Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Zal er deze namiddag is naar kijken, op de Mac laat ik ze ook volledig staan, toch plaats genoeg.
    Ik weet ongeveer hoe het in zijn werk gaat, maar gebruik die foto's vaak voor Instagram ofzo en dan wil ik goeie kwaliteit, daarom da ik het eigenlijk nog niet geprobeerd heb en ook omdat ik nog plaats heb op de iPhone. Maak ook vaak film'kes als ik naar optredens ga en die nemen wel veel ruimte in.

Waar ist dat het bier koud staat?
    Filmkes en zo worden ook automatisch mee in de foto app gezet.

Dat bier staat koud rond Kortenberg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
      Mensen aan het tankstation die hun auto aan de pomp laten staan en terwijl jij er achter staat te wachten gewoon in het winkeltje gaan shoppen
      Kan ik ook niet goed tegen, maar vaak zijn dat ook mensen die nog gaan betalen binnen en dan hebben ze niet graag dat ge weg rijdt en dan pas gaat betalen.

Zelf tank ik met kaart en zet de auto eerst weg.

Comment

• De Brusselse regering wil laten onderzoeken of motorfietsen in het gewest verboden moeten worden. De overheidsdienst Leefmilieu Brussel zal volgend jaar bestuderen hoeveel broeikasgassen en fijn stof gemotoriseerde tweewielers uitstoten. In de lage emissiezone van het gewest komen er daarna mogelijk toegangsbeperkingen. Auto- en motorfederatie Febiac noemt het idee “pure provocatie”. “Motorrijders zijn net een belangrijke sleutel om de files op te lossen.”

Typisch eerst laxe regeltjes en dan vol op de rem want iemand heeft het onderzocht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten
          https://www.hln.be/nieuws/binnenland...atie~a248438d/
          Typisch eerst laxe regeltjes en dan vol op de rem want iemand heeft het onderzocht...
          Yep, het zoveelste ondoordachte idee van een stelletje clowns. Ze zouden beter eens wat meer tijd en moeite besteden aan het afstoffen van het idee van randparkings rond de Brusselse Ring, dat lijkt me iets haalbaarder en groter qua impact.
          VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Er is slechts één goede oplossing voor Brussel. Een muur errond bouwen en dan laten vollopen.

Comment

• Buschauffeurs die onderling wat gaan ambras maken met elkaar

Voor mij een gelede bus die naar links, links een gelede bus die mijn kant op moet.

En niet afgeven tegen elkaar. Man man man

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Buschauffeurs die onderling wat gaan ambras maken met elkaar

Voor mij een gelede bus die naar links, links een gelede bus die mijn kant op moet.

En niet afgeven tegen elkaar. Man man man

En dat allemaal in dat klein gehucht.. Hoe doen ze het toch..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Er is slechts één goede oplossing voor Brussel. Een muur errond bouwen en dan laten vollopen.
                  eerst Anuna in smijten voor je laat vollopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten

Yep, het zoveelste ondoordachte idee van een stelletje clowns. Ze zouden beter eens wat meer tijd en moeite besteden aan het afstoffen van het idee van randparkings rond de Brusselse Ring, dat lijkt me iets haalbaarder en groter qua impact.

In de jaren 70 waren er 3 parkings voorzien. Haasrode, Groot-Bijgaarden en nog ergens langs de E19.

Ze waren toen ook al begonnen aan metrotunnels te boren naar die parkings.

Maar toen waren het verkiezingen en besliste de regering Spitaels dat het zinloos en onnodig was en zette het complete project stil. Kilometers onafgewerkte metrotunnels liggen er en die gronden waar de parkings op kwamen zijn als KMO gronden verkocht en dat zijn nu dus de industriezones van Groot-Bijgaarden, Haasrode en die 3de weet ik niet meer.

Het had dus allemaal anders kunnen zijn.

Wat ik nog erger vind, is dat er ooit idioten waren die niet wisten dat een ring rond moest zijn en daardoor in Brussel en Antwerpen dus zoveel problemen zijn.
                    Last edited by ; 24/10/2019, 00:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Filmkes en zo worden ook automatisch mee in de foto app gezet.

