig persoon zijn, kocht ik mij inderdaad zoiets. Zal wel redelijk betrouwbaar zijn.

Maar op een dag kom je dan naast zoiets staan en heb je spijt

https://www.mobile.de/nl/Auto/BMW-M3...270642375.html
                  BMW X5 45e

Comment

• Ja, maar in dat opzicht is er altijd een grotere vis.
                    Zou ik mij niet aan blindstaren.

Comment

• Uiteraard.

Maar ik ben mss 1 wel wat verwend door dat ik veel mocht tracken met de 911 en 2 ik iets wil waar ik mee kan zwijnen en sneller is dan de V90.
                      BMW X5 45e

Comment

• Op 't werk hier heeft er ene zo'n Gt86. Echt wel dikke funbak. Laag tegen de grond, lekkere boxer, betrouwbaar, bruikbaar vermogen en RWD. Meer moet dat niet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Uiteraard.

Maar ik ben mss 1 wel wat verwend door dat ik veel mocht tracken met de 911 en 2 ik iets wil waar ik mee kan zwijnen en sneller is dan de V90.
                          Op dat gebied is een MX5 ideaal.
                          1.6 115pk -> Turbo 180 a 200pk
                          1.6 115pk -> Supercharger 280pk
                          1.6 115pk -> ITB's 170pk

En voor niet veel geld eigenlijk, binnen 2 jaar steek ik ITB's.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• ik ben niet de persoon om de werking van de politie te bekritiesren, die mensen doen een lastig job vaak onder lastige omstandigheden

maar als ze iets doen, waar imo niet erg goed is over nagedacht wat de gevolgen kunnen zijn, heb ik toch ook mijn bedenking

De horrorcrash op de E17 in Waasmunster van dinsdagavond, waarbij de politie een wegblokkade opstelde om een vluchtende auto met Franse nummerplaat te onderscheppen, roept heel wat vragen op. Bij die crash raakten immers ook vijf wagens van burgers betrokken, die óók halt moesten houden voor de blokkade. Eén persoon raakte daarbij zwaargewond. “In plaats van ons een uitweg te bieden, hebben wij als menselijke blokkade gediend. Ik kan dat écht niet vatten”, stelt een betrokken bestuurder uit Waasmunster. “Ik begrijp ook nog steeds niet dat er geen doden zijn gevallen.”

politie zet autostrade af om voortvluchtige te stoppen, waardoor burgers een soort barriere vormen, met zwaargewonden tot gevolg

Comment

• Misschien verkeerd ingeschat wanneer die voortvluchtige net hun blokkade zou bereiken? Als de adrenaline stroomt... .

Comment

• Zware fout toch...

Ik snap ook nooit waarom ze in de achtervolging gaan op wagens: je jaagt de achtervolgde op om veel meer risico’s te nemen, en zelf zitten ze ook te vlammen.

Hoeveel drugs o.i.d. moeten ze al aan boord hebben om dergelijke risico’s aanvaardbaar te maken.
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                  Zware fout toch...

Ik snap ook nooit waarom ze in de achtervolging gaan op wagens: je jaagt de achtervolgde op om veel meer risico’s te nemen, en zelf zitten ze ook te vlammen.

Hoeveel drugs o.i.d. moeten ze al aan boord hebben om dergelijke risico’s aanvaardbaar te maken.
                                  Dat is toch simpel? Een achtervolging dient om wagens die niet willen stoppen, dwingen te stoppen. Oké, je kan de locatie doorgeven aan andere patrouilles in de buurt die 'm dan eventueel kunnen klem rijden. Maar als je niet achtervolgt kan je na een tijd ook niet meer de locatie van het voertuig doorgeven en dan verdwijnt ie van de radar. En klemrijden is ook niet altijd een succes. De voortvluchtige kan nog altijd een u-turn ofzo maken en alsnog wegvluchten. Resultaat: terug een achtervolging.

Comment

• denk dat die flikken na de impact ook serjeus met de handen in het haar hebben gestaan en erg slecht geslapen hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                      Zware fout toch...

Als ge een verdacht voertuig aan de kant wil zetten en die vlucht, weet gij dan uberhaupt wat die in de auto heeft? Een paar jaar geleden vonden ze bij een routinecontrole een onthoofd lijk in een wagen. Dus als die wild begonnen rijden, en waren ontkomen, hadden ze mss nooit dat lichaam en die de daders nooit gevonden en stond die persoon nu als vermist opgegeven. Dus ergens snap ik die achtervolgingen wel, want ge weet nooit wat het kan zijn. Kunnen evengoed terroristen zijn die op het punt staan een aanslag te plegen of op een markt in te rijden.

Als ge niets uitgespookt hebt, dan vlucht ge niet.

En inderdaad, het loopt ook wel eens fout. Maar het grote verschil is dat het nu de krant haalt en als het goed gaat niet, tenzij ze de vondst van de eeuw gedaan hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        denk dat die flikken na de impact ook serjeus met de handen in het haar hebben gestaan en erg slecht geslapen hebben
                                        Er wordt dikwijls gekapt op die flikken, maar 't is geen simpele job. Zeker niet als je interventies doet, ik ken er genoeg.

Comment

• De S-Max hebben ze destijds in de prak gereden, total loss...door een "Franse" drugskoerier tijdens een achtervolging. We reden toen op de E19 op de verkeerde plek op het verkeerde tijdstip. Kerel kon ook geen kant meer uit tijdens een achtervolging met gedoofde lichten waarbij ie eerst in Kontich nog over de pechstrook tegen 194km/u ging. Achtervolging eindige in de koffer van de S-Max. Die koerier is toen ter hoogte van Bulo gaan vluchten, over de middenberm, naar de andere kant van de snelweg. In zijn voertuig vonden ze later bijna 15kg. drugs terug...
                                          We hebben toen de politie feitelijk op vrijwillige basis geholpen...
                                          Last edited by Metaxa; 15/02/2019, 18:48.
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X