Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZelfs op de Everest is het file. 't Is echt naar de kloten!
- Likes 1
Comment
-
Allemaal in comfort naar daar gereden met een 4x4 Duster.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
In welk boerenhol kan dat nog?
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZelfs op de Everest is het file. 't Is echt naar de kloten!
ik ga daar een frietkot zetten, uiteraard tegen woekerprijzen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
altijd positief blijven
ik ga daar een frietkot zetten, uiteraard tegen woekerprijzen.
Ergernis die niets met auto's te zien heeft: minderheids politieke partijen die konkelfoezen over kartels met 4 partijen om toch maar zitjes te bemachtigen. Dat ze daarmee de 2 of 3 grootste partijen niet aan de macht laten, vinden ze prima maar lijkt me niet erg democratisch...
Auto gerelateerde ergernis: na 4 weken nog altijd geen goeie houding gevonden in mijn nieuwe auto, ik vind dat met elke overstap lastig, ook al is de theorie nog zo duidelijk.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
Ergernis die niets met auto's te zien heeft: minderheids politieke partijen die konkelfoezen over kartels met 4 partijen om toch maar zitjes te bemachtigen. Dat ze daarmee de 2 of 3 grootste partijen niet aan de macht laten, vinden ze prima maar lijkt me niet erg democratisch...
- Likes 1
Comment
-
Het is niet ondemocratisch als 4 partijen samen een meerderheid vormen. Los daarvan, hoe zie jij het om een federale werkbare regering te vormen als VB in Vlaanderen mee zou regeren?
maar ja, bvb Rutten gooit al de deur dicht zeer communicatief andersLast edited by order66; 27/05/2019, 10:45.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Als er wat toegevingen in beleid gedaan worden van links of centrum moet dat lukken toch.
maar ja, bvb Rutten gooit al de deur dicht zeer communicatief anders
- Likes 1
Comment
-
Politiekers
Ze gaan luisteren naar de stem van het volk maar ze zeggen al direct dat ze met de winnaars niet gaan spreken . Want willen of niet, VB is een grote winnaar.
Nu ik heb gisteren de speech gezien van Van Grieken, eerst dacht ik nog van hmmm gematigd, het kan wel wat worden en dan afsluiten met anti-migranten en eigen volk eerst
Ze zouden de ballen moeten hebben om VB eens te laten regeren. Ofwel vallen ze hopeloos door de mand en komt er terug een nederlaag, ofwel halen ze het wel.
Eigenlijk zijn groen en VB even wereldvreemd.
Volgens groen gaat de wereld kapot door mensen die werken en een salariswagen hebben (hoi!) en volgens VB gaat de wereld naar de kloten door de buitenlanders (ook hoi!).
Groen zou mijn -relatief- zuinige salariswagen afnemen en het verlies compenseren door de waarde van de leasing om te zetten in netto loon volgens het laatste debat op één.
Mijn baas zal lachen om 1.100 netto erbij te kletsen op mijn loonBMW X5 45e
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenPolitiekers
Volgens groen gaat de wereld kapot door mensen die werken en een salariswagen hebben (hoi!) en volgens VB gaat de wereld naar de kloten door de buitenlanders (ook hoi!).
Comment
-
Zonder me pro of contra welke partij ook uit te spreken : het is toch niet abnormaal dat door sommige partijen (het is trouwens niet enkel Rutten) de deur wordt dichtgesmeten voor VB.
Staat men daar in Londerzeel slogans te scanderen zoals "Linkse ratten, rol uw matten". Tja, echt getuigen van bereidheid tot toegevingen kan ik dat toch niet vinden, om van het niveau van zo'n slogans nog te zwijgen.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenZonder me pro of contra welke partij ook uit te spreken : het is toch niet abnormaal dat door sommige partijen (het is trouwens niet enkel Rutten) de deur wordt dichtgesmeten voor VB.
Staat men daar in Londerzeel slogans te scanderen zoals "Linkse ratten, rol uw matten". Tja, echt getuigen van bereidheid tot toegevingen kan ik dat toch niet vinden, om van het niveau van zo'n slogans nog te zwijgen.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Het is niet ondemocratisch als 4 partijen samen een meerderheid vormen. Los daarvan, hoe zie jij het om een federale werkbare regering te vormen als VB in Vlaanderen mee zou regeren?