Dat bier staat koud rond Kortenberg
                      Gisteren is bekeken en bij de iPad staat het idd op optimaliseren, heb het op men iPhone ook gedaan en heb meteen +20 gb extra ruimte, op de iMac worden de originelen gedownload en dan natuurlijk naar de cloud.

Comment

Gisteren is bekeken en bij de iPad staat het idd op optimaliseren, heb het op men iPhone ook gedaan en heb meteen +20 gb extra ruimte, op de iMac worden de originelen gedownload en dan natuurlijk naar de cloud.
                        Voila, weer veel meer plaats voor vieze filmkes
                        Enkel zien in de instellingen of hij ze ook met 4G mag verzenden of alleen met Wifi. Want met 4G vrees ik dat ge over uw limieten gaat gaan als ge veel foto's maakt. Bij mij staat dat enkel op wifi. Bv in Florida hebt ge enorm veel wifi overal en mijn foto's stonden altijd zeer snel in de cloud.

Enige waar ik wel heel veel werk aan heb gehad, waren de foto's van onze gewone digitale fototoestellen. Vroeger zetten ik datum en tijd van het land waar we zaten als het in andere tijdzones was. Nu ook en dat liep compleet mis in de chronologische volgorde. Ge kunt gewoon uw fototoestel op belgische tijd laten staan en eens in de foto app al die foto's selecteren en de tijdzone naar dat land of plaats zetten en het staat goed. Maar nu weet ik dat

Comment

Voila, weer veel meer plaats voor vieze filmkes
                          Enkel zien in de instellingen of hij ze ook met 4G mag verzenden of alleen met Wifi. Want met 4G vrees ik dat ge over uw limieten gaat gaan als ge veel foto's maakt. Bij mij staat dat enkel op wifi. Bv in Florida hebt ge enorm veel wifi overal en mijn foto's stonden altijd zeer snel in de cloud.

Enige waar ik wel heel veel werk aan heb gehad, waren de foto's van onze gewone digitale fototoestellen. Vroeger zetten ik datum en tijd van het land waar we zaten als het in andere tijdzones was. Nu ook en dat liep compleet mis in de chronologische volgorde. Ge kunt gewoon uw fototoestel op belgische tijd laten staan en eens in de foto app al die foto's selecteren en de tijdzone naar dat land of plaats zetten en het staat goed. Maar nu weet ik dat
                          Staat enkel via Wifi.

Van gewoon fototoestel kopiër ik de foto's gewoon naar een map met de datum en beetje uitleg, datum wel jaar/maand/dag, dan staan ze ook mooi op volgorde, sorteren op naam.

Comment

Staat enkel via Wifi.

Van gewoon fototoestel kopiër ik de foto's gewoon naar een map met de datum en beetje uitleg, datum wel jaar/maand/dag, dan staan ze ook mooi op volgorde, sorteren op naam.
                            In de foto app van apple, hebt ge de map "foto's" en daar staat alle foto's die ge geïmporteerd hebt, in chronologische volgorde. Is wel leuk. Ik heb daar nu 40695 foto's en 596 video's in staan.
                            Maar diezelfde foto's kan ik ook gaan bekijken in mijn albums. Dus in principe met mappen en albums gaat ge labels toevoegen aan die foto's, waardoor ge ze ook apart kunt bekijken in uw albums.

Comment

In de foto app van apple, hebt ge de map "foto's" en daar staat alle foto's die ge geïmporteerd hebt, in chronologische volgorde. Is wel leuk. Ik heb daar nu 40695 foto's en 596 video's in staan.
                              Maar diezelfde foto's kan ik ook gaan bekijken in mijn albums. Dus in principe met mappen en albums gaat ge labels toevoegen aan die foto's, waardoor ge ze ook apart kunt bekijken in uw albums.
                              Heb mij eigenlijk nog ni echt verdiept in het foto programma, gebruik het enkel om mijn foto's te exporteren en om snel alle foto's te verwijderen van de iPhone. Die mappen zo maken deed ik al voor ik Mac had en voor mij snel en gemakkelijk.
                              Wsl zijn er wel wat mogelijkheden met dit programma, zou ik is moeten bekijken.

