Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat kan ik niet ontkennen.
    Dat is dan eigenlijk half achter je kijken.
    En dat doe ik constant.

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Deze morgen om 6u vertrokken van het werk naar huis, zaligste moment om met de wagen te rijden dan! Geen kat op de baan, het was wel aan het regenen, maar speciaal een omweg genomen om langer te kunnen genieten. Rare is, ik rij dan overal de snelheid die ik moet rijden, soms ietsje sneller, zo ontspannen rijden! Muziekje op, heb ook zeer goed geslapen nadien! Morgenvroeg, maandag, zal een heel ander verhaal zijn.
      Last edited by ; 06/10/2019, 23:32.

Comment

• eikes, de nacht post !

Comment

• Laatste fiets ergernis. Maar volledig op mijn conto te schrijven.
          De fiets waarmee ik naar het werk vertrok en de fiets waarmee ik op het werk aankwam.

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• das te spannend hayes...komop

Comment

• Gecrasht?
              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• schitterende gedetaillerde pics wel

Comment

• vertrokken zonder bel en toegekomen mét. Lijkt me een prima idee

Comment

• Vertel vertel! Begrijp er even niets meer van.

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    eikes, de nacht post !
                    Valt best mee en doe da nog wel graag. Ik slaap ook goed.

Comment

• Ik sliep ook goed, maar ben toch blij dat ik daar na 18 jaar vanaf ben

Comment

• Ik heb ook een vriend die de nacht doet. Die is 46 en zegt dat het begint te wegen, wil er graag vanaf.
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                          Ik sliep ook goed, maar ben toch blij dat ik daar na 18 jaar vanaf ben
                          Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                          Ik heb ook een vriend die de nacht doet. Die is 46 en zegt dat het begint te wegen, wil er graag vanaf.
                          Het enige dat op mij weegt is dat het telkens 7 dagen na elkaar werken is en ik steeds thuis ben wanneer de meeste aan het werken zijn, gisteren, vandaag en morgen. Heeft zijn voor, maar uiteraard ook zijn nadelen, zit veel alleen thuis. :-)

Donderdag begin ik met de minst leuke shift, de namiddag, goed voor weer 7 dagen... Doe dit al 15 jaar, maar of ik het ga blijven doen ja, zolang het kan.
                          Last edited by ; 08/10/2019, 09:43.

Comment

• ik vind 7 dagen werken ook lang, ondertussen 28 jaar shiften

doe dat eigenlijk wel graag, hou van werken wanneer er geen bazen zijn...de sfeer van de nacht in de haven
                            dat werken als anderen thuis...tja, vroeger ik nog graag ging feesten vond ik dat spijtig maar das eruit, ik vind het wel fijn als ik kerst of nieuwjaar mee kan doen, dat wel
                            heb een enorm flexibele vriendenkring op dat gebied, meerdere hier doen shiften en we treffen elkaar wanneer het past...sociaal is dat dik ok

maar ik slaap enorm weinig...de eerste vroeges doe ik regelmatig +72 uur zonder slaap ook niet smiddags na werken - geraak niet gekeerd na de nachtdienst, de andere wissels no prob, bevorderlijk voor de verkeersveiligheid is dat niet ...en met de nachtdienst is het ook enkele dagen met ongeveer 3 a 4 uur slaap...het gekke is dat ik er eigenlijk niet veel van merk...maar gezond is natuurlijk anders

ik wil er eigenlij niet vanaf

Comment

• Vroeger ook vele nachten, weekends en feestdagen geklopt. Ik had daar eigenlijk weinig problemen mee. Ik haatte alleen de vroege, vaak om 3u opstaan, dat kon mij na een week volledig radbraken, ook al omdat ik 's avonds niet op tijd in mijn bed geraakte

Vond dan wel weer de vrije dagen tijdens de week leuk.
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Sociaal is da eerder een dikke nul bij mij. Met kerst en nieuwjaar probeer ik wel thuis te zijn, maar fabriek draait continu, dus als ik thuis wil zijn dient er iemand anders mij te vervangen.