Voor alle duidelijkheid, mijn punt is ook niet dat VB persé in de regering moet (heb ik zelf niet op gestemd) maar ik vind het toch erg als 4 partijen met heel uiteenlopende standpunten al postjes aan het verdelen zijn. Ideologisch tot het op postjes pakken aankomt, dan werken ze met plezier samen met hun tegenstanders :-p
En bouwend op de punten hierboven, bv. van kefkie, ben ik helemaal akkoord dat zowel heel erg links als heel erg rechts de neiging hebben erg wereldvreemd te zijn en met simpele "oplossingen" te smijten.VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
Zonder nog meer discussie rond politiek te willen opstarten, denk ik dat VB samen met NVA of CD&V misschien wel beter zou werken dan sommige coalities uit het verleden met NVA of VLD samen met SPA of Groen waarbij ze lijnrecht tegenover elkaar stonden. Tenminste er vanuit gaand dat VB in zo'n geval getemperd zou worden door de meer mature partijen.
Ik vrees er voor. Net zoals ik er voor vrees of VB echt water bij de wijn wil doen. Is het niemand opgevallen dat F. De Winter zijn partij het Blok noemde? Ik denk niet dat dit een echte verspreking was als je begrijpt wat ik bedoel.
- Likes 2
Comment
-
In de Vlaamse deelregering kan zoiets waarschijnlijk werken, maar mijn vraag was eigenlijk hoe je dan een federale regering gaat vormen? Noem mij 1 partij in Wallonië die samen met VB in een regering wil zitten en een zonder VB terwijl die in Vlaanderen wel mee regeert, is dat werkbaar volgens u met 2 volledig tegenovergestelden in de gewesten?
Ik vrees er voor. Net zoals ik er voor vrees of VB echt water bij de wijn wil doen. Is het niemand opgevallen dat F. De Winter zijn partij het Blok noemde? Ik denk niet dat dit een echte verspreking was als je begrijpt wat ik bedoel.
Nieuw record voor regeringsvormen in de maak?
Als VB uit de "marginale" hoek wil komen en het cordon doorbreken en misschien mee regeren, gaan ze wel wat gematigder mogen worden.
Probleem is dat de oud-gedienden in dat VB (De Winter, Annemans,...) nog heeeel racistisch zijn.
En het is nu aan Van Grieken om even racistisch blijven en in de "marginaliteit" te blijven of eens na te denken hoe zijn partij verder moet en wat gematigder in de maatschappij komt te staan.
En in Berendrecht is het cordon al doorbroken imo. 1 verkozene van het VB zit mee in de coalitie. Ze zetelt nu als onafhankelijke voor de show maar was de 20-jaren daarvoor lid van VB.
BMW X5 45e
Comment
-
Als VB gematigder zou worden, is het binnen de kortste keren met VB gedaan. Gegarandeerd staat er dan een nieuwe even extreme partij klaar om de populistische toer op te gaan.
De enige manier om hun kiezers terug te winnen is hun kiezers overtuigen dat extreem rechtse ideeën geen oplossing bieden. (Hetzelfde geldt voor extreem links).
Hoe je dat moet doen weet ik niet, maar daarover hoef ik me niet te schamen, want blijkbaar weten ze dat bij CD&V, OVLD, SPA e.d. ook niet.
- Likes 1
Comment
-
Los van het ideeëngoed, maar noem in het VB eens 5 capable figuren die je minister of staatssecretaris zou durven benoemen.
Ik vraag me af of ze zelf al veel verder gedacht hebben dan slogans en halfslachtige oplossingen. Of ze al eens hun ideeën echt uitgewerkt hebben, hoe ze die in de praktijk gaan brengen en hoe ze dat concreet aan boord gaan leggen. Hoe ze het gaan betalen. Hoe ze denken in een federale regering hun (extreme) plannen door Europa te loodsen,... enz...
Soit, ik denk dat de NVA staat waar ze wilden staan. Een situatie (helpen) creëren die België effectief moeilijk bestuurbaar maakt. En dan roepen: "Zie je wel!"
Lijkt mij een bewuste strategie te zijn.
Ik ben zelf best Vlaamsdenkend, de eerste paar verkiezingen Volksunie gestemd. Een Vlaamse partij met heel diverse figuren, links en rechts samen. Die hielden elkaar in evenwicht. Sinds die partij implodeerde, ben ik eigenlijk zoekende...
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
- Likes 1
Comment
Comment