Comment

• Samengevat: die I-cloud doet dus hetzelfde en op quasi dezelfde manier alles wat Google drive en Google foto doet.
                                Misschien hier of daar op een klein detail na.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                                  Samengevat: die I-cloud doet dus hetzelfde en op quasi dezelfde manier alles wat Google drive en Google foto doet.
                                  Misschien hier of daar op een klein detail na.
                                  Geen idee wat google doet. Als ge alles van apple hebt, hebt ge google niet nodig
                                  Behalve af en toe de zoekmachine.

Maar veronderstel dat het even goed werkt.

Comment

Heb mij eigenlijk nog ni echt verdiept in het foto programma, gebruik het enkel om mijn foto's te exporteren en om snel alle foto's te verwijderen van de iPhone. Die mappen zo maken deed ik al voor ik Mac had en voor mij snel en gemakkelijk.
                                    Wsl zijn er wel wat mogelijkheden met dit programma, zou ik is moeten bekijken.

Afhankelijk van hoeveel mappen ge hebt, gaat dat wel vrij makkelijk, indien uw datum en tijd aan de foto’s goed staan. Zonder dat gaat ook, maar staat uw tijdlijn niet goed. Maar foto’s staan wel waar ge ze wilt.

Ge importeert telkens een map, die ge dan naar een album sleept en klaar. Hetgeen ge nu in de laatste map hebt staan, wordt een album.

Ik heb bv een map vakanties en daar submappen winter, zomer, trips, centerparcs,...
                                    En bv in mijn map van zomervakantie en ik dan voor elke vakantie een album.

Dit alles komt in een bibliotheek te staan waarvan ge meerdere kunt aanmaken. Bv privé en professioneel. Beroepsfotografen maken daar wel eens gebruik van.

Comment

In de jaren 70 waren er 3 parkings voorzien. Haasrode, Groot-Bijgaarden en nog ergens langs de E19.

Ze waren toen ook al begonnen aan metrotunnels te boren naar die parkings.

Maar toen waren het verkiezingen en besliste de regering Spitaels dat het zinloos en onnodig was en zette het complete project stil. Kilometers onafgewerkte metrotunnels liggen er en die gronden waar de parkings op kwamen zijn als KMO gronden verkocht en dat zijn nu dus de industriezones van Groot-Bijgaarden, Haasrode en die 3de weet ik niet meer.

Het had dus allemaal anders kunnen zijn.

Wat ik nog erger vind, is dat er ooit idioten waren die niet wisten dat een ring rond moest zijn en daardoor in Brussel en Antwerpen dus zoveel problemen zijn.
                                      Dat van de jaren '70 wist ik niet, ik denk dat ik iets recentere plannen in gedachten had die afgeblazen zijn ten voordele van investeren in shopping centers. Intussen zijn we bijna 50 jaar verder en geen stap vooruit.
                                      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Afhankelijk van hoeveel mappen ge hebt, gaat dat wel vrij makkelijk, indien uw datum en tijd aan de foto’s goed staan. Zonder dat gaat ook, maar staat uw tijdlijn niet goed. Maar foto’s staan wel waar ge ze wilt.

Ge importeert telkens een map, die ge dan naar een album sleept en klaar. Hetgeen ge nu in de laatste map hebt staan, wordt een album.

Ik heb bv een map vakanties en daar submappen winter, zomer, trips, centerparcs,...
                                        En bv in mijn map van zomervakantie en ik dan voor elke vakantie een album.

Dit alles komt in een bibliotheek te staan waarvan ge meerdere kunt aanmaken. Bv privé en professioneel. Beroepsfotografen maken daar wel eens gebruik van.
                                        Ga der mij volgende week is aanzetten want sta deze week me de vroegen en dan heb ik daar gene kop voor.

Comment

Ga der mij volgende week is aanzetten want sta deze week me de vroegen en dan heb ik daar gene kop voor.
                                          Anders wel?

Comment

Working...
                                          X