Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gij denkt nu echt dat de NVA hierop aanstuurde?

Comment

• Een onbestuurbaar België?
      Een land waarin de twee landshelften lijnrecht tegenover elkaar staan?

Ridicuul idee hé
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Stel nu dat NVA erin slaagt het land te splitsen omdat Wallonië 'ons zoveel kost' (niet mijn woorden). Wat gaan ze dan doen als er een Vlaamse provincie economisch achterop hinkt? Ook buitensmijten ? Misschien kunnen ze direct met de republiek Antwerpen beginnen om tijd te sparen ?

Comment

• het is veel (s)linkser als dat he, niet omdat 'het zoveel kost', maar omdat de bevolking van de deelstaten duidelijk aangeeft voor een andere koers te kiezen
          stel dat wallonie een stuk liberaler had gekozen of vlaanderen duidelijk links of groen, was de kwestie nog niet half op tafel gekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
            Stel nu dat NVA erin slaagt het land te splitsen omdat Wallonië 'ons zoveel kost' (niet mijn woorden). Wat gaan ze dan doen als er een Vlaamse provincie economisch achterop hinkt? Ook buitensmijten ? Misschien kunnen ze direct met de republiek Antwerpen beginnen om tijd te sparen ?
            Antwerpen
            BMW X5 45e

Comment

• ik was van het gedacht dat een vlaams belang stem een kompleet verloren stem was, zoals in het verleden

ik zat er ferm naast, ik zat ook te rekenen op vlbl een deel van het nva publiek - communicerende vaten, en groen een stuk groter uit alle andere partijen
              maar zo is het wel duidelijk niet gegaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                het is veel (s)linkser als dat he, niet omdat 'het zoveel kost', maar omdat de bevolking van de deelstaten duidelijk aangeeft voor een andere koers te kiezen
                stel dat wallonie een stuk liberaler had gekozen of vlaanderen duidelijk links of groen, was de kwestie nog niet half op tafel gekomen
                ja ok maar mijnheer de wever heeft toch veel stemmers gelokt destijds met zijn camionette volgeladen met bankbriefjes om de geldtransfer naar Wallonië
                voor te stellen. Daar zijn er veel ingetuind. Daar is de nva voor een deel groot mee geworden. Ik bedoel maar dat we één land zijn en als er delen van het land zijn waar het minder gaat, tja dan kost dat geld inderdaad. En het zijn daar niet allemaal leeggangers in Wallonië vergeet dat. Dat is wat de wever zou willen dat we geloven.

Comment

• ...das hem voorgedaan door het vlaams blok zoveel jaar eerder, dat was goedkoop plagiaat

de wever had het zelf vlg mij, maar das allemaal kwatsch want ik weet just nix, nooit durven denken dat het zo'n vaart ging gaan
                  het communautaire lag deze regering helemaal onderaan de prioriteiten, ik denk dat de wever ijdel hoopte op de liberale waal die liet zien dat hij vooruit wou...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Flikken van tegenwoordig zijn doorgaans best oké. De tijd, generatie van de vooral gefrustreerde gemeentepolitie flikjes met rollekes in de combi lijkt me toch wel grotendeels voorbij. Rijkswachters waren vroeger doorgaans ook redelijker, maar wel streng en gedisciplineerd (militaire opleiding). Hielden zich ook bezig met de meer serieuze inbruekn op de wetgeving. Maar daar hadden de meeste mensen dan ook respect voor. Ik ken nu genoeg flikken, van lokale wijkagenten in Antwerpen tot federale verkeersflikken op den buiten. Echt geen verkeerde gasten hoor. Als je maar al te dikwijls aangesproken wordt door flikken op uw rijgedrag. dan moet je jezelf toch wel eens afvragen of het niet aan jezelf ligt. Ik ben ook niet altijd even heilig in 't verkeer, zeker met de moto niet. Maar ik heb in de bijna 30 jaar dat ik m'n rijbewijs heb nog nooit zever gehad in 't verkeer met flikken.
                    niet akkoord,
                    vorige week aan de kant gezet, ZONDER reden !

eerste opmerking agent, je reed een beetje vlug
                    hoe vlug?
                    dat weet ik niet
                    je hebt ingehaald in TC
                    ja dat klopt
                    verder heb je nog eens ingehaald
                    ja dat klopt
                    geef maar eens rap je papieren ...

de ene bellen de andere in zijn zwart boekje zoeken om toch maar iets te vinden

na verschillende min terug bij mij

alé 't is goed, maar we kennen je nu ...