Het enige da mij eigenlijk stoort zijn die 7 dagen en ja de weekends toch ook wel, das altijd iets om naar uit te kijken normaal toch. Na mijn 7 nachten, namiddagen en vroeges ben ik wel “altijd” een week thuis, de eerste dagen zijn dan eerder om te recupereren.

Alles heeft zijn voor en nadelen zeker, nachten, geen bazen en meestal rustig. Namiddag ja weet je nooit wat je te wachten staat en de vroegen das meestal om werken uit te voeren, kan soms ook wel rustig zijn.

Sta ook ni aan een band ofzo, als de installatie goed draait moet ik enkel opvolgen en bijsturen. Weet wel dat je 6 maand nodig hebt om zo een functie te leren, er komt dan ook heel wat bij kijken, maar laat dat net zijn wat ik leuk vind, soms is het zoeken naar oplossingen en wanneer het misgaat ja, kan het serieus misgaan!

Het grootste voordeel, nooit files! 15 min naar het werk, soms denk ik, pfff wil eens iets anders doen. Maar die vrijheid dat we daar hebben, het werk zelf, echt zwaar kan ik het niet meer noemen, maar heb wel andere tijden gekend.

Comment

• Wie fietst met een deuntje in de oren loopt tot tien keer meer risico op een ongeval. Dat blijkt uit onderzoek van het CROW-Fietsberaad, het kenniscentrum voor fietsbeleid van de overheden in Nederland. Moet fietsen met oortjes of koptelefoon verboden worden of ligt de verantwoordelijkheid bij de weggebruiker zelf? Wat denk jij? Vanavond bundelen we de boeiendste reacties in een nieuw stuk. Lees hieronder alvast wat onze experts ervan vinden.

Geen ergernis, maar was onlangs een gespreksonderwerp hier
                                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                                    https://www.hln.be/nieuws/binnenland...rden~a696f9d0/

Geen ergernis, maar was onlangs een gespreksonderwerp hier
                                    Dat is eigenlijk een debat van gebakken lucht. Wie koopt er nog een auto zonder kilo's aan geluidsisolatie, als je nog maar iets van windgeruis hoort word er al geklaagd in reviews...
                                    In mijn motohelm die ik op de brommer droeg hoorde ik ook geen kat dus moet die ook afgeschaft worden? En hoe zit het dan moet slechthorende? Mogen die plots niet meer op de baan?
                                    Maar ach ja, 't is niet dat er gevaarlijkere zaken zijn in het verkeer die de aandacht van de arm der wet nodig heeft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten

Dat is eigenlijk een debat van gebakken lucht. Wie koopt er nog een auto zonder kilo's aan geluidsisolatie, als je nog maar iets van windgeruis hoort word er al geklaagd in reviews...
                                      In mijn motohelm die ik op de brommer droeg hoorde ik ook geen kat dus moet die ook afgeschaft worden? En hoe zit het dan moet slechthorende? Mogen die plots niet meer op de baan?
                                      Maar ach ja, 't is niet dat er gevaarlijkere zaken zijn in het verkeer die de aandacht van de arm der wet nodig heeft...
                                      Had het nog niet vernoemd, maar idd, met helm op en het geluid van de scooter hoor ik ook niets. Wel al enkele keren verschoten omdat er mij ineens overvlammen en ik hen niet hoorde aankomen. Moet wel zeggen, tegen veel te hoge snelheid! Meestal zie ik ze wel komen in de spiegels. Van een iemand was ik zodanig verschoten da ik claxonneerde en mijn hand opstak van wtf! Die stopte iets verder om te vragen wa mijn probleem was, maar voor ik nog maar iets teruggezegd had was em alweer volgas aant geven, mafkees!

Als ik een fiets of bromfiets oversteek in een smalle baan ga ik da meestal op gemak doen en met voldoende afstand.

Bij men 125cc scooter verwacht ik het ook niet omdat ik dan al 70 rij in die smalle baantjes, ma toch edde van die zotten...

Comment

• gij hebt spiegels, een auto of een speedpedelec ook
                                        een gewone fietser of voetganger tot op heden nog niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Wel al enkele keren verschoten omdat er mij ineens overvlammen en ik hen niet hoorde aankomen.
                                          Dan kijk je niet genoeg in je spiegels

Comment

Working...
                                          X