Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ze zijn veel bijgetrained op dat gebied, maar het verschil met holland blijft wel groot, maar das algemeen vlaming vs hollander, in winkels vind ik nederlanders ook veel vriendelijker en jovialer...op eerste zicht, eens je door een vlaming zijn schild geraakt is het allemaal hetzelfde..een nederander spreekt met meer woorden en dat ervaar je makkelijker als vriendelijker mi

ik ben wel blij dat de tijd van; paske!?...als je uw raam had opengedraaid, voorbij is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Ge moogt gerust een mening hebben, maar als je die op internet verkondigt moet je ook kunnen verdragen dat anderen een andere mening hebben.
      Als ge dat ambras maken wil noemen .
      Jij vindt flikken bullebakken, ik niet.
      Jij maakt proefritten met auto's op PS4 en vindt dat een goede methode om een oordeel te vellen, ik niet en heb er een grapje over gemaakt.
      Mijn excuses.
      Zolang we met een Dacia Duster mogen lachen is het ok!

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Zolang we met een Dacia Duster mogen lachen is het ok!

Natuurlijk! Zolang men het uit onmacht maar niet gebruikt als nepargument.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Ge moogt gerust een mening hebben, maar als je die op internet verkondigt moet je ook kunnen verdragen dat anderen een andere mening hebben.
          Als ge dat ambras maken wil noemen .
          Jij vindt flikken bullebakken, ik niet.
          Jij maakt proefritten met auto's op PS4 en vindt dat een goede methode om een oordeel te vellen, ik niet en heb er een grapje over gemaakt.
          Mijn excuses.
          En gij draait mijn woorden om of maakt ze erger dan ik eigenlijk bedoel.
          Proefritten? Ik heb is eenmaal gereden met de Alpine uit nieuwsgierigheid... heb ik ooit gezegd dat ik dat een goede manier vond? Ik dacht het niet... Het is EEN manier, je kan de wagen virtueel op werkelijke grote bekijken en rijden en uit ervaring vind ik het er heel goed uitzien en voelen! Als ik de vergelijking maak met men eigen wagen... Ma wa zit ik mij eigenlijk te verdedigen, sommige garages maken er al gebruik van om hun nieuwe modellen langs binnen en buiten te kunnen bekijken, de stap naar proefritten in VR is dus niet ver meer weg, geloof mij! Maja als gij da belachelijk vindt... Ik kan het een Dacia rijder ni kwalijk nemen.

Welke wagen heb je trouwens nog op je oprit staan? Aan u profielfoto te zien blijkt die Dacia toch je favoriet te zijn. Is daar een topic over? Staan daar ook zo verstralers op het dak en zo een groot kompas op de zijkant? Hoe cool is da!
          Last edited by ; 25/05/2019, 16:14.

Comment

• Gaat dat hier over ergernis in het verkeer of over ergernis op het forum?
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
              Gaat dat hier over ergernis in het verkeer of over ergernis op het forum?
              Alle ergernissen en frustraties zijn goed genoeg
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Maja als gij da belachelijk vindt... Ik kan het een Dacia rijder ni kwalijk nemen.

Welke wagen heb je trouwens nog op je oprit staan? Aan u profielfoto te zien blijkt die Dacia toch je favoriet te zijn. Is daar een topic over? Staan daar ook zo verstralers op het dak en zo een groot kompas op de zijkant? Hoe cool is da!
                Wat is er mis met een Dacia??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                  Gaat dat hier over ergernis in het verkeer of over ergernis op het forum?
                  Maakt toch ni uit? 'het grote ergernis topic'!

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Alle ergernissen en frustraties zijn goed genoeg
                  Zo is da!

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Wat is er mis met een Dacia??
                  Helemaal niets, maar als iemand mijn berichten belachelijk vind terwijl hij ni weet waarover hij spreekt ja, dan doe ik toch gewoon belachelijk mee...

Comment

Helemaal niets, maar als iemand mijn berichten belachelijk vind terwijl hij ni weet waarover hij spreekt ja, dan doe ik toch gewoon belachelijk mee...
                    Maar toch spreek je dacia rijders in 't algemeen aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Maar toch spreek je dacia rijders in 't algemeen aan.
                      Dat is toch een algemene tendens.

Net zoals bmw rijders niet pinken, audi-rijders bumperkleven, mercedes rijders buitenlanders zijn en monovolume-auto’s middenvakrijders zijn.

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Dat is toch een algemene tendens.

Net zoals bmw rijders niet pinken, audi-rijders bumperkleven, mercedes rijders buitenlanders zijn en monovolume-auto’s middenvakrijders zijn.
                        Heeft niks met een tendens te maken. Ik vind het meer een denigrerende en vooringenomen houding.

Comment

Heeft niks met een tendens te maken. Ik vind het meer een denigrerende en vooringenomen houding.
                          Gelijk heb je dat je hem verdedigd, de ene mag hier wat meer dan de andere zeker?

Comment

Gelijk heb je dat je hem verdedigd, de ene mag hier wat meer dan de andere zeker?
                            Euh... die begrijp ik echt niet hoor... .

Comment

Euh... die begrijp ik echt niet hoor... .
                              Laat maar, tis voorbij.

Comment

• Morgen zijn het verkiezingen. Als dat geen ergernis is?
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Is toch tof. Weer een meute zeer capable mensen die we mogen verkiezen die België uit het slop gaan trekken.
                                  Last edited by David67; 26/05/2019, 11:51.

Comment

• Ik weet nog steeds niet op welke idioten ik moet stemmen vandaag

Comment

Ik weet nog steeds niet op welke idioten ik moet stemmen vandaag
                                      Dan rest er maar een logische keuze. Kop of munt.

Comment

Ik weet nog steeds niet op welke idioten ik moet stemmen vandaag
                                        gewoon alle bollekes kleuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

gewoon alle bollekes kleuren
                                          In welk boerenhol kan dat nog?

Comment

Working...
                                          X