Oorspronkelijk geplaatst door Utah
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenIk vind da coalitie gedoe eigenlijk maar een slecht systeem. Ik volg de politiek totaal ni, geen interesse, maar laat diegene regeren waarvoor het meeste gestemd is, als ze nu weer is coalities gaan vormen met partijen waar totaal ni voor gestemd is ja, waarvoor stemmen we dan nog?
Hetgeen gij voorstelt, is dan min of meer een dictatuur. Dan zou NVA nu volledig alleen aan de macht zijn, en de 70% die er niet op gestemd heeft, valt volledig uit de boot. Doordat ze met 2 à 3 of meer partijen samen gaan, kunnen ze samen regeren of oppositie voeren tegen hun coalitie. Dus laten we het 'terugfluiten' noemen. Kris Peeters is er ne krak in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Dan zou ik zelfs liever gewoon een regering zien waarin iedereen vertegenwoordigd zijn naargelang zijn stemmen. 20% van de stemmen, 20% van de zetels. Dan is elke stemmer vertegenwoordigd.
En een coalitie heeft (meestal toch) een meerderheid van zetels?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Dat is toch zo? (Althans in het parlement)
Eender welk systeem is niet optimaal. In het huidige systeem stoot ge ook de kiezers uit die in de oppositie belanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEen kleine “ergernis”
Een hele parking waar makkelijk 1.000 auto’s kunnen staan.
De auto zo ver mogelijk gezet en toch ene dernaast
Comment
-
Die mens zoekt gewoon gezelschap“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Begint nu toch wel erg te worden met elementaire kennis van verkeersreglement. Ik rijd vanmorgen een van zijn OPRIT komende ACHTERUIT rijdende auto voorbij, begint die te claxonneren omdat ik niet stop . En nee, het was er helemaal niet druk en nee, hij stond nog met geen cm op de rijweg. Zag achteraf in mijn spiegel dat het een marginaal wijf betrof. Misschien nog zat van de vorige dag.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk BerichtenZag achteraf in mijn spiegel dat het een marginaal wijf betrof. Misschien nog zat van de vorige dag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk BerichtenBegint nu toch wel erg te worden met elementaire kennis van verkeersreglement. Ik rijd vanmorgen een van zijn OPRIT komende ACHTERUIT rijdende auto voorbij, begint die te claxonneren omdat ik niet stop . En nee, het was er helemaal niet druk en nee, hij stond nog met geen cm op de rijweg. Zag achteraf in mijn spiegel dat het een marginaal wijf betrof. Misschien nog zat van de vorige dag.
- Likes 1
Comment
-
https://www.gva.be/cnt/dmf20190617_0...rs-man-kritiek
Tja, er zullen er nog velen volgen. Wat ik als gewone fietser allemaal zie wat die speed pedelecs van tijd uitsteken, niet normaal. Velen hebben vroeger amper op een gewone fiets tegen 15 per uur gereden en nu gaan ze plots 45 gaan vlammen. Ik knalde daarstraks met m'n fiets nog bijna op ene die z'n bocht veel te ruim nam door z'n te hoge snelheid.
Comment
-
Onaangepaste snelheid en weggedrag. Er zijn overal zo’n pipo’s.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenOnaangepaste snelheid en weggedrag. Er zijn overal zo’n pipo’s.
Maar er zijn ook pipo’s als ze traag rijden….of het komt door de auto's ?
Zeer straf beeldmateriaal uit Rotterdam. Daar ging het zaterdagmiddag goed fout in het Oude Noorden. Een 23-jarige reed eerst tegen de rijrichting in en ramde ook verschillende wagens. Achteraf zou blijken dat hij geen rijbewijs had. De politie liet weten dat de wegpiraat bijzonder roekeloos reed en dat mensen zelfs aan de kant moesten springen. […]
Een vreemd experiment van een 23-jarige Roemeen uit Schaarbeek liep zaterdagnacht faliekant af in Bredene. De jongeman wilde de gloednieuwe Land Rover Range Sport van zijn vriend uittesten op het strand, maar reed zich vast in het zand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichtenhttps://www.gva.be/cnt/dmf20190617_0...rs-man-kritiek
Tja, er zullen er nog velen volgen. Wat ik als gewone fietser allemaal zie wat die speed pedelecs van tijd uitsteken, niet normaal. Velen hebben vroeger amper op een gewone fiets tegen 15 per uur gereden en nu gaan ze plots 45 gaan vlammen. Ik knalde daarstraks met m'n fiets nog bijna op ene die z'n bocht veel te ruim nam door z'n te hoge snelheid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichtenhttps://www.gva.be/cnt/dmf20190617_0...rs-man-kritiek
Paar km verder stak hij alle auto’s voorbij in de zone 30.
Toen een tegenligger met de lichten trok rezen zijn armen de lucht in gevolgd door zijn middenvinger.
Sommigen verkloten het altijd hè.
Is mij wel al opgevallen dat geen enkele zich aan de 30/Kph regel houdt.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Dat is toch zo? (Althans in het parlement)
we zullen eens zien wat er met de uitslag gebeurt.............
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenIs mij wel al opgevallen dat geen enkele zich aan de 30/Kph regel houdt.
Comment
-
30 km/h in schoolzones vind ik niet meer dan normaal (tussen bepaalde tijden dan toch).
Daarnaast misschien nog in de binnenstad in sommige steden (als je daar nog binnen mag, want dat lukt in veel steden ook al niet meer).
Maar wat ze nu bezig zijn is er toch wel serieus over, hier in Sint-Truiden is er een grote zone rond de stad zone 30 geworden en ook in Hasselt zouden ze heel het gebied binnen de grote ring één grote zone 30 willen maken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
waar ik mij aan erger is dat de focus altijd op die snelheid ligt... in een zone 30 zie je ze dan wel aan 30-35 rijden maar ze zijn met iets anders bezig dan te kijken wat er op straat is...
zone 30 zou moeten betekenen traag rijden en extra goed oplettenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwaar ik mij aan erger is dat de focus altijd op die snelheid ligt... in een zone 30 zie je ze dan wel aan 30-35 rijden maar ze zijn met iets anders bezig dan te kijken wat er op straat is...
zone 30 zou moeten betekenen traag rijden en extra goed opletten
Comment
Comment