PS : één van die TC die niet werken ;-)

maar verschillende wagens voor, achter mij en in andere richting zonder knipperlichten, dat hadden ze NIET gezien
                    en hun anonieme wagen viel op van 100-den meters ver door de blinkende plastiek van flikkerlichten achter de ruit, in grille, ...

daar steekt de overheid dus geld in :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
                      Stel nu dat NVA erin slaagt het land te splitsen omdat Wallonië 'ons zoveel kost' (niet mijn woorden). Wat gaan ze dan doen als er een Vlaamse provincie economisch achterop hinkt? Ook buitensmijten ? Misschien kunnen ze direct met de republiek Antwerpen beginnen om tijd te sparen ?
                      moest de staatsstructuur van belgie niet zo in elkaar steken dat 40% van de belgen (de walen), 50% te zeggen hebben hoe het er in belgie aan toe gaat...bedisseld door de ancien politiek, en we 1 regering zouden hebben, zou het er ook weeral heel anders uitzien
                      minderheden moeten wel altijd beschermd worden door de macht van het getal

das gewoon manifest onjuist aan dit land, de wafelijzerpolitiek werkt niet (meer) en wordt nu uitgespuwd

Comment

• Dat Wallonië geld kost gebruiken ze al veel langer dan dat bdw in de politiek zit.
                        Hij is populair geworden door zijn mopjes in de Slimste Mens.
                        Sindsdien wilde elke politieker aan spelletjes en andere programma’s op tv meedoen.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                          Dat Wallonië geld kost gebruiken ze al veel langer dan dat bdw in de politiek zit.
                          Hij is populair geworden door zijn mopjes in de Slimste Mens.
                          Sindsdien wilde elke politieker aan spelletjes en andere programma’s op tv meedoen.
                          ja daar is 'm idd bekend geworden met zijn 'mopjes' maar moet zeggen dat ik die mens nog nooit hartelijk zien lachen heb en vind dat eigenlijk wel beangstigend

Comment

• De cadeautjes die hij gaf na de gesprekken gaven ook weer blijk van zijn speciale (kinderlijke) humor.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten

niet akkoord,
                              Ik heb dan ook nergens gezegd dat er geen enkele rotte appel meer zou tussen zitten hé.

Comment

moest de staatsstructuur van belgie niet zo in elkaar steken dat 40% van de belgen (de walen), 50% te zeggen hebben hoe het er in belgie aan toe gaat...bedisseld door de ancien politiek, en we 1 regering zouden hebben, zou het er ook weeral heel anders uitzien
                                minderheden moeten wel altijd beschermd worden door de macht van het getal

das gewoon manifest onjuist aan dit land, de wafelijzerpolitiek werkt niet (meer) en wordt nu uitgespuwd
                                Moesten mensen die zwans nu es niet geloven, dan was het ook een stuk minder extreem. Hoe zijn de walen 50% aant beslissen hoe het er aan toe gaat? In de kamer in het federaal parlement zijn 87/150 zetels uit Vlaanderen en maar 48 uit Walonië. En de wafelijzer politiek is al jaaaaaaren geleden gestopt. Das iets van 30 jaar terug.

Comment

• Ik kan nu ni copy pasten, maar de federale di Rupo coalitie is weer op die manier he phate

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Welke federale Di Rupo coalitie?

Comment

• Met de trado’s + groen/ecolo, of niet

Comment

Met de trado’s + groen/ecolo, of niet

1. Waarom zou dat zo zijn?
                                        2. Een regering waarbij maar één waalse partij zit die zelfs geen meerderheid haalt aan waalse kant is dan wel weer ok?

Comment

• Tegen 2

Het werkt niet meer, das toch duidelijk

Laat ons bestuurd worden door die coalitie der verliezers (beh ecolo) vindt jij dat kunnen

Comment

Working...
                                